Want?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef -Willempie- het volgende:
Hij moet Cillessen soberso wisselen.
Nee hoor, die zat in t hoekie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Cillessen had geluisterd naar Frans Hoek had hij die penalty van Jedinak gestopt
Die eerste penalty (vs Spanje) had 'ie kunnen / moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want?
Cillessen heeft geen een doelpunt tegen gehad waar hij wat aan kon doen.
2 keer een onterechte penalty en een once in a lifetime schot.
Uhuquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef Replicat het volgende:
[..]
Die eerste penalty (vs Spanje) had 'ie kunnen / moeten hebben.z
Oneens. Hij zat in de goede hoek, maar de penalty was gewoon uitstekend ingeschoten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef Replicat het volgende:
[..]
Die eerste penalty (vs Spanje) had 'ie kunnen / moeten hebben.z
Een cm stapje meer naar rechts en de bal was weggemoffeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef Piebe het volgende:
[..]
Oneens. Hij zat in de goede hoek, maar de penalty was gewoon uitstekend ingeschoten.
Die cm was misschien genoeg geweest om die paellavreter in de andere hoek te doen laten schietenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Replicat het volgende:
[..]
Een cm stapje meer naar rechts en de bal was weggemoffeld.
Als het doel 1,5 meter kleiner was ging de bal naast.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Replicat het volgende:
[..]
Een cm stapje meer naar rechts en de bal was weggemoffeld.
Over het psychologische als X doet Y aspect had ik nog niet stilgestaan, maar aangezien Arjen advies gaf aan Jasper was Xabi redelijk vastberaden om m' sowieso in die hoek te schieten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die cm was misschien genoeg geweest om die paellavreter in de andere hoek te doen laten schieten
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het doel 1,5 meter kleiner was ging de bal naast.
Klopt, maar dat heeft met vd Sar dus 8 jaar geduurd voordat hij penalty's begon te stoppen. Dan zou je met Cillessen dus mogelijk vier penaltytrauma's verder zijn, als Cillessen zich hetzelfde zou ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef Dos37 het volgende:
Agh dat was met Sar ook zo tot we opeens wonnen van Zweden
Dit inderdaad. Je zou dan 120 minuten lang 1 wissel moeten bewaren voor een stel je voor dat-situatie. Dat doet geen enkele weldenkende mens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef kingmob het volgende:
1 van je wissels opofferen is de wedstrijd al voor de strafschoppen weggeven aan de tegenstander natuurlijk.
Heb toch wel vaker gezien dat er in de verlenging nog even een "zekere" penaltynemer wordt ingebracht. Dat zou men natuurlijk ook gewoon met de keeper kunnen doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je zou dan 120 minuten lang 1 wissel moeten bewaren voor een stel je voor dat-situatie. Dat doet geen enkele weldenkende mens.
- Je gehele team is fit gedurende de wedstrijd, op maximaal 2 na.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Heb toch wel vaker gezien dat er in de verlenging nog even een "zekere" penaltynemer wordt ingebracht. Dat zou men natuurlijk ook gewoon met de keeper kunnen doen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Wie waren/zijn qua keepers nou echte penalty killers?
Ik kan me die Ricardo van Portugal nog herinneren, verder Buffon wel.
Dudekquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Wie waren/zijn qua keepers nou echte penalty killers?
Ik kan me die Ricardo van Portugal nog herinneren, verder Buffon wel.
Met succesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |