abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141312157
Wat je er persoonlijk ook van vind, ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de reactie van de planning.

Amoeba, ik reken erop dat je deze ook met ons deelt morgen!
pi_141312299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Ordinateur het volgende:
Wat je er persoonlijk ook van vind, ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de reactie van de planning.

Dat dan weer wel inderdaad :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_141312328
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Ordinateur het volgende:

Ik denk dat je lang kunt wachten. Ik heb al een keer zitten zeuren dat ze niks met hun inkomende mails doen. Ik mailde toen dat ze alles voor morgen op mail mochten zetten omdat ik tentamen/toets had.

3x gebeld :')

Enfin, als hij komt post ik 'm zeker. ^O^'
pi_141312468
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk dat je lang kunt wachten. Ik heb al een keer zitten zeuren dat ze niks met hun inkomende mails doen. Ik mailde toen dat ze alles voor morgen op mail mochten zetten omdat ik tentamen/toets had.

3x gebeld :')

Enfin, als hij komt post ik 'm zeker. ^O^'
Ik denk het niet. Als ik gewoon overdag mail dat ik mijn adres wil wijzigen ivm vakantie, heb ik altijd binnen het uur een bevestiging dat het is aangepast. Wat jij zegt is ook niet iets waar ze op zouden moeten reageren, als dat plannings systeem aangeeft dat jij gunstig woont voor een bepaalde rit denk ik niet dat ze in de inbox gaan kijken of je toevallig nog een mail hebt gestuurd.
pi_141312532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Als ik gewoon overdag mail dat ik mijn adres wil wijzigen ivm vakantie, heb ik altijd binnen het uur een bevestiging dat het is aangepast. Wat jij zegt is ook niet iets waar ze op zouden moeten reageren, als dat plannings systeem aangeeft dat jij gunstig woont voor een bepaalde rit denk ik niet dat ze in de inbox gaan kijken of je toevallig nog een mail hebt gestuurd.
Enfin, afwachten dan. Ik dacht meer dat ze inkomende mail compleet negeerden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 23:49:54 ]
pi_141312930
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:37 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Wat hebben ze 'verboden'? Het zelf bellen?
Ja, dat inderdaad.

Overigens komt er mogelijk een einde aan bijna drie jaar EW voor mij. Vandaag mijn verdediging gehaald en dus geslaagd! Nu even kijken wat de mogelijkheden zijn voor een master, wordt 'em dat niet, dan is het eind augustus afgelopen voor mij.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 01:57:15 #37
414827 Wave103
It's not pop music
pi_141316402
Ik zou zeggen: lekker die klant in Breukelen focken. Dan switchen ze naar EW en kan ik perfect langs m'n ouders en vlakbij Utrecht autootjes droppen ^O^
pi_141317482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 01:57 schreef Wave103 het volgende:
Ik zou zeggen: lekker die klant in Breukelen focken. Dan switchen ze naar EW en kan ik perfect langs m'n ouders en vlakbij Utrecht autootjes droppen ^O^
Jullie moeten toch vaak naar Vianen?
pi_141317624
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mail is naar de planning man. Ik beschouw de planning als collega's waar je gewoon je verhaal kunt lozen als je ergens mee zit. Als ik een formele klacht wil deponeren had ik die wel naar de administratie gestuurd (of info@).
Je moet EW niet vergelijken met AR. Bij AR mailen ze niet als debielen rond als je een ritformulier niet op tijd indient. 40-45' is voorbij man, en voordat mensen flippen, neem dat vooral niet te letterlijk.

Die lui heb je zoveel. Of dat je een keer je rijbewijs moet laten zien ofzo. Je mag dat trouwens gewoon weigeren. Een kopie van je rijbewijs/ID laten maken is eigenlijk knap achterlijk.
Ze zijn soms panisch in de reacties maar als ik als werkgever zo'n mail krijg denk ik eerder dat het aan jouw houding ligt dan aan het humeur van MIJN klant. Daarnaast. Voor jou 10, misschien wel 50 andere hongerige studenten.
pi_141317824
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:22 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ze zijn soms panisch in de reacties maar als ik als werkgever zo'n mail krijg denk ik eerder dat het aan jouw houding ligt dan aan het humeur van MIJN klant. Daarnaast. Voor jou 10, misschien wel 50 andere hongerige studenten.
Ik zeg toch dat ik die mail naar de planning heb gestuurd. Dat je je werk van de planning krijgt betekent nog niet dat zij (op papier) je werkgever zijn. Waarom moet je nu weer een formeel schrift bij de planning indienen?
pi_141318483
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:45:43 #42
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141319023
Werd ik vanochtend gebeld dat mijn laatste rit Hilversum - Amersfoort geannuleerd is. Kom ik in Apeldoorn aan: 'Ja de auto is al weg hoor.....' Ik bellen met de planning, JA IK HAD TOCH GEZEGD DAT APELDOORN - SCHIPHOL GEANNULEERD WAS. 'Ehhhh, nee.'

Enfin, nu ritje Amersfoort - Amsterdam-West gekregen en die laatste rit dus door me neus geboord.
pi_141319703
Voor het eerst in m'n AR loopbaan fooi gekregen. _O_
pi_141320110
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:15 schreef Amoeba het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik zou zeggen, koop een kop koffie voor die euro die je aan fooi hebt gekregen :P
pi_141320144
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik zou een mail sturen.
pi_141320258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik zou zeggen, koop een kop koffie voor die euro die je aan fooi hebt gekregen :P
5 euro ja. :P

Die kerel had gisteren z'n XJ volledig in puin gereden. Kwam ik een Corsa brengen. :')

Toffe gast wel ^O^
pi_141320341
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:34 schreef Amoeba het volgende:
Die kerel had gisteren z'n XJ volledig in puin gereden. Kwam ik een Corsa brengen. :')
Tegen een kast? :+

Maar ik zou dan echt allesbehalve blij zijn, als ik een Corsa kreeg in ruil voor de aan diggelen gereden XJ :')
pi_141320394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Tegen een kast? :+

Maar ik zou dan echt allesbehalve blij zijn, als ik een Corsa kreeg in ruil voor de aan diggelen gereden XJ :')
Aquaplaning en het bos in gestuurd volgens mij. Tsjah, hij herhaalde keer op keer dat het maar blik was en dat hij blij is dat hij nog leeft.

Ik denk dat hij het in die Corsa er minder goed vanaf had gebracht.

Die XJ was zijn eigen auto, die Corsa zit in de pool van dat accountancy kantoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 10:40:02 ]
pi_141323063
Dat pure ongeloof altijd als je bij mensen thuis zegt dat je met het OV terug moet. Deze man stond er op me naar de bushalte 300m verderop te brengen :P
pi_141323129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:00 schreef DukeJan het volgende:
Dat pure ongeloof altijd als je bij mensen thuis zegt dat je met het OV terug moet. Deze man stond er op me naar de bushalte 300m verderop te brengen :P
Totdat je zegt dat je in feite betaald krijgt voor studeren in het OV, want daar kom het 9/10 keer op neer. Dan kunnen ze er wel weer in komen :Y
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141323538
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef qua111 het volgende:

[..]

Totdat je zegt dat je in feite betaald krijgt voor studeren in het OV, want daar kom het 9/10 keer op neer. Dan kunnen ze er wel weer in komen :Y
Ik neem me altijd voor wat nuttigs te doen, maar meestal wordt het toch een beetje apathisch naar buiten kijken of kutten op m'n telefoon :P Tenzij ik echt een lange treinreis heb.
pi_141323555
Of van die mensen die zoeken naar een autoambulance / autotransporter als ze meelopen naar buiten :+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:18:47 #53
414827 Wave103
It's not pop music
pi_141323635
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:15 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Ik neem me altijd voor wat nuttigs te doen, maar meestal wordt het toch een beetje apathisch naar buiten kijken of kutten op m'n telefoon :P Tenzij ik echt een lange treinreis heb.
Dit inderdaad :s) En dan zeul je de hele dag voor niks die studieboeken mee.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:36:55 #54
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_141324218
quote:
Haha, ja standaard bij bedrijven of privéadressen die niet 200 auto's per dag geleverd krijgen: 'Maar eh.. hoe kom je nou terug?'

En dan uiteraard heel beteuterd zeggen dat je helaas op zoek moet naar een bushalte, kilometers hier vandaan. :+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:40:25 #55
414827 Wave103
It's not pop music
pi_141324318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Haha, ja standaard bij bedrijven of privéadressen die niet 200 auto's per dag geleverd krijgen: 'Maar eh.. hoe kom je nou terug?'

En dan uiteraard heel beteuterd zeggen dat je helaas op zoek moet naar een bushalte, kilometers hier vandaan. :+
Haha, de klassieke 'Ja, er is een bushalte verderop geloof ik...' met een beetje twijfeling in je stem.
pi_141324430
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:15 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Laptop mee en series kijken ^O^
Vanuit regio Groningen wil je nog wel eens een treinreis van 2uur+ hebben op de dag.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef Viezze het volgende:
Of van die mensen die zoeken naar een autoambulance / autotransporter als ze meelopen naar buiten :+
Haha, dit inderdaad!
pi_141324509
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

Vanuit regio Groningen wil je nog wel eens een treinreis van 2uur+ hebben op de dag.

[..]

Haha, dit inderdaad!
Verdorie die Tess haalt me uit m'n concentratie O+ . Ik zou aan m'n scriptie moeten werken..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141325790
quote:
Herkenbaar. :')

Vandaag ook weer een maximaal aantal liftjes gekregen. :P
pi_141325901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Haha, dit inderdaad!
Zat nog een uurtje in de trein, trek gelijk m'n studieboek uit m'n tas. Uiteindelijk minder dan een pagina gelezen. :'(

In het OV heb ik echt het concentratievermogen van een amoebe.
pi_141325942
Ik heb denk ik 1 keer een boek meegenomen, werkt toch niet :')

Toen ik nog in Groningen woonde menig film gekeken als je weer eens vanaf Almere via Hilversum terug moest naar Groningen :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')