Same here.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk mijn hele leven kunnen vermijdenVerschrikkelijke hekel aan. Zou het van geen van mijn exen kunnen zeggen in iedergeval.
Knapquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk mijn hele leven kunnen vermijdenVerschrikkelijke hekel aan. Zou het van geen van mijn exen kunnen zeggen in iedergeval.
Ik ben er zelf net achter dat er een verschil is tussen jeansmaten en pakmaten, laat staan dat ik zulke onzinnige informatie over vrouwenkleding ook nog eens zou moeten onthouden. Enige waar ik een beetje kijk op heb zijn bh maten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Knap
Toch kunnen jullie mannen toch wel schatten
Maar ben benieuwd, zou niet meer offtopic reageren
Smerig manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach hier en daar een dikkertje neuken is niets mis mee
*klets* *klets* *klets* *wiebel* *wiebel* lekker joh. Niet zo aanstellen man.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Smerig man![]()
Van dat vet dat alle kanten opgaat
Ja man, net als borsten die dan gaan bewegen, vies hèquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Smerig man![]()
Van dat vet dat alle kanten opgaat
Vicotria, is dat een merk voor dikke wijven ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef GezondeSpanning het volgende:
Mensen op FOK! neuken alleen vicotria's secret modellen.
Ik zie het al weer.
95% beweert hier toch geen dikke wijven te neuken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:57 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Vicotria, is dat een merk voor dikke wijven ja?
97% heeft nog nooit geneuktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
95% beweert hier toch geen dikke wijven te neuken.
Nee dat is denk ik vooral Syl Lingeriequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:57 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Vicotria, is dat een merk voor dikke wijven ja?
En toen was ik getraumatiseerd...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik vooral Syl Lingerie
Is dat sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah zeekoe weet ik niet.
Vrij mollig is het wel
Zeker veel pauzes tussen de shoots door, om even op adem te komen en een gebakje te eten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
LOLDat verwachte ik al
![]()
Ziet er echt niet uit inderdaad.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja man, net als borsten die dan gaan bewegen, vies hè
Zal ik je eens zeggen dat tieten voornamelijk gewoon vet zijn? Vies he?quote:
Het feit dat jij ervoor kiest om dikke wijven te neuken omdat je niets beters kan krijgen, is toch niet ons probleem?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef GezondeSpanning het volgende:
Mensen op FOK! neuken alleen vicotria's secret modellen.
Ik zie het al weer.
Haha ik neuk geen dikke wijven, ik schep er alleen niet zo over op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat jij ervoor kiest om dikke wijven te neuken omdat je niets beters kan krijgen, is toch niet ons probleem?
Uh, oké.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Haha ik neuk geen dikke wijven, ik schep er alleen niet zo over op.
Scheelt dat vrouwen hun hele leven strak blijven en nooit dikker worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat jij ervoor kiest om dikke wijven te neuken omdat je niets beters kan krijgen, is toch niet ons probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |