Was over het algemeen een hele mooie meid, wel blond (iets wat ik persoonlijk minder vind) en ik denk (als ik het zo kan oordelen) een iets stevigere buik. Enige nadeel was dat ze wel hele grote jetsers had, die hingen ook best.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Noriega het volgende:
[..]![]()
Maar nog iets dikker is ook niet verkeerd
Dit is gewoon een mooie vrouw met een vol lichaam, maar zeker niet lelijk-dik, vind ik. Maar dat kan ook komen omdat ze gewoon mooi is en de foto goed is genomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:22 schreef VanitySquared het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat bij vrouwen maten zit, dus dan maar met plaatjes:
[ afbeelding ]
Zo ongeveer denk ik.
Grotere kans dan maat 38?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hahaha. Met maat 42 ben je nog niet zó dik dat je gezondheid gevaar loopt.
Deze is dus gewoon dik en niet een klein beetje ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:28 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooie vrouw met een vol lichaam, maar zeker niet lelijk-dik, vind ik. Maar dat kan ook komen omdat ze gewoon mooi is en de foto goed is genomen.
Ze waren 9,11 en 14?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat je je vergist.
Ik heb enkel vriendinnetjes met maat 34, 36 en 38 gehad. Moet je foto's zien, of neem je het gewoon van me aan?.
Maar eerlijk is eerlijk, dik op een 'mooi' manier, niet dat ik zelf ooit zo uit wil zien, maar ze heeft de vormen op goeie plekken over het algemeen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is dus gewoon dik en niet een klein beetje ook.
Is gewoon zo.quote:
Zeker, zitten op de juiste plek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, dik op een 'mooi' manier, niet dat ik zelf ooit zo uit wil zien, maar ze heeft de vormen op goeie plekken over het algemeen.
Wat jij vind weten we onderhand wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fotomodellen zitten allemaal onder halve kilo make up en al hun foto's worden geshopt, dik of dunquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeker, zitten op de juiste plek.
Nu minus een halve kilo make-up en photoshop alsjeblieft. Dan schrik je je de bejizus.
Ik weet het niet. Ik denk dat dik zijn pas een gevaar wordt of is als je echt obese bent. En dus extreem dik. Niet als je zo bent als de vrouw op de foto en dus ongeveer maat 42 hebt. Ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt met 'jullie', wat ik zeg is niet verkeerd of onjuist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grotere kans dan maat 38?
Maar ga geen discussie met jullie aan, geen resultaten, zo vaak gehad op fok
Zoals ik al zei, die meid waar ik het over had, had een vergelijkbaar postuur en (omdat het een heel erg flatteuze foto is) zover ik weet een iets stevigere buik. Maar daar is in mijn ogen niets mis mee, de seks was goed. Niet de beste, maar scoort wel hoog.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:28 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooie vrouw met een vol lichaam, maar zeker niet lelijk-dik, vind ik. Maar dat kan ook komen omdat ze gewoon mooi is en de foto goed is genomen.
Wat jij vindt*, weten we onderhand ook wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Noriega het volgende:
[..]
Wat jij vind weten we onderhand wel.
Het voegt verder allemaal niet zoveel aan het topic toe.
Daar gaat het toch ook over?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom wil je weten wat andere mannen ervan vinden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Noriega het volgende:
[..]
Wat jij vind weten we onderhand wel.
Het voegt verder allemaal niet zoveel aan het topic toe.
'Dik' zijn an sich is nog niet eens zo problematisch, het is veel meer de leefgewoonte die eraan vastzit. Zakken chips en geen meter lopen, zegmaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:31 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat dik zijn pas een gevaar wordt of is als je echt obese bent. En dus extreem dik. Niet als je zo bent als de vrouw op de foto en dus ongeveer maat 42 hebt. Ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt met 'jullie', wat ik zeg is niet verkeerd of onjuist.
Ik ben wel benieuwd naar mensen met dezelfde smaak en hun ervaringen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom wil je weten wat andere mannen ervan vinden?
Of zij seks hebben gehad met dikke vrouwen?
Het was nieuwe alinea, was meer gericht naar ts en roellie80, sorry als het verwarrend is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:31 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat dik zijn pas een gevaar wordt of is als je echt obese bent. En dus extreem dik. Niet als je zo bent als de vrouw op de foto en dus ongeveer maat 42 hebt. Ik heb geen idee waarom je mij aanspreekt met 'jullie', wat ik zeg is niet verkeerd of onjuist.
IK in ieder geval niet, want ik vind het niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom wil je weten wat andere mannen ervan vinden?
Of zij seks hebben gehad met dikke vrouwen?
Maat zegt relatief weinig an sich, maar ik snap wel wat je bedoelt. Maatje 42 bij 1 meter 55. Dat idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was nieuwe alinea, was meer gericht naar ts en roellie80, sorry als het verwarrend is.
Ik vind maat 42 echt op randje zitten van gevaar op gezondheid, maar dat is mijn mening.
Die 80kg is toch echt een maat 44.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Bayora het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
Nederlandse vrouw is gemiddeld 1,69m.
Voor maatje 42 moet je 73kg wegen.
Dan heb je overgewicht dus ben je dik.
Nja, ze is overduidelijk groot/grof gebouwd. Ik vind haar dus wel een mooi lichaam hebben met de juiste vormen, al is ze dikkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |