Ik kwam juist op die gedachte doordat de vrouw die het onderzoek leidt, onmiddelijk na de vondst van de rugzak verklaarde dat dat het bewijs was voor de aanwezigheid van de vrouwen op El Pianista. Dat vond ik een wat al te gretige verklaring.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel ver gezocht. Maar daarmee niet onmogelijk. Technisch sowieso niet onmogelijk.

quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat ik dan zo raar vind, maanden vinden ze niets, en nu vindt één en dezelfde kerel beide schoenen, kilometers uit elkaar.

Als het om orgaanhandel gaat dan droppen ze de restanten niet in dat gebied hoor. Je denkt toch niet dat ze ter plekke de organen er uit hebben gehaald ? Dat zou echt heel ergens anders moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, ik blijf erbij dat ik de timing wel wat toevallig vind. Eerst hier dieophef over orgaanhandel en hop, een week later wordt er een tas gevonden.
Als er sprake is van orgaanhandel of andere duistere praktijken op dat niveau, dan zit er vast ook wel een corrupte politieagent bij.

Geen 50 km. Hoogstens 10 km ofzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze zoeken weken op locatie A.
Iemand anders vindt iets, 50 kilometer verder op, bij een rivier.
Daar gaat iemand heen, die loopt langs die rivier, en vind nog een aantal dingen in de omgeving.
Niets raars aan.

Waarom niet? In de hoop dat het vlees wel opgegeten wordt / wegrot en dat de botten nooit gevonden worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als het om orgaanhandel gaat dan droppen ze de restanten niet in dat gebied hoor. Je denkt toch niet dat ze ter plekke de organen er uit hebben gehaald ? Dat zou echt heel ergens anders moeten gebeuren.

Orgaanhandel levert veel te weinig op voor zo'n complex scenario. Voor een paar honderd dollar kun je in India elk orgaan kopen dat je hebben wil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom niet? In de hoop dat het vlees wel opgegeten wordt / wegrot en dat de botten nooit gevonden worden.

Dit zou wel verklaren waarom de schoenen nog zo goed intact waren. Scenario : meiden worden meegenomen naar een steriele plek, ontdaan van hun organen en later midden in dejungle gedumpt, zodat de dieren de rest van het vlees eten en niemand zal weten dat de organen al ontbraken toen ze daar werden neergelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als het om orgaanhandel gaat dan droppen ze de restanten niet in dat gebied hoor. Je denkt toch niet dat ze ter plekke de organen er uit hebben gehaald ? Dat zou echt heel ergens anders moeten gebeuren.

Correctie: afhankelijk van de plek waar de spullen gevonden zijn, kan het gaan om een hemelsbrede afstand van 25 - 30 km. Dus per saldo komt 50 km misschien wel in de buurt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Geen 50 km. Hoogstens 10 km ofzo.

Ik dacht eerder in dit topic te lezen dat ze 45000 dollar voor een nier kregen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Orgaanhandel levert veel te weinig op voor zo'n complex scenario. Voor een paar honderd dollar kun je in India elk orgaan kopen dat je hebben wil.

quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Correctie: afhankelijk van de plek waar de spullen gevonden zijn, kan het gaan om een hemelsbrede afstand van 25 - 30 km. Dus per saldo komt 50 km misschien wel in de buurt.

Je vraagt je dan toch af wat voor monsters in vredesnaam op wat voor manier zo'n nier kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef xSparks het volgende:
[..]
Ik dacht eerder in dit topic te lezen dat ze 45000 dollar voor een nier kregen...

Dat de stoffelijke overschotten door dieren zijn opgegeten, is bijna onvermijdelijk. Maar de vraag blijft wat de doodsoorzaak is en of die nog achterhaald kan worden. Een aanval van een hongere jaguar overleef je niet, in elk geval.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:39 schreef De_Pel het volgende:
Zo'n orgaanhandel lijkt me werkelijk wel het meest afschuwelijke ziekelijke traumatiserende scenario mogelijk
Nee, dan hoop ik toch dat ze "gewoon" verdronken, onderkoeld, of opgegeten door wilde dieren zijn.
Brrr...

hoeft niet complex te zijn...?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Orgaanhandel levert veel te weinig op voor zo'n complex scenario. Voor een paar honderd dollar kun je in India elk orgaan kopen dat je hebben wil.
quote:De tweede droom kreeg de Panamese naar eigen zeggen afgelopen maandag. Daarin zag ze een berghelling en planten die volgens haar leken op koffiestruiken. 'Ik zag een van de meiden door haar eigen ogen. Die keken naar de lucht. Ze lag op haar rug tussen de struiken en was heel rustig. Ik denk dat ze dood is,' zegt de helderziende die het opnieuw te kwaad krijgt.

Ik bedoelde een natuurlijk aanval van wilde dieren als zijnde doodsoorzaak, niet zozeer het post mortum gedeelte.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat de stoffelijke overschotten door dieren zijn opgegeten, is bijna onvermijdelijk. Maar de vraag blijft wat de doodsoorzaak is en of die nog achterhaald kan worden. Een aanval van een hongere jaguar overleef je niet, in elk geval.

Het aantal keren dat een helderziende een positieve bijdrage heeft geleverd aan de oplossing van een mysterie of misdrijf is nauwkeurig gedocumenteerd en bedraagt precies ... nul.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoeft niet complex te zijn...?
Kan best dat iemand in dat gebied zich daarmee bezig houdt en dat lijk op een voor hem bekende plek dumpt.
Hoeft ook geen orgaanhandel te zijn. Kan ook een ander misdrijf zijn.
Nog even over die helderziende, heeft die nu gelijk gekregen? Aangenomen dat die schoenen /botten van een van de meiden zijn, is het een berghelling?
[..]

Maar ik neem aan dat je als dader geen hoop wil, maar zekerheid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom niet? In de hoop dat het vlees wel opgegeten wordt / wegrot en dat de botten nooit gevonden worden.

verhip, jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef xSparks het volgende:
[..]
Dit zou wel verklaren waarom de schoenen nog zo goed intact waren. Scenario : meiden worden meegenomen naar een steriele plek, ontdaan van hun organen en later midden in dejungle gedumpt, zodat de dieren de rest van het vlees eten en niemand zal weten dat de organen al ontbraken toen ze daar werden neergelegd.

Die helderziende heeft gewoon zelf van de "koffie"besjes gesnoept.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoeft niet complex te zijn...?
Kan best dat iemand in dat gebied zich daarmee bezig houdt en dat lijk op een voor hem bekende plek dumpt.
Hoeft ook geen orgaanhandel te zijn. Kan ook een ander misdrijf zijn.
Nog even over die helderziende, heeft die nu gelijk gekregen? Aangenomen dat die schoenen /botten van een van de meiden zijn, is het een berghelling?
[..]

daar verschillen mensen over van meningquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het aantal keren dat een helderziende een positieve bijdrage heeft geleverd aan de oplossing van een mysterie of misdrijf is nauwkeurig gedocumenteerd en bedraagt precies ... nul.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iden-in-dromen.dhtmlquote:Een van de mensen met wie Smith Del Rio sprak over haar dromen over de Nederlandse meiden, is Erik Westra (62). De gepensioneerde oud-rechercheur woont al acht jaar in de buurt van Boquete. Hij noemt de vrouw 'allesbehalve een charlatan'. Volgens hem leverden haar dromen in het verleden herhaaldelijk bruikbare tips op. 'Ze lost geen zaken op maar helpt daar wel bij,' zegt de voormalige politieman.

Als je een lijk wilt laten verdwijnen, is een vat zoutzuur goedkoper en eenvoudiger.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je als dader geen hoop wil, maar zekerheid.

Zie de eerdere toelichting.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]

Binnen 45 minuten of een uur met reclame.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Bones had aan de hand van deze foto de boel al wel opgelost, overigens.

Als je geld hebt en je wil echt niet dood. Tja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wat voor monsters in vredesnaam op wat voor manier zo'n nier kopen.
Het is niet alsof je denkt, goh, wat pis ik gek, ik trek eens een nieuwe nier van marktplaats.

Kan best, dat als iemand dit al jaren doet, dat ie dan na een x-tijd terugkomt om botten te rapen om alsnog te verbranden. En dat ie nu net te laat was.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]

Het is toch idioot om helemaal de wildernis in te trekken want er zal in de buurt toch ook wel een plekje te vinden zijn waar je het kunt laten verdwijnen. Dus waarom zou je kilometers de rimboe in gaan sjouwen ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]

Tientallen soorten predatoren, maar de grootste zijn jaguars, poema's, ocelotten en andere katachtigen. Ook een zeldzame beer geloof ik, wat apen, wilde honden, vossen en nog kleinere rooddieren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:46 schreef Meaghan het volgende:
Wat voor wilde dieren heb je daar eigenlijk?

zie eerdere verklaring waarom, misschien is dat plekje in de buurt helemaal niet makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is toch idioot om helemaal de wildernis in te trekken want er zal in de buurt toch ook wel een plekje te vinden zijn waar je het kunt laten verdwijnen. Dus waarom zou je kilometers de rimboe in gaan sjouwen ?

Nog even buiten het feit dat je dan dus moet verwachten snel dood te gaan zonder en dus de dood van een andere voor op je geweten wil hebben: dan heb je het toch lijkt me alleen over maffiosi / topcriminelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geld hebt en je wil echt niet dood. Tja.
 . De gemiddelde bankier lijkt me niet direct met zo'n handeltje in contact te staan
 . De gemiddelde bankier lijkt me niet direct met zo'n handeltje in contact te staan  

Precies, dus de kans dat ze daar zelf gekomen zijn lijkt mij veel kleiner dan de kans dat ze daar gedumpt zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is toch idioot om helemaal de wildernis in te trekken want er zal in de buurt toch ook wel een plekje te vinden zijn waar je het kunt laten verdwijnen. Dus waarom zou je kilometers de rimboe in gaan sjouwen ?

Om je voorbeeld van bankieren aan te houden die hebben toch al genoeg laten zien geen moeite te hebben met het vinden van wat curieuze zakenrelaties.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog even buiten het feit dat je dan dus moet verwachten snel dood te gaan zonder en dus de dood van een andere voor op je geweten wil hebben: dan heb je het toch lijkt me alleen over maffiosi / topcriminelen. De gemiddelde bankier lijkt me niet direct met zo'n handeltje in contact te staan

Ik meen dat welvarende chinezen daar geen reet om geven, maar dat heb ik eens gelezen. Verder vind ik dat orgaanhandel gebeuren erg sensatiezoekend achtig iets, het is aannemelijker dat ze overvallen zijn door de natuur (dieren, flash flood, etc) of door een mens (moord/verkrachting) of dat een van de dames, of misschien allebei, een been gebroken hadden of wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog even buiten het feit dat je dan dus moet verwachten snel dood te gaan zonder en dus de dood van een andere voor op je geweten wil hebben: dan heb je het toch lijkt me alleen over maffiosi / topcriminelen. De gemiddelde bankier lijkt me niet direct met zo'n handeltje in contact te staan

Nou word ie helemaal mooiquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien zijn ze wel gedumpt uit een helicopter. Het type figuren en het geld wat in deze handel omgaat lijkt me dat niet onmogelijk.

Je gaat het risico toch niet nemen dat je ergens open en bloot bewust lijken dumpt. Je neemt dan een risico omdat je niet zeker weet of er toevallig 'net op tijd' toch een of andere bewoner of toerist langsloopt. Erg logisch vind ik het niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zie de eerdere toelichting.
Totaal niet relevant voor zo iemand of er later nog resten worden gevonden.
Eenmaal aangevreten valt de doodsoorzaak als ze het een beetje goed aanpakken niet meer te achterhalen.

Ik zei dan ook orgaanhandel of andere duistere praktijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik meen dat welvarende chinezen daar geen reet om geven, maar dat heb ik eens gelezen. Verder vind ik dat orgaanhandel gebeuren erg sensatiezoekend achtig iets, het is aannemelijker dat ze overvallen zijn door de natuur (dieren, flash flood, etc) of door een mens (moord/verkrachting) of dat een van de dames, of misschien allebei, een been gebroken hadden of wat dan ook.
Iemand die zoiet gesofisticeerds als orgaanhandel bezigt, laat een lijk of 2 niet in de bosjes liggen en laat al helemaal geen rugtas met waardevolle informatie slingeren zodat het uiteindelijk gevonden kan worden. Echt niet.

Het is mogelijk dat ze maar een paar km zijn verdwaald, vervolgens zijn uitgegleden in een beekje en/of zijn aangevallen door een roofdier. Roofdieren verslepen hun prooi meestal naar een rustig plekje, maar naar ik aanneem geen vele kilometers. Dus het meest waarschijnlijk is dat ze eerst een groot stuk zijn meegesleurd met een berkbeek, daardoor al zijn overleden, of daarna zijn gedood door een roofdier en nog wat verder weggesleept. Dat is dat nog het meest "humane" scenario zonder betrokkenheid van derden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dus de kans dat ze daar zelf gekomen zijn lijkt mij veel kleiner dan de kans dat ze daar gedumpt zijn.

Haha zo kan ik het óók.... Daar kun je alle kanten mee op. En * door een dode haar ogen kijken * vind ik knap. Volgens mij dat helemaal niet. Als je dood bent dan is het lichaam/voertuig immers dóód. Dat doet dan niks meer hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]

Hahaha, lijkt mij ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Tropicalx het volgende:
Misschien zijn ze wel opgegeten door Aliens... je weet maar nooit.

Ja nogmaals, iemand die zich met zoiets bezig houd, die denkt wel na. Die laten geen lijken en mobiele telefoons achter zodat ze uiteindelijk gevonden kunnen worden. Hoe klein die kan ook is, je ziet nu wel dat 't toch gevonden wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei dan ook orgaanhandel of andere duistere praktijken

open en bloot? Duurde nu ook maanden eer er iemand kwam.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Je gaat het risico toch niet nemen dat je ergens open en bloot bewust lijken dumpt. Je neemt dan een risico omdat je niet zeker weet of er toevallig 'net op tijd' toch een of andere bewoner of toerist langsloopt. Erg logisch vind ik het niet.

quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dus de kans dat ze daar zelf gekomen zijn lijkt mij veel kleiner dan de kans dat ze daar gedumpt zijn.

Ja, maar in dusdanige staat dat je niet meteen kunt zien of de organen er al uit waren of niet. Ze kunnen immers ook nog gewoon verdwaald zijn, of dat het daarop lijkt. 'Niks aan het handje' voor de dader.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nogmaals, iemand die zich met zoiets bezig houd, die denkt wel na. Die laten geen lijken en mobiele telefoons achter zodat ze uiteindelijk gevonden kunnen worden. Hoe klein die kan ook is, je ziet nu wel dat 't toch gevonden wordt.

Jawel, maar op het moment dat het gebied zeer onbegaanbaar wordt dan lijkt het mij dat je of omkeert of een andere kant op loopt, maar niet verder gaat door zeer moeilijk begaanbaar gebied.quote:

quote:Iemand die zoiets gesofisticeerds als orgaanhandel bezigt, laat een lijk of 2 niet in de bosjes liggen en laat al helemaal geen rugtas met waardevolle informatie slingeren zodat het uiteindelijk gevonden kan worden. Echt niet.

Wij kennen de lokale situatie niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Je gaat het risico toch niet nemen dat je ergens open en bloot bewust lijken dumpt. Je neemt dan een risico omdat je niet zeker weet of er toevallig 'net op tijd' toch een of andere bewoner of toerist langsloopt. Erg logisch vind ik het niet.

Mijn 1e serieuze post: uit ervaring en waarschuwingen van guides in dit soort gebieden is dit best mogelijk. Dat je in een richting loopt op een trail, maar die trail langzaam "verdwijnt" vanwege weinig gebruik, maar je nog wel het gevoel hebt op een trail te lopen (weliswaar een slecht aangegeven trail).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, maar op het moment dat het gebied zeer onbegaanbaar wordt dan lijkt het mij dat je of omkeert of een andere kant op loopt, maar niet verder gaat door zeer moeilijk begaanbaar gebied.

Misschien hebben ze een stuk de rivier gevolgd nadat ze verdwaald waren. Onder het mom van, dan hebben we in ieder geval water en dan komen we uiteindelijk wel ergens in bewoond gebied uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, maar op het moment dat het gebied zeer onbegaanbaar wordt dan lijkt het mij dat je of omkeert of een andere kant op loopt, maar niet verder gaat door zeer moeilijk begaanbaar gebied.

Ja, open en bloot. Er komen immers mensen en dus neem je een risico. Vrij onwaarschijnlijk dus. Je bent toch een rund als je er niet gewoon voor zorgt dat je na zo'n moord de lijken niet echt laat verdwijnen, maar dat je zo'n risico neemt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
open en bloot? Duurde nu ook maanden eer er iemand kwam.
Zeer onbegaanbaar gebied.

als je verdwaalt bent dan zit je er al in en blijft dwalen. Hoe kom je er uit als je de weg niet weet ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]

Dat is het ook niet, maar is spannend voor sommige mensen om daar allerlei dingen over te verzinnen ofzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wij kennen de lokale situatie niet.
Als je eerst 3 dagen door een ondoorgaanbare rimboe moet lopen, waar echter wel talloze toeristen en bewoners rondhuppelen, dan lijkt het me inderdaad geen logisch scenario.

Als je van een ravijntje afglijdt, of een watervalletje, of een stukje met een beekje wordt meegesleurd, kun je soms helemaal niet terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]

Waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar is spannend voor sommige mensen om daar allerlei dingen over te verzinnen ofzo.

Onzin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef De_Pel het volgende:
Om nog maar eens een scenario te droppen: is er al nagegaan of er onder de lokale indianen ook kannibalen zijn

quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef De_Pel het volgende:
Om nog maar eens een scenario te droppen: is er al nagegaan of er onder de lokale indianen ook kannibalen zijn

Duurt nog weken helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Forensisch onderzoek van de stoffelijke overschotten, alsmede de telefoons en camera, zal veel onduidelijkheid wegnemen.

Nog meer onzin. Die indiaans uitziende man is een gespecialiseerde opsporingsmedewerker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel heel "toevallig" dat net nu er nog wat botjes overzijn een indiaans uitziende man ineens 2 schoenen vindt

Dit ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel heel "toevallig" dat net nu er nog wat botjes overzijn een indiaans uitziende man ineens 2 schoenen vindt

Of dat is wat hij je wil doen laten geloven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Die indiaans uitziende man is een gespecialiseerde opsporingsmedewerker.

Ja zo werd winnetoe ook genoemd door de cowboys als er weer wat bizons gevonden moesten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Die indiaans uitziende man is een gespecialiseerde opsporingsmedewerker.

Of er liepen nog wat verdwaalde Maya's die de meisjes hebben geofferd aan de goden in een geheime tempel ofzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef De_Pel het volgende:
 .
.

Het moment dat je beseft dat je verdwaalt bent in de jungle, en dat je er dan een nacht moet doorbrengen... lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn 1e serieuze post: uit ervaring en waarschuwingen van guides in dit soort gebieden is dit best mogelijk. Dat je in een richting loopt op een trail, maar die trail langzaam "verdwijnt" vanwege weinig gebruik, maar je nog wel het gevoel hebt op een trail te lopen (weliswaar een slecht aangegeven trail).
Op het moment dat je je beseft dat je pad nergens naartoe gaat en omdraait om terug te lopen zie alleen maar dichte jungle en ben je verdwaalt.

Natuurlijk, daarom komt hij ook met zijn toeterd op de tv.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of dat is wat hij je wil doen laten geloven.

quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom komt hij ook met zijn toeterd op de tv.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |