Nee, FOK!-mannen zijn betweterig maar dom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Er staat niet een één push up-beha tussen. Weet je wel wat een push up-beha is?
Dankjewelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heb zelf cup 70E dus ik begrijp waarmee je zit, TS. Hünkemöller, Livera, BeFree, BonnieB, en zelfs Primark... nergens push-ups te vinden in die maat.
Daarom koop ik ze meestal bij www.freyalingerie.nl.
Ook hier: http://www.biggerbras.com heb ik weleens wat besteld maar daar moet je erg geluk hebben dat er een leuk modelletje tussenzit en levertijd is soms wel 3 weken.
Want een tunnel is beter dan een gleufquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik denk dat ik nu ook beter weet wat voor bh's ik moet dragen om een gleufje te krijgen. Van die halve cup-beha's zijn vaak niks voor mij. Misschien dat het helpt als ik wat meer bedekkende push up-beha's koop.
Met een goede push up-beha en eventueel nog andere trucs kunnen ze bij het begin van je borsten ook tegen elkaar geduwd worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ok, maar stevige op slappe tieten, je komt er (lijkt me) nooit vanaf, bij je borstkas hou je altijd dat spleetje, en wordt t dus meer een tunnel als je ze 'verderop' wel tegen elkaar gaat persen
Klinkt comfortabel wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:28 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Met een goede push up-beha en eventueel nog andere trucs kunnen ze bij het begin van je borsten ook tegen elkaar geduwd worden.
Dan krijg je een double boop look.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
Koop een push-upbeha een maat te klein zodat je tieten lekker omhoog en naar binnen puilen.
Geweldig. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Ofresca het volgende:
Freya Deco, zwart. Hou er wel rekening mee dat hij onder behoorlijk uitloopt.
Voor bewijzen: http://myshoppingjournal.(...)erade-freya-reviews/
En bedankt.. anders kijk je even voor je iets roept..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, FOK!-mannen zijn betweterig maar dom.
Ah oke ik zal je tip meenemenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En bedankt.. anders kijk je even voor je iets roept..
Veel plezier ermee...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ah oke ik zal je tip meenemen
Maar het gaat toch om die van jou? En ze draagt een mooie oplossing voor je aan, dus gewoon proberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar de borsten van de dame in kwestie staan volgens mij helemaal niet zo ver uit elkaar.
Ja, dat bedoel ik. Mijn borsten staan waarschijnlijk zelfs voor deze beha te ver uit elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om die van jou? En ze draagt een mooie oplossing voor je aan, dus gewoon proberen.
Opgelost!
Of gewoon accepteren dat je een decolleté hebt zonder spleetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:58 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Mijn borsten staan waarschijnlijk zelfs voor deze beha te ver uit elkaar.Ik moet misschien een meer bedekkende beha kopen.
Weet je, ik erger me kapot aan jouw non-issue. Ik heb ergens gelezen dat een 8-jarig jongetje in Afrika kindersoldaat is geworden en zijn ouders voor zijn neus vermoord heeft zien worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat je een decolleté hebt zonder spleetje.
Weet je, ik erger me kapot aan dit non-issue.
Ik zit op een ander topic te lezen over een jongen wiens wond na jaren maar niet dicht wil en waar het bloed uitspuit en dat vind ik een nijpender probleem dan een stel borsten die wat wijd uit elkaar staan. Begrijp je?
Dat is wat TS voor resultaat krijgt waarschijnlijk, aan de voorkant tegen elkaar gedrukt, bij de borstkas een gleuf van heb ik jou daar. Zo lelijk...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef Sekhmet het volgende:
Moest gelijk aan haar denken bij dit topic...
[ afbeelding ]
Wat is je doel dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:00 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'sters,
Dit topic heb ik al eerder gepost in een ander subforum, maar daar komt geen hond en het is me afgeraden daar een topic als dit te posten. Slotje op het andere topic aub.
Er is een probleempje dat ik al een tijdje heb. Mijn borsten staan wat verder uit elkaar en het lukt me maar niet om er een spleetje tussen te krijgen. Als ik geen beha aanheb, passen er drie vrouwenduimen tussen mijn borsten en dan blijft er nog een beetje over, dus ruim drie vrouwenduimen.
Ik heb natuurlijke borsten. Push up-beha's in winkels gaan maar tot en met cupmaat E en mijn cupmaat zit hier nog boven. Ik weet niet waarom er wordt gedacht dat vrouwen met hele grote borsten geen behoefte meer hebben aan een spleetje ertussen...
Desondanks heb ik ooit een push-upbeha in cupmaat E gekocht, deze was echter te klein, zoals te verwachten was. Ook heb ik twee keer via het internet een push up-beha besteld, maar ze hadden nooit de kussentjes die nodig waren om mijn borsten naar elkaar toe te duwen. Ook heb ik kipfileetjes geprobeerd. Het was nog steeds niet genoeg.
Ik heb al een alternatief gevonden op het internet: de Xtreme bra. Het is echter overal uitverkocht (of ze hebben het niet in mijn onderwijdtemaat). Ik heb een site gevonden die mijn laatste hoop is, maar de kans zit er dik in dat dat em ook niet gaat worden.
Ik ben echter niet van plan op te geven. Heeft een van jullie dit probleem ook (gehad)? Weet een van jullie een goed alternatief (zoals een bepaalde push-up beha voor grote cupmaten met kussentjes, bepaalde inlegdingen of bepaalde technieken)?
Alvast bedankt voor de serieuze antwoorden.
Verkopen ze daar push up-beha's in grotere cupmaten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Goede winkels: sandrabra Utrecht, naron Breda. Succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |