![header.php]()
Van harte welkom in ons topic over
Albert Heijn!
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de
aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste
Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn
hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
![zyMnS9L.png]()
AH Plaza
Username - Functie - Regiobigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - vulploegleider omgeving Zwolle
Watdoeteenvulploegleider - Lulletje Rozenwater
![v91Xs4v.png]()
CAO voor het levensmiddelenbedrijf![PcR3r0X.png]()
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
![XVi8duX.png]()
![arPafyC.png]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![bwxWohn.png]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de vastgestelde toeslagen?Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren?TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren?BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan
normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.![CIZz4Xe.png]()
9/12/2013Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Loll
recommender bij BIC=goedkoop
Ik ben bezig met mijn branche verslag over de supermarkt branche, nu heb ik ook een hoofdstuk doelgroepen. Ik ben zelf tot de volgende doelgroepen gekomen.
- Gezinnen
- Ouderen/alleenstaanden
- Studenten
- ???????
Ik moet nog een vierde doelgroep hebben heeft iemand daar een goede suggestie voor of op/aanmerkingen dan is dat welkom

Ik moet beschrijven hoe winkels die doelgroep probeert te trekken heeft iemand daar nog suggesties voor?
BAM dit is 3KB
Ligt plaza er trouwens weer uit?
Werkt gewoon.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 11:14:10 ]
Hm ik kom er thuis niet op...
Oh, toch wel :p
quote:
Vooral als je je bedenkt dat ik flink wat moet bijleggen om bij mijn werk te komen. De eerste 5 km krijg je niks en ik zit op 6 of 7

Plus wegenbelasting, verzekering. Dusja, het is wel een kostenpost.
Maar die 7KM kan je gewoon fietsen (na je bevalling natuurlijk)
quote:
Als zwangere vrouw lijkt me dit een stukje moeilijker
quote:
Ja, daar heb je gelijk in

Maar als ik van half 8 tot 5 moet werken, heb ik daar simpelweg de kracht niet voor
quote:
Ook als je een auto voor de deur hebt staan?
quote:
Ik woon 5 minuten lopen van mn collegezaal, tien minuten fietsen van de stad en kwartiertje fietsen van werk af. Gewoon 'slim' wonen.
Op 7 km van je werk wonen
quote:
10 minuten fietsen. Het is toch wat
quote:
Sorry, maar ik wil nog wel als een mens aankomen op mijn werk. Daarbij 7 km in 10 minuten fietsen vind ik erg knap. Zeker als je over een viaduct moet.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:[..]
Sorry, maar ik wil nog wel als een mens aankomen op mijn werk. Daarbij 7 km in 10 minuten fietsen vind ik erg knap. Zeker als je over een viaduct moet.
Dan doe je er een minuutje langer over. Je doet net of je de Mount Everest moet beklimmen
7km in 11 min is bijna 40km/u ....
Maar jij je zin
quote:
Niks mis met wat lichaamsbeweging. Maar je hebt gelijk, in de praktijk zul je er wat langer over doen omdat je vaak staat te wachten voor een stoplicht, of voor andere weggebruikers.
Een beetje wielrenner doet met gemak 45 km/h, dus 40 valt ook wel weer mee.
Maar als je niet zo sportief bent aangelegd, dan kan je het beste rustig opbouwen.
quote:
Niet iedereen heeft obesitas, David.
Hoogachtend
quote:
Dan zou je juist sneller bergafwaarts gaan door het gewicht
quote:
Jij zegt dat het alleen bergafwaarts lukt, maar zonder obesitas lukt het ook op een plat landschap.
Hoogachtend
quote:
Zonder wind tegen ja.
exelletor
exelleren?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef mujentas het volgende:Niks mis met wat lichaamsbeweging. Maar je hebt gelijk, in de praktijk zul je er wat langer over doen omdat je vaak staat te wachten voor een stoplicht, of voor andere weggebruikers.
Een beetje wielrenner doet met gemak 45 km/h, dus 40 valt ook wel weer mee.
Maar als je niet zo sportief bent aangelegd, dan kan je het beste rustig opbouwen.

Jij hebt dan ook een redelijk net onderhouden mountainbike, volgens mij.

Ik heb een fiets met tot het anti-lek laag versleten banden, zonder werkende versnellingen en zonder voor- en achterrem(de terugtraprem doet het nog wel, kan lekker mee slippen) met ook nog eens kromme tandwielen die eigenlijk twee jaar terug vervangen moesten worden. Fietsenmaker wil me een nieuwe fiets aansmeren ipv het hele zooitje te repareren(wat meer gaat kosten dan een nieuwe budget fiets), dus voorlopig rij ik zo rond.
Om hier eens weer wat te zeggen en het topic terug naar de AH te krijgen. Ik kwam er dus vandaag achter dat de login van mijn ASM in de handterminal gewoon 2x zijn achternaam is

Niet dat ik het van plan ben, risico is me wat te groot en zou me er te lullig over voelen, maar is dat niet gigiantisch stom? Hoe zou dat misbruikt kunnen worden (los van random dingen in de winkel op 0 gaan zetten).
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 21:47 schreef bigbass het volgende:Om hier eens weer wat te zeggen en het topic terug naar de AH te krijgen. Ik kwam er dus vandaag achter dat de login van mijn ASM in de handterminal gewoon 2x zijn achternaam is

Niet dat ik het van plan ben, risico is me wat te groot en zou me er te lullig over voelen, maar is dat niet gigiantisch stom? Hoe zou dat misbruikt kunnen worden (los van random dingen in de winkel op 0 gaan zetten).
Was vroeger standaard voordat plaza kwam. Je kon het wel aanpassen, maar was teveel moeite vaak

.
quote:
Of een hele slof, gaat het sneller.
quote:
Maar dan moet die ze ook opeten hé.
quote:
Ik wist dat het standaard was voor veel werknemers (heb het zelf ook nog), maar had verwacht dat het wel protocol was voor (a)sm's en misschien ook tl's om dat te veranderen.
exelletor
exelleren?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 11:00 schreef Loll het volgende:Ik ben bezig met mijn branche verslag over de supermarkt branche, nu heb ik ook een hoofdstuk doelgroepen. Ik ben zelf tot de volgende doelgroepen gekomen.
- Gezinnen
- Ouderen/alleenstaanden
- Studenten
- ???????
Ik moet nog een vierde doelgroep hebben heeft iemand daar een goede suggestie voor of op/aanmerkingen dan is dat welkom

Ik moet beschrijven hoe winkels die doelgroep probeert te trekken heeft iemand daar nog suggesties voor?
Er wordt hier nogal afgegeven op de senioren. Is dat geen doelgroep?
quote:
Gemiddelde snelheid is 15 km/uur. Dus wordt dit een half uur fietsen. Gaat waarschijnlijk op de terugweg beter dan op de heenweg.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 02:28 schreef Teslynd het volgende:[..]
Gemiddelde snelheid is 15 km/uur. Dus wordt dit een half uur fietsen. Gaat waarschijnlijk op de terugweg beter dan op de heenweg.
Wat is dat voor een bejaardentempo
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 11:00 schreef Loll het volgende:Ik ben bezig met mijn branche verslag over de supermarkt branche, nu heb ik ook een hoofdstuk doelgroepen. Ik ben zelf tot de volgende doelgroepen gekomen.
- Gezinnen
- Ouderen/alleenstaanden
- Studenten
- ???????

Etnische doelgroepen?
Ik weet niet hoe het bij Jumbo zit, maar appie heeft natuurlijk het Halal assortiment, turkse en marokkaanse producten, surinaamse producten. Volgens mij is de officiële benaming 'nieuwe Nederlanders assortiment'
Ik dat dat die bio gekkies ook een doelgroep zijn. Ik weet alleen even niet hoe je het noemt, van de mensen die puur biologische artikelen kopen en andere gezonde producten. Dat is een hype die steeds groter wordt.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 09:51 schreef mujentas het volgende:[..]
Etnische doelgroepen?
Ik weet niet hoe het bij Jumbo zit, maar appie heeft natuurlijk het Halal assortiment, turkse en marokkaanse producten, surinaamse producten. Volgens mij is de officiële benaming 'nieuwe Nederlanders assortiment'
Ik dat dat die bio gekkies ook een doelgroep zijn. Ik weet alleen even niet hoe je het noemt, van de mensen die puur biologische artikelen kopen en andere gezonde producten. Dat is een hype die steeds groter wordt.
Wholefoods meuk valt vast wel goed toe te voegen aan het onderzoek
quote:
- Gezinnen
- Ouderen/alleenstaanden
- Studenten
- ???????
Doelgroep koopjesjagers

?
quote:
Met bonusaanbiedingen, spaaracties/prullaria, gratis koffie?
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:Ik vind meer de hamsters uitgekleed eigenlijk

Maarja iedereen vindt hamstertjes lief dus waarom ook niet.
Gister een klant aan mijn kassa gehad die kwam met een leeg zakje. 'Ik heb dit gehad van je collega, maar hij is leeg (was wel open). Ik vond het maar weird, maargoed een nieuwe gegeven. Even later een moeder met haar kind aan mijn kassa die eventjes fijn elke keer hardop zodat ik het kon horen herhaalde dat ze niet genoeg boodschappen had voor een hamster. ' Nee ik heb niet genoeg!' en 'Ik zal het even optellen. Dat is 1 euro, dat 3 euro, dat 2 euro dat is dan 6 euro en dat kost 1 euro. Nee, ik heb niet genoeg!'

Op zo'n manier krijgen je ook echt niks van me hoor

ik kom net van de AH, heb hier een GESLOTEN hamsterzakje in mijn hand...... maar ik weet echt wel 100% zeker dat ie echt leeg is.
ja weird, maar het komt dus voor.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 14:35 schreef Feestkabouter het volgende:[..]
ik kom net van de AH, heb hier een GESLOTEN hamsterzakje in mijn hand...... maar ik weet echt wel 100% zeker dat ie echt leeg is.

Geef dat aan bij de kassa en niet op internet
quote:
ik vond het ook weird, dus ik dacht ik google er eens op. en toen kwam ik uit bij de post van sunshine.
inmiddels is het zakje mijn grote grijze archief ingegaan
quote:
Dat is een mooi gemiddelde voor gewoon fietsverkeer, dus niet het tempo van wielrenners.
Maar ik deed een keer mee met een zomerfietstocht die door de gemeente georganiseerd was. Dat zal 10 km/uur geweest zijn.
Maar over fietsende bejaarden gesproken, ik las een keer een fietsvakantieverslagje. Paar jonge vrouwen gingen voor het eerst in Skandinavië fietsen. Toen ze in de fietsgroep arriveerden zagen ze meteen een oudere vrouw en de gedachten over bejaarden stormden gelijk rond. Het kwam erop neer, dat de bijna-bejaarde vrouw heel wat beter fietsen kon dan zij en dat ze ook meer wilskracht had. Ze moest die twee meiden telkens moed in praten vanwege de afstanden en de bergen. En vermoedelijk ook vanwege het tempo, dat in een geoefende groep hoger ligt dan 15 km/uur.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef Teslynd het volgende:[..]
Dat is een mooi gemiddelde voor gewoon fietsverkeer, dus niet het tempo van wielrenners.
Maar ik deed een keer mee met een zomerfietstocht die door de gemeente georganiseerd was. Dat zal 10 km/uur geweest zijn.
Maar over fietsende bejaarden gesproken, ik las een keer een fietsvakantieverslagje. Paar jonge vrouwen gingen voor het eerst in Skandinavië fietsen. Toen ze in de fietsgroep arriveerden zagen ze meteen een oudere vrouw en de gedachten over bejaarden stormden gelijk rond. Het kwam erop neer, dat de bijna-bejaarde vrouw heel wat beter fietsen kon dan zij en dat ze ook meer wilskracht had. Ze moest die twee meiden telkens moed in praten vanwege de afstanden en de bergen. En vermoedelijk ook vanwege het tempo, dat in een geoefende groep hoger ligt dan 15 km/uur.
15 voelt net alsof je stilstaat hoor.
Ik heb het vanmiddag even getest en deed zonder enige moeite 7 km in 13 minuten en 30 seconden, rond de 30 km/h. Misschien moet je er een heel klein beetje moeite instoppen als je niet zo sportief bent, maar daar is verder niks mis mee. Zeker haalbaar.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 14:35 schreef Feestkabouter het volgende:[..]
Het leven is hard...
Even een vraagje: wanneer je door de selectiegesprekken voor teamleider bent, ga je dan direct het salaris van een teamleider verdienen of hoe gaat dat in zijn werk?
quote:
Op zondag 22 juni 2014 19:48 schreef HenkAH het volgende:Even een vraagje: wanneer je door de selectiegesprekken voor teamleider bent, ga je dan direct het salaris van een teamleider verdienen of hoe gaat dat in zijn werk?
Nee, pas een maand nadat je daadwerkelijk teamleider bent. Dit omdat je nog ingewerkt moet worden.
Hoogachtend
quote:
Ik had geen inhoudelijke reactie van jou verwacht
quote:
Ik ben er ook een beetje van ondersteboven zeg...
Duurt wel weer even zeg
quote:
Nu weer tussen de 9 en 12
Looooooooooooon
Loll
quote:
Waar komt je loon dan op uit 180 euro? Ik vind het zo raar dat ze bij AH zo moeilijk doen over die uren ik heb een 2-12 uren contract en werk nu in de vakantie rustig 32 uur.
BAM dit is 3KB
quote:
Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Loll het volgende:[..]
Waar komt je loon dan op uit 180 euro? Ik vind het zo raar dat ze bij AH zo moeilijk doen over die uren ik heb een 2-12 uren contract en werk nu in de vakantie rustig 32 uur.
Appie houdt niet zo van toeslagen
quote:
Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Loll het volgende:[..]
Ik ga nu weer naar school,
dit loonstrookje is nog met 94 uren (plus bcd) (ook met avonden)
Afgelopen week 9 uur gewerkt, deze week 11,5
Het mag wel eens komen ja.
Want ik heb nog niet genoeg geld ofzo..
Loll
quote:
Dan wordt je bij jumbo genaaid hoeveel ik ook werk ik zie nooit een toeslag ha ha.
BAM dit is 3KB
Janneke141
Green, green grass of home
quote:
Als je geen avonden of zondagen werkt krijg je die ook niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Janneke141
quote:
Ja, laat ze vooral wegkomen met fraude.
quote:
heb je een 30 uurs contract? Als je het dan meldt kunnen ze je niet naaien door je nog maar 12 uur te laten werken
quote:
http://allestoringen.nl/storing/inger is helaas een storing bij ing. Hier ook niks binnen
quote:
Als het er maar morgen voor 9 uur op staat

Ik heb morgen om 9 uur een afspraak met de ford dealer om mijn auto aankoop af te ronden. Gaat niet lukken zonder dit maand loontje
quote:
Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef Xyrrath het volgende:[..]
Als het er maar morgen voor 9 uur op staat

Ik heb morgen om 9 uur een afspraak met de ford dealer om mijn auto aankoop af te ronden. Gaat niet lukken zonder dit maand loontje

Ik denk het wel aangezien de storing al de hele dag loopt en ze dus genoeg tijd hebben gehad om het probleem te fixen (geen idee wat er aan de hand is though). Zou wel een beetje zonde zijn als je nog langer moet wachten op een nieuwe wagen

.
quote:
Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef rboy14 het volgende:[..]
Ik denk het wel aangezien de storing al de hele dag loopt en ze dus genoeg tijd hebben gehad om het probleem te fixen (geen idee wat er aan de hand is though). Zou wel een beetje zonde zijn als je nog langer moet wachten op een nieuwe wagen

.
Vooral als je al 3 weken zit te wiebelen voor het raam kijkend of de auto al op de stoep staat
exelletor
exelleren?
quote:
Euh, waar zie je fraude dan? De gele olifant verschilt gewoon op dit punt van de blauwe (*****) supermarkt en kijkt naar contracturen bij het vaststellen van avondtoeslagen. <12 uur - geen toeslagen. 12> uur - wel toeslagen. Net als Loll, zou ik zelf kiezen voor 30 uur zonder toeslagen dan voor 12 uur en geen toeslagen.

Maar goed, ik ben afgewezen door de Jumbo he(zoals je zei dat ze haat hebben aan mensen die bij de blauwe supermarkt werken en die niet willen aannemen).

Ander punt is dat de koffiepauzes bij de gele olifant onbetaald zijn, maar goed, dit weet je vast wel.
NB: De rechter heeft bepaald dat iedereen toeslagen hoort te krijgen, dus in dat opzicht zijn zowel de Jumbo als de AH aan het frauderen.
Janneke141
quote:
Als Loll 30 uur werkt waaronder uren in de avond, dan hoort hij volgens de CAO gewoon toeslagen te krijgen. Sterker nog, Jumbo gebruikt gewoon R&R dus het gaat vanzelf, tenzij ze zijn uren handmatig naar overdag corrigeren. En dat noem ik fraude.