Ik zie een patroon bij jou in topics. Iets met bans enzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK in ieder geval niet, want ik vind het niet aantrekkelijk.
Zo. Boem. Koekoek. Goal. Atleti.
Dat was dus mijn hele punt, het hele topic lang dus al.
Vind dat vaker nog erger inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maat zegt relatief weinig an sich, maar ik snap wel wat je bedoelt. Maatje 42 bij 1 meter 55. Dat idee..
Moet er dan perse die maatrichtlijn bij, want ik heb geen idee hoe dat werkt bij vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
Dus de vraag is:
wie heeft er seks gehad met maat 40+?
Ook goed.quote:
Welja reduceer de vrouw maar weer tot een nummerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:34 schreef Bayora het volgende:
Dus de vraag is:
wie heeft er seks gehad met maat 40+?
Dan google je op size 40 modelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Moet er dan perse die maatrichtlijn bij, want ik heb geen idee hoe dat werkt bij vrouwen.
Maat XS = 34quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Moet er dan perse die maatrichtlijn bij, want ik heb geen idee hoe dat werkt bij vrouwen.
1.70 en 73 kilo is inderdaad overgewicht en een maat 42quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ook goed.
De BMI meter gaf bij mij aan dat je dan met maat 42 overgewicht hebt. (maar dan ook net)
Nee, maar het is handig om aan te geven. Lengte en gewicht kan ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
40+quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welja reduceer de vrouw maar weer tot een nummer
Nummer 69 dan!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welja reduceer de vrouw maar weer tot een nummer
Kijk, dan kun je zeggen dat iemand (hoe lullig het ook is) dik is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
1.70 en 73 kilo is inderdaad overgewicht en een maat 42
ach, mijn inmiddels vrouw heeft ook nog steeds maatje 38quote:
Nou ja, ik denk dat op gewicht blijven voor sommige mensen echt moeilijk is. Je moet immers eigenlijk altijd (iedere dag) gezond eten, voldoende bewegen en dat is best moeilijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Dik' zijn an sich is nog niet eens zo problematisch, het is veel meer de leefgewoonte die eraan vastzit. Zakken chips en geen meter lopen, zegmaar.
#WijshedenvanHelpmeGod.
Echt niet. Nooit mee bezig gehoudenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maat XS = 34
Maat S =36
Zo verder.
Je weet toch wel dat voor kleding maat jouw ex vriendinnen heeft
Geen idee, meeste mannen weten het wel zo ongeveer dacht ik, samen shoppen etcquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:41 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Echt niet. Nooit mee bezig gehoudenWaarom dat dan? En niet elk meisje waar ik mee in bed ben gekropen is trouwens per definitie een exvriendin. Zou het ook raar vinden als mijn exen weten wat mijn kledingmaat is.
Dat heb ik eigenlijk mijn hele leven kunnen vermijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, meeste mannen weten het wel zo ongeveer dacht ik, samen shoppen etc
Mensen die huilen om gezondheidquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus slecht? of wat?
Eet jij elke dag 2 stuks groente en fruit? Rook jij? Drink jij alcohol of gebruik je drugs? beweeg jij wel genoeg? Slaap je genoeg?
Ach hier en daar een dikkertje neuken is niets mis meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |