ik vind het een prachtig elftalquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:46 schreef Trebo het volgende:
Heb wel een beetje een hekel aan Uruguay gekregen na deze wedstrijd..
Balletje elke keer na een overtreding even wegschieten, zeuren, zeiken, lachend keihard vieze overtredingen maken maar bij elk tikje naar de aarde storten.
Niet mijn team.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, laat ze voortaan gewoon lekker zonder shirt spelen![]()
![]()
#diebergkomterquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Thijs.twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:46:38Ah. Blijkbaar heb ik poep in mijn ogen. Of teveel bier op. Dacht dat Cavani doorkopte. Was 't toch Gerrard? reageer retweet
Eigenlijk veel kanslozer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:48 schreef TC03 het volgende:
Engeland is net zo kansloos als Spanje gisteren.
bal is rond 11 tegen 11quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk het ook niet al is dat moeilijk te zeggen.
Puma's model voor dit jaar is echt super strak ja. Maar op een afgetrainde voetballer ziet dat er wel prima uit vind ik.quote:
Aerodynamisch en zodat wanneer er aasn het shirt getrokken word dit eerder zichtbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Puma geeft de keeper wel een normaal shirt.. Waarom de spelers zo vies strak?!
Dat krijg je als je bij Ajax hebt gespeeldquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Wat zit die Suarez nou te flikflooien met z'n vriendje daar op de bank?
Michael Owenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:50 schreef Evertjan het volgende:
Engeland stelt toch eigenlijk al 20 jaar niks voor als voetbalnatie
quote:
Waarom zit je nou kattig te doen dat hij wel een vriendje heeft en jij niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Iets met aangifte doen nu.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is niet Stuani, Grueter. Dat is Fucile, idioot.
Is echt in- en intriest.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |