Lans blijven meesterlijk.quote:
Sven Coop is een soort van HL1 custom SP mode maar dan over lan (MP). Het is met vlagen heerlijk buggy (waardoor er spelers half in het level blijven hangen etc) en je kan friendly fire aanzetten (waardoor het een grote chaos wordt).quote:Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Lans blijven meesterlijk.
We proberen dat minimaal 1x per jaar te doen , wijven weg ...effe naar de Makro eten/drinken etc inslaan , en hoppa!
Sven Coop nog nooit gedaan.. ziet er wel te uber uit idd.
Gingen nu effe Garry's Mod proberen.
Aah tof man.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sven Coop is een soort van HL1 custom SP mode maar dan over lan (MP). Het is met vlagen heerlijk buggy (waardoor er spelers half in het level blijven hangen etc) en je kan friendly fire aanzetten (waardoor het een grote chaos wordt).
Daarnaast heeft het echt meesterlijke replayability aangezien er echt 1000-en custom missies / stories zijn (wel even filteren op kwaliteit). Je kan HL1 SP spelen, er zijn Resident Evil clones, er zijn supercoole puzzel levels, Serious Sam-achtige taferelen, etc etc etc![]()
Mijn vriendin keek mij zojuist heel vreemd aan toen jij net online kwam. "Waarom heb jij iemand met de naam Spankmaster in je vriendenlijst?!"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
He? Petti? Hoe kan ik jou nou niet in m'n 360 friendslist hebben staan? Wat vaag!
Zo terechtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek mij zojuist heel vreemd aan toen jij net online kwam. "Waarom heb jij iemand met de naam Spankmaster in je vriendenlijst?!"
Vanzelfsprekend heb ik haar eruit gegooid.
Ik rij de donderdag op en neer, ik denk dat dat de enige doenbare dag is zonder perspasjequote:Op woensdag 30 juli 2014 05:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan donderdag weer pleitos, maar wat blijven hangen is vast mogelijk. Ik zit nog te denken om met de auto te gaan.
Donderdag zijn er wat feestjes, maar daar ga ik dit keer toch niet naar toe, dus de binnenstad is primaquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Omdat het PS4-topic niet helemaal de juiste plaats is voor dit gesprek. Hier maar even verder ouwehoeren Peen, anders is het toch maar dood:
[..]
Ik rij de donderdag op en neer, ik denk dat dat de enige doenbare dag is zonder perspasjeIk heb geen zin om meer dan 30 min te moeten wachten voor een stand. Het weekend is daarom echt een absolute no-no
Zijn er nog meer mensen die een dagje GamesCom gaan doen? Ik heb eigenlijk geen enkel specifieke game als doel dit jaar, misschien even met een One spelen omdat ik dat eigenlijk nog nooit gedaan heb, maar verder nog geen idee.
Dat is echt geen pretje, neequote:Op woensdag 30 juli 2014 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Dat is ook de reden dat ik de donderdag ga, op een zaterdag staat overal gewoon een wachtrij van 3 uur voor. Waanzin
Vooral het CCP-feestquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuke herinneringen aan de GC! Ga er niet heen dit jaar, maar is wel een leuk idee voor een dagje uit met wat vrienden!
Retro als in: allemaal ouwe lullen? Of retro als in: alleen maar oude troep spelen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Nebo het volgende:
Ik zeg volgend jaar een retro-meet op GamesCom.
quote:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Retro als in: allemaal ouwe lullen? Of retro als in: alleen maar oude troep spelen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
awesome gifjequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAALL!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
Sinds een week of 2 de "uitbetaal optie" van Youtube ingesteld om inkomsten te generen maar ik heb er nog maar een paar video's op staan dus dit is het resultaat momenteel:
[ afbeelding ]
Hierom hebben we nou autogordels uitgevondenquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
Sinds een week of 2 de "uitbetaal optie" van Youtube ingesteld om inkomsten te generen maar ik heb er nog maar een paar video's op staan dus dit is het resultaat momenteel:
[ afbeelding ]
Nee, zit op werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |