Oke.. dit gaat over tetten en ik moet verder naar beneden...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Heb ik wél beantwoord, scroll maar door naar beneden.
Picsquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, zandloper maar echt niet extreem oid
Ben zo lelijk dat doe ik jullie niet aanquote:
Altijd goed..quote:
Jezus man wat een zeikkind ben jij. Boohooo, ik wil een spleetje! Je hebt al een spleet kut... waarom wil je er 2?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om wat ik zelf mooi vind en wat niet...EN IK WIL EEN SPLEETJE TUSSEN MIJN BORSTEN
Je gezicht hoeft er ook niet opquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ben zo lelijk dat doe ik jullie niet aan
Rollade tietenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
Koop een push-upbeha een maat te klein zodat je tieten lekker omhoog en naar binnen puilen.
Zo'n streepje bedoeld TS:quote:
Ja ik begrijp niet zo goed wat ze nou mooi vindt, een spleetje betekent een bepaalde slapheid, want anders zijn je tieten niet op die manier verplaatsbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zo'n streepje bedoeld TS:
[ afbeelding ]
En je houdt altijd zo'n tunnel dan, aangezien je de plek waar ze aan je lichaam vastzitten niet kan veranderen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet zo goed wat ze nou mooi vindt, een spleetje betekent een bepaalde slapheid, want anders zijn je tieten niet op die manier verplaatsbaar.
Is dat juist niet de bedoeling dan dat iedereen nu denkt wow?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je houdt altijd zo'n tunnel dan, aangezien je de plek waar ze aan je lichaam vastzitten niet kan veranderen...
Ik snap niet eens waarom vrouwen zo enorm met die dingen bezig zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet zo goed wat ze nou mooi vindt, een spleetje betekent een bepaalde slapheid, want anders zijn je tieten niet op die manier verplaatsbaar.
Nee... want gewoon:quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:17 schreef HighVolume het volgende:
Ik raak opgewonden van dit topic.Is dat gek?
Wat? Ik niet snap, raar opbouw zin.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:16 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Is dat juist niet de bedoeling dan dat iedereen nu denkt wow?
Tuuk wel. Gewoon dikke tieten samenpersen en dan heb je zo'n streepje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Heuh, die tepels zitten ook op een onnatuurlijke plekquote:
Is verplaatsen. TS haar tieten staan te ver uit elkaar, als haar dat ooit lukt komt dat door de slapheid die dan ook zichtbaar is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuuk wel. Gewoon dikke tieten samenpersen en dan heb je zo'n streepje.
TS kan ook van die plaktieten gebruiken die je dan grotendeels op de zijkant van je tieten plakt en in het midden vasthaakt, waardoor ze bij elkaar komen.
Je bedoelt als je ze zo samenperst, dat je dan nog kan zien dat ze slappe tetten heeft?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Is verplaatsen. TS haar tieten staan te ver uit elkaar, als haar dat ooit lukt komt dat door de slapheid die dan ook zichtbaar is.
Het ging me ook meer om de tekst.. maar dat kan ik jou natuurlijk noooooit wijs maken....quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Moira. het volgende:
Heuh, die tepels zitten ook op een onnatuurlijke plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |