Maakt een beetje vent toch echt zelfquote:
Dat duurt niet lang meer nee. Kut zooi!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt een beetje vent toch echt zelf
Ik vind het schandalig dat de wb er gewoon nog steeds niets aan doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer nee. Kut zooi!
politie bellen ivm geluidsoverlast zodat je aan dossiervorming doet, en dan bellen Hups en ik Bonje met de buren welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer nee. Kut zooi!
Okayquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
politie bellen ivm geluidsoverlast zodat je aan dossiervorming doet, en dan bellen Hups en ik Bonje met de buren wel
144 agenten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
De politie heeft al gedaan wat ze mogen/kunnen. Zelfs de "144" agenten hebben al staan posten voor de deur en rapport uitgebracht. Maar overlastgevende huurders hebben gewoon veel te veel rechten.
Totdat je zelf overlast veroorzaaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
De politie heeft al gedaan wat ze mogen/kunnen. Zelfs de "144" agenten hebben al staan posten voor de deur en rapport uitgebracht. Maar overlastgevende huurders hebben gewoon veel te veel rechten.
Dierenpolitiequote:
Maar je hebt wel een naamtopic erdoor gekregenquote:
Oh die mogen toch al helemaal niets ofzo?quote:
"Bel 144, red een dier" ... Klinkt mij gewoon als dierenambulance in de orenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die mogen toch al helemaal niets ofzo?
Tjah....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Bel 144, red een dier" ... Klinkt mij gewoon als dierenambulance in de oren
Ja, als ik ga bijten zit ik in de bak ipv dat kutwijf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een naamtopic erdoor gekregen
En je komt haar zeker ook nooit toevallig tegen zodat je haar er persoonlijk op kan aanspreken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, als ik ga bijten zit ik in de bak ipv dat kutwijf.
Dat heeft een keer een week geholpen. Heeft ze een blafband gekocht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je komt haar zeker ook nooit toevallig tegen zodat je haar er persoonlijk op kan aanspreken?
Ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf geen last van heeft ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft een keer een week geholpen. Heeft ze een blafband gekocht.
Tot de batterijen leegwaren......
Zijn er niet meer mensen die er last van hebben zodat je met een paar man bij de woningbouw of huurcommissie aan kan bellen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, als ik ga bijten zit ik in de bak ipv dat kutwijf.
Genoeg mensen. Brieven naar wb en gemeente gegaan. Ambtenaren bij haar aan de deur geweest. En natuurlijk gedroegen die beestjes zich ineens prima.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zijn er niet meer mensen die er last van hebben zodat je met een paar man bij de woningbouw of huurcommissie aan kan bellen?
Dan nemen ze je meestal iets serieuzer, vooral als je het op verminderd woongenot gaat gooien, want als de huurcommissie het daarmee eens is, kan het je zelfs schelen in je huur waardoor de woningbouw eerder geneigd is im er iets tegen te doen
Thxquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf geen last van heeft ook![]()
Ik word al gek van mn krekels![]()
Pff, succes ermee!!
Ik duik mn mandje in
Er moet toch een manier zijn...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Genoeg mensen. Brieven naar wb en gemeente gegaan. Ambtenaren bij haar aan de deur geweest. En natuurlijk gedroegen die beestjes zich ineens prima.
Logboeken van overlast, met geluidsmateriaal, werken ook niet.
Tuurlijk. Maar dan zit ik in de bak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje oud, maar lijkt me wel van toepassing...So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Eens lezen als ik wat helderder ben. Thx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje oud, maar lijkt me wel van toepassing...
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
No problemoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens lezen als ik wat helderder ben. Thx.
Doei.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dan ga ik nu even een filmpje kijken tot ik slaap. Doei.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
Logboeken van overlast, met geluidsmateriaal, werken ook niet.
Stik erom heen en leren op de vloer te slapen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:30 schreef Myraela het volgende:
Nee, we houden het bed helemaal fris en schoon.
Ow, dus een triotje tussen jou, twi en mij zit er niet in?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:30 schreef Myraela het volgende:
Nee, we houden het bed helemaal fris en schoon.
We slapen al een jaar op de grond, dus daar zijn we in getraind.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Stik erom heen en leren op de vloer te slapen?
Helaas niet, man.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dus een triotje tussen jou, twi en mij zit er niet in?
wel als spartanen op de stenen hoop ik en niet met een matrasje / luchtbed er tussen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
We slapen al een jaar op de grond, dus daar zijn we in getraind.
[..]
Helaas niet, man.
leidingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn huis spookt...
Een paar keer per dag hoor ik een harde tik vanuit de keuken en dan is het weg.wat kan dit zijn ?
wat doet dat dan?quote:
die hangt niet in de keukenquote:
Das meestal de ketel of een leidingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hangt niet in de keuken
En het is echt best een harde tik. Als of iemand met een ring op het aanrechtblad slaat
Leidingen of paranormale shizzle.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn huis spookt...
Een paar keer per dag hoor ik een harde tik vanuit de keuken en dan is het weg.wat kan dit zijn ?
Awesomequote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was je bedrijfsfeestje Spinneman![]()
en dat is een paar keer per dag?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zet uit of krimpt en dat is metaal en kan een harde tik geven
De kater....... komt altijd laterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesome
Geen kater
Wel een beetje moe
En wat pleur jij allemaal op fok, mevrouwtje
Nou gelukkig niet neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kater....... komt altijd later
Was je laat thuis dan?
Ik heb niks gedaan![]()
iig geen foto's gepost want niemand vond het boeiend genoeg dat jij eruit zag als spinneman![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb geen bericht gehadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb foto's gevraagd op Facebook chat Lola
aan Vinnie bedoel ikquote:
dooie mus dit datquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dooie mus dit dat
* LovelyLady zet nog maar een bakkie koffie
ik zal koffie voor je zetten als goedmakerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dooie mus dit dat
* LovelyLady zet nog maar een bakkie koffie
Wat alleraardigst.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal koffie voor je zetten als goedmaker
Geen moeite, mijn teerbeminde.quote:
is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een liefde op de vroege ochtend...
Wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die van mij is alweer bijna voorbij![]()
ik werk 2 dagen per week nuquote:
Koffie erbij, lekker chillenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik werk 2 dagen per week nu
straks heb ik heul lang weekend
lekker uitkerinkje trekken en op mijn gatje series kijken ofzo
In mijn fleece huispakkie ... jeweettochquote:
Iets heel stoms wat ik niet wil, maar alles beter dan nietsquote:
Ja dat schiet niet op he?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iets heel stoms wat ik niet wil, maar alles beter dan nietszit nu al vanaf november thuis.
Het is met planten.
Nee het is bij een kwekerij. En met varens, ik zou ze wel moeten knippen gok ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op he?
Plantenmeisje bij de intratuin?
De kans is groot dat je aangenomen wordt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee het is bij een kwekerij. En met varens, ik zou ze wel moeten knippen gok ik![]()
Maar ze zeggen dat je vanuit een baan makkelijker iets anders kan doen. En nu heb ik ook niet meer de gemeente in mn nek. Dus dan kan ik mooi mn eigen bedrijfje starten wat ik graag wilde.
Geen idee, maar als ik iets juist niet wil word ik juist aagenomenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kans is groot dat je aangenomen wordt?
Wat voor eigen bedrijfje?
Ja zal je net zien he?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik iets juist niet wil word ik juist aagenomen![]()
Iets wat wel met mijn opleiding temaken heeft, grafisch
Ja bij mij wil ze dat dus niet - job coach - omdat ik jong ben of zo... Ik moest dat maar doen naast een baan...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zal je net zien he?
Cool.. maar dat zou nu toch ook evt kunnen? de gemeente die helpt ook mensen die een eigen bedrijf willen beginnen
Iets met zelfstandige loket enzo
jouw facebook is blijven hangen op woensdagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Facebook staat echt ineens vol met filmpjes/foto's berichten van kleuters die meisjes/jongens in elkaar meppen/schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |