Eriksen toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez deze zomer voor 110 miljoen naar Real Madrid.
Tsja, moet ik hier van lachen of huilen? Ongelofelijk ja. Wij hebben Kluivert, Van Nistelrooy, Makaay, Van Hooijdonck, Bergkamp Van Persie en Robben gehad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef nikk het volgende:
Best triest dat Emile Heskey de beste spits van Engeland is geweest van de laatste 16 jaar.
Lijkt me sterk. Die zitten al tegen het huilebalken-plafond.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez deze zomer voor 110 miljoen naar Real Madrid.
Daarom liet hij die scheidsen van Spa-Ned en Aus-Ned Oranje een penalty tégen geven, denk ik.quote:
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef nikk het volgende:
Best triest dat Emile Heskey de beste spits van Engeland is geweest van de laatste 16 jaar.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die zitten al tegen het huilebalken-plafond.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Heeft iemand dat overzicht van de commentatoren per wedstrijd?
Met de ruiten 4 terugspelen op de aas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Ellenboog.... Stiften. Suarez in de box.
Is Arno weer de commentator?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Zal er een goal line technology fragment komen?
Dank jequote:
quote:
Dat gaat razend snel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met de ruiten 4 terugspelen op de aas.
Wordt niet meer opgeroepen omdat hij bijna elke spelersvrouw van het nationale elftal heeft gedaan dus niemand wil meer met hem moeten spelenquote:
Jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Arno weer de commentator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |