nee ik hen er i.i.g helemaal niets mee,ik zou het eerder irritant vinden als er aan mijn navel gelikt word,ook om dat bij m,n vrouw te doen vind ik niets aan...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Ik heb dus een buikfetisj. Ik raak er opgewonden van als ik kijk naar hoe iemand in haar navel/ over haar buik (maar eigenlijk vooral in de navel) wordt gelikt. Ook weet ik dat ik het opwindend zou vinden als het bij mij gedaan werd (nee, dit is geen verzoek).
Hebben jullie dit ook? Laten jullie je af en toe in jullie navels likken of doen jullie dit zelf? Of over de rest van de buik?
Nee, wat jij omschrijft heb ik meer als er aan mijn tieten gelikt wordt, eerder dan aan mijn navel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Ik heb dus een buikfetisj. Ik raak er opgewonden van als ik kijk naar hoe iemand in haar navel/ over haar buik (maar eigenlijk vooral in de navel) wordt gelikt. Ook weet ik dat ik het opwindend zou vinden als het bij mij gedaan werd (nee, dit is geen verzoek).
Hebben jullie dit ook? Laten jullie je af en toe in jullie navels likken of doen jullie dit zelf? Of over de rest van de buik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |