quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de tekst.. maar dat kan ik jou natuurlijk noooooit wijs maken....![]()
Sorry ben een halve alochtoonquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat? Ik niet snap, raar opbouw zin.
Ik bedoel dat zo samenpersen dat er zo'n spleetje ontstaat wat TS voor ogen heeft, dat dat waarschijnlijk pas lukt als haar tetten slapper zijn. Of als ze de vorm chirurgisch laat aanpassen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bedoelt als je ze zo samenperst, dat je dan nog kan zien dat ze slappe tetten heeft?
Ik snap je niet
Ik weet...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een Grunneger en ik zeg ook 'tiet zat'
Aaah zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zo samenpersen dat er zo'n spleetje ontstaat wat TS voor ogen heeft, dat dat waarschijnlijk pas lukt als haar tetten slapper zijn. Of als ze de vorm chirurgisch laat aanpassen.
Momenteel zitten ze blijkbaar te vast op hun plek om een spleetje te maken.
Precies genoegquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet...Dat heb je toch ook...
Nee ok, maar stevige op slappe tieten, je komt er (lijkt me) nooit vanaf, bij je borstkas hou je altijd dat spleetje, en wordt t dus meer een tunnel als je ze 'verderop' wel tegen elkaar gaat persenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Sorry ben een halve alochtoon
Wat ik bedoel is dat juist die opmerking dat ze een spleetje wil toch impliceert dat ze geen slappe tieten heeft.
Om een biertje mee te kunnen drinken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wil je trouwens ook niet weten welke kant die tepels opstaan...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ok, maar stevige op slappe tieten, je komt er (lijkt me) nooit vanaf, bij je borstkas hou je altijd dat spleetje, en wordt t dus meer een tunnel als je ze 'verderop' wel tegen elkaar gaat persen
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Persoonlijk weinig last vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ok, maar stevige op slappe tieten, je komt er (lijkt me) nooit vanaf, bij je borstkas hou je altijd dat spleetje, en wordt t dus meer een tunnel als je ze 'verderop' wel tegen elkaar gaat persen
lolquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gezegend dus met een beter lichaam dan TS
dan koop je een bh die aan de binnenkant er hetzelfde uitziet als een pushup bh, die hebben zo een stofje die je kunt open knippen. Dan stop je er een kussentje in en naai je het dicht.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gekocht via internet, maar er zaten geen kussentjes in. Kun je ajb linken naar de site waar jij het gekocht hebt?
Kwestie van goede bh's kopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of heb je ook allerlei constructies met maatje te kleine push-up bh's of corsetten?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:44 schreef madeliefff het volgende:
Dit topic hoort in LIF. Dat gaat over kleding ed.
Overigens snap ik niet waarom er alleen maar een spleetje tussen mag zitten van jou als ze maar niet hangen toch? Of mss zijn je borsten zo groot dat t hangt wanneer er meer dan een spleetje tussen zit..
Fixedquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om wat ik zelf mooi vind en wat niet...EN IK WIL EEN DIKKE LUL TUSSEN MIJN BORSTEN
Bestaan niet, volgens TSquote:
Ik denk dat elke vrouw met zo'n cup wel weet waar je de goede bh's moet halen, borsten die zo groot zijn gaan nl op den duur echt wel hangen zonder goede ondersteuning.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestaan niet, volgens TSTerwijl volgens mij 5 minuten googlen al genoeg oplevert. Zelfs ik als man had weleens van Freya gehoord
Derhalve dus aandachtshoeren topic van TSquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:17 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw met zo'n cup wel weet waar je de goede bh's moet halen, borsten die zo groot zijn gaan nl op den duur echt wel hangen zonder goede ondersteuning.
Hoe groot zijn jouw tietenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Ofresca het volgende:
Freya Deco, zwart. Hou er wel rekening mee dat hij onder behoorlijk uitloopt.
Voor bewijzen: http://myshoppingjournal.(...)erade-freya-reviews/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |