http://nos.nl/wk2014/arti(...)d-treft-uruguay.htmlquote:Op de achtste dag van het wereldkampioenschap in Brazilië staat een mooi affiche in groep D op het programma. Uruguay en Engeland, de landen die de eerste groepswedstrijd allebei verloren, treffen elkaar om 21.00 uur Nederlandse tijd in São Paulo.
Uruguay ging zaterdag verrassend met 3-1 onderuit tegen Costa Rica, terwijl Engeland verloor van Italië (1-2). Het is voor beide landen dan ook van belang dat er nu wél gewonnen wordt, al is uitschakeling nog niet officieel bij een nederlaag.
Suarez weer terug
De Zuid-Amerikanen kunnen weer rekenen op Luis Suarez. De aanvaller van Liverpool bleef in de eerste wedstrijd nog op zijn zolderkamer, maar hij is nu helemaal hersteld van een knieoperatie en het TV kijken. Uruguay moet het wel stellen zonder aanvoerder Diego Lugano. Hij kampt met pijn in de linkerknie.
Bij Engeland staat Daniel Sturridge, de teamgenoot van Suarez bij Liverpool, in de spits. In de Premier League was dit duo gezamenlijk goed voor 450 doelpunten. Nu staan ze tegenover elkaar. De kans dat Roy Hodgson sterspeler Wayne Rooney buiten de basis houdt, lijkt klein. Deze discussie laaide op nadat de Britse media veel kritiek hadden op de aanvaller '2 keer de helft' van Manchester United.
same herequote:
Wat had ik hem graag een kampioenschap gegund met Ajaxquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat had ik graag Suarez toen bij PSV gehad
Ditquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Suarez is gewoon een held alle haters mogen mij nu DM'en
vind het vandaag wel meevallenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef Belladonna80 het volgende:
Suarez doet vaak wel overdreven, Jezus zeg.
kan nog altijd gebeurenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat had ik hem graag een kampioenschap gegund met Ajax
Teveel buitenlanders hè, waardoor Engelsen geen kans krijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef KNAK het volgende:
Lekker veel waarde heeft die premier league waar iedereen helemaal mee wegloopt
Door zelfs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
engeland maakt nog een (kleine) kans om daar te gaan?
Het zit wel diep hequote:
ja dat bedoel ikquote:
Dit. Prachtig om te zienquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef Cubewood. het volgende:
Suarez heeft gewoon echte passie voor voetbal, wat een held zal alles voor de winst doen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Baal je dan ff dat je blind bent, zo'n wedstrijd missen
boe fucking hoe ga jankenquote:
inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef Cubewood. het volgende:
Suarez heeft gewoon echte passie voor voetbal, wat een held zal alles voor de winst doen
ze wilden jlo maar er zat nog een bi aanvast.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Vincent Bijlo die man heeft het allemaal al gezien
Jep. Theoretisch kan het nog.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
engeland maakt nog een (kleine) kans om daar te gaan?
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Syntix het volgende:
Stond Suarez niet buitenspel? Of was dat niet boeiend genoeg voor de NOS.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef hhh38 het volgende:
1, 2, 3 procent![]()
Er kunnen gewoon 3 ploegen op 3 punten komen en Engeland hoeft dan maar met 2 doelpunten verschil van Costa Rica te winnen
Die lopen met een paal in hun broek rond omdat suarezquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Syntix het volgende:
Niet als Costa Rica wint vanavond..quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef hhh38 het volgende:
1, 2, 3 procent![]()
Er kunnen gewoon 3 ploegen op 3 punten komen en Engeland hoeft dan maar met 2 doelpunten verschil van Costa Rica te winnen
Leek mij wel. De bal werd volgens mij verlengd en toen stond hij buitenspelquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Syntix het volgende:
Zou inderdaad zomaar kunnen. In deze poule kan alles.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef hhh38 het volgende:
1, 2, 3 procent![]()
Ja, ik acht de kans ook een stukje groter. Maar als Italië vanavond wint (kunnen we toch wel vanuit gaan), dan is Italië natuurlijk al door, dus dan staat er een B-elftal tegen Uruguay.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef hhh38 het volgende:
1, 2, 3 procent![]()
Daar ga ik ook van uitquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet als Costa Rica wint vanavond..
Costa Rica 6
Italie 3
Uruguay 3
Engeland 0
Engeland - Costa Rica
Italie - Uruguay
Italië moet winnen als Engeland nog door wil gaan
Tis inderdaad een onverdiende zege. Hopen dat de Italianen de knie van Suarez kapot schoppen. Lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef TLC het volgende:
Zonde voor Engeland, ze hadden wel n puntje verdiend
Ik hoorde/las dat ie verlengd werd door een Engels hoofd, en dan is het natuurlijk geen buitenspel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leek mij wel. De bal werd volgens mij verlengd en toen stond hij buitenspel
Helaas straks geen CRC, maar JAP-GRIquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet als Costa Rica wint vanavond..
Costa Rica 6
Italie 3
Uruguay 3
Engeland 0
Engeland - Costa Rica
Italie - Uruguay
Italië moet winnen als Engeland nog door wil gaan
Klopt, zag je later in de herhaling heel duidelijk. Was geen buitenspel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoorde/las dat ie verlengd werd door een Engels hoofd, en dan is het natuurlijk geen buitenspel.
Klopt, maar wel een grote fout dan van die voetballer danquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoorde/las dat ie verlengd werd door een Engels hoofd, en dan is het natuurlijk geen buitenspel.
Oh serieusquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Helaas straks geen CRC, maar JAP-GRI
Dat wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een grote fout dan van die voetballer dan
Nee, want onderling resultaat. Toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef Belladonna80 het volgende:
ITalië twee keer winnen en Engeland van Costa Rica en dan is Engeland toch door?
Nou ja, hij probeert die bal weg te koppen. Anders was hij er misschien ook overheen gegaan..quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een grote fout dan van die voetballer dan
Nee, doelsaldo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee, want onderling resultaat. Toch?
Oh, ik dacht Italië - Costa Rica.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Helaas straks geen CRC, maar JAP-GRI
Eerst doelsaldo gek genoegquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
nee doelpuntsaldo is leidend bij gelijk aantal puntenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
wellicht niet goed opgelet dat daar nog iemand liepquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nou ja, hij probeert die bal weg te koppen. Anders was hij er misschien ook overheen gegaan..
Klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef Belladonna80 het volgende:
ITalië twee keer winnen en Engeland van Costa Rica en dan is Engeland toch door?
Neenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
wauwquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Delirio het volgende:
Henry schut: 'misschien is dit dan uiteindelijk de poule des doods.'
GOH
Italie moet juist winnenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef gijsman het volgende:
Engeland is zo goed als klaar of jullie moeten denken dat Costa Rica van Italië wint
Juist andersom pipoquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef gijsman het volgende:
Engeland is zo goed als klaar of jullie moeten denken dat Costa Rica van Italië wint
Corruptie bij de hoogste bazen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een prachtige reclame.
Zou de wereld niet meer zoals het wk moeten zijn?!!!
Dat bedoel ik. Italie kan zich nu nog niet plaatsen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij gelijk spel is Engeland uit het toernooi.
Kuipers had er toch maar een gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd had overigens maar 2 gele kaarten![]()
Wat een scheidsrechter
je hebt toch ook onderlingen resultatenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het niet zo dat Italie moet winnen van zowel Uruguay als Costa Rica, en Engeland dan met hoog doelsaldo van Costa Rica moet winnen?
Ohja, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het niet zo dat Italie moet winnen van zowel Uruguay als Costa Rica, en Engeland dan met hoog doelsaldo van Costa Rica moet winnen?
okequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kuipers had er toch maar een gegeven?
kloptquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef blup het volgende:
[..]
je hebt toch ook onderlingen resultaten
gaat toch om doelsaldo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef blup het volgende:
[..]
je hebt toch ook onderlingen resultaten
Ik weet het niet zeker hoor, maar dacht zoiets te hebben gelezenquote:
Ja en dat dan Costa Rica het gelijk houdt en dat Italie en Costa Roca door zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Aahh zekerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gaat om de sfeer die iedereen bij elkaar brengt
Juist, moeten ze wel veel scoren voor doelsaldo tegen Costaquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
als italie wint van uaregay/costa rica en engeland wint van costa rica zijn ze alsnog door toch?
?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en dat dan Costa Rica het gelijk houdt en dat Italie en Costa Roca door zijn
Als Italie van Costa Rica wint, en in de laatste wedstrijd ook van uruguay en Costa Rica houdt Engeland op een gelijkspel. Italie 9, Costa Rica 4, U 3 en E 1quote:
Oh ja, dat kan inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Italie van Costa Rica wint, en in de laatste wedstrijd ook van uruguay en Costa Rica houdt Engeland op een gelijkspel. Italie 9, Costa Rica 4, U 3 en E 1
Nee hoeft niet, doelsaldo met Engeland scheelt 1 punt, als Costa nog 2x verliest staan ze daar beneden, zelfde geld voor Uruguay, minimale overwinningen zijn goed genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, moeten ze wel veel scoren voor doelsaldo tegen Costa
Dat doelsaldo is helemaal zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef gijsman het volgende:
Engeland staat bijzonder slecht voor, dan ga je nog denken dat er nog hoop is, kom op man
Dan moet er een soort droom scenario komen waarbij Engeland in 1 keer een slecht doelsaldo goed maakt.
Dus niet zeiken en wacht gewoon die wedstrijden af.
flikker op manquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat doelsaldo is helemaal zo slecht nog niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef Zhero het volgende:
Hoorde je die kritiek van Milow op de achtergrond.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef FritsFlits het volgende:
Microfoontjes uitgevallen. Je hoorde ineens een hele andere microfoon
NU WETEN WE ALLEMAAL HOE VINCENT BIJLO ZICH VOELT.quote:
Jammer dat ie niet iets echts kuts zeiquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef Zhero het volgende:
Hoorde je die kritiek van Milow op de achtergrond.
Echt hè, alleen iets van dat ze zich alleen voorstellen met hun voornamen en dat dat lastig is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet iets echts kuts zei
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
NU WETEN WE ALLEMAAL HOE VINCENT BIJLO ZICH VOELT.
Hoe gaat 't met je kat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef hottentot het volgende:
Nou als ze zo graag willen dat we niet kijken, dan ga ik de was wel ophangen.
Ligt nu lekker op mijn zij te slapen, lekker onderuit gezakt op de bank voetbal kijken.quote:
Wat wsa er dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef Zhero het volgende:
Waarom haalden ze het beeld ook weg? Boeiend dat we zien kloten is toch leuke tv joh.
-2. Uruguay -1.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat doelsaldo is helemaal zo slecht nog niet.
Je hebt de wedstrijd toch gezien? Er hadden al 3 rode kaarten moeten vallen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar dacht zoiets te hebben gelezen
Ga je Japan ook kijken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ligt nu lekker op mijn zij te slapen, lekker onderuit gezakt op de bank voetbal kijken.
Maar gaat er echt even af, want het huishouden gaat ook door.
nopequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd toch gezien? Er hadden al 3 rode kaarten moeten vallen.
Ben jij z'n type die om middernacht nog gaat zuigen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar gaat er echt even af, want het huishouden gaat ook door.
Wat een noobs!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef Zhero het volgende:
[..]
Microfoontjes deden het niet meer / slecht.
al de hele week....quote:
Bedoel ik, als Engeland wint en Italie wint ook twee keer, hebben ze al snel een beter doelsaldo.quote:
Of het mengpaneel. Het werd ineens zachter, maar je hoorde ook niet iedereen meer door hun eigen microfoon praten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef Zhero het volgende:
[..]
Microfoontjes deden het niet meer / slecht.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte Engelsen heeft me geld gekost, ik zag 't van ver aankomen maar toch Engeland voordeel van twijfel gegeven, zo fucking dom.
Of geëlektrocuteerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef BB-King het volgende:
Oorzaak gevonden.
Messi heeft de geluidskabels doorgebeten!
1e helft in elk geval, of het moet heel droevig zijn.quote:
Ohhh, wat voor blessure?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al de hele week....
alleen gisteren niet vanwege blessure en de eerste wedstrijd van vanavond vanwege Zzzzzzz
Nee sorry, ik val op vrouwen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef Yaku het volgende:
[..]
Ben jij z'n type die om middernacht nog gaat zuigen?
en als costa rica wint van italie ligt engeland eruitquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en dat dan Costa Rica het gelijk houdt en dat Italie en Costa Roca door zijn
Mwah, als Costa Rica stunt tegen Italië of een gelijkspelletje eruit sleept is het al voorbij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als je er over nadenkt is de situatie van Engeland best gunstig, ze hoeven alleen tegen CR te spelen.
Verbaast me niet als ze dat ook nog verkloten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als je er over nadenkt is de situatie van Engeland best gunstig, ze hoeven alleen tegen CR te spelen.
Hij heet eigenlijk Poetin!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Yaku het volgende:
Het is die verdomde teckel. Sabotage hond.
Doelsaldo van Uruguay gaat in deze situatie sowieso minimiaal met -1 achteruit en van Costa Rica met -2, terwijl engeland er eentje bij krijgt. Volgens mij hoeft Engeland op z'n ergst dus 'maar' met 2 doelpunten verschil winnen.quote:
Ohhh kak, dat is wel erg zuur. Rust houden!quote:
doe ik ook, ik typ nu met 1 hand en heb eindelijk een houding gevonden voor de andere...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhh kak, dat is wel erg zuur. Rust houden!
Zo'n speech to text programma gebruiken. Komen soms ook leuke zinnen uitquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ik ook, ik typ nu met 1 hand en heb eindelijk een houding gevonden voor de andere...
Jawel, bij winst japan of gelijkspel kan ik nog wat terugwinnen, ga sowieso wel kijken dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is dus niemand die een neuk geeft om de wedstrijd van straks. Nog geen topic ervan?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Yaku het volgende:
Dit is nog altijd spannender dan Iran - Nigeria.
Sterling had rood moeten krijgen. Gerrard kwam ook goed weg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een waardeloze scheidsrechter, het gaat ver om te zeggen dat hij partijdig was maar de Engelsen kregen weinig mee
Gerrard, tweede helft? Serieus??quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sterling had rood moeten krijgen. Gerrard kwam ook goed weg.
Ja, geven ze weleens voor zoiets. Hij had niks te klagen. Sterling al helemaal niet. Smerige tackle en een overduidelijke schwalbe. Godin had hij ook wel rood kunnen geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gerrard, tweede helft? Serieus??
Geen idee met Sterling maar elke twijfelbal ging naar Uruquay en een pingel voor Engeland was niet onterecht geweest, zeker die laatste niet. Heeft Uruquay een kaart gehad?
Piet de Visser heeft het voetbal ontdekt, onthoud dat goed TLC, onthoud dat goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
Heeft Piet de Visser ook Luis Suarez ontdekt ? dat moet toch haast wel ?
Hij heeft hem hoogst persoonlijk uit de sloppenwijk geplukt. Luis trapte daar op blote voeten tegen een balletje en Piet zag dat het goed was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef TLC het volgende:
Heeft Piet de Visser ook Luis Suarez ontdekt ? dat moet toch haast wel ?
We mogen dus wel concluderen dat Uruquay de scheidsrechter tegen had en Engeland helemaal niks te klagen heeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, geven ze weleens voor zoiets. Hij had niks te klagen. Sterling al helemaal niet. Smerige tackle en een overduidelijke schwalbe. Godin had hij ook wel rood kunnen geven.
Gerard zijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb Chinese samenvatting gekeken en daar herhaalden ze het niet maar was die goal van Suarez geen buitenspel? Of beoordeeld als afkomstig van Engels hoofd?
Dit, scheidsrechters zijn zo slecht op dit WK.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gerrard, tweede helft? Serieus??
Geen idee met Sterling maar elke twijfelbal ging naar Uruquay en een pingel voor Engeland was niet onterecht geweest, zeker die laatste niet. Heeft Uruquay een kaart gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |