Ik neem me altijd voor wat nuttigs te doen, maar meestal wordt het toch een beetje apathisch naar buiten kijken of kutten op m'n telefoonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef qua111 het volgende:
[..]
Totdat je zegt dat je in feite betaald krijgt voor studeren in het OV, want daar kom het 9/10 keer op neer. Dan kunnen ze er wel weer in komen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:15 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor wat nuttigs te doen, maar meestal wordt het toch een beetje apathisch naar buiten kijken of kutten op m'n telefoonTenzij ik echt een lange treinreis heb.
Haha, ja standaard bij bedrijven of privéadressen die niet 200 auto's per dag geleverd krijgen: 'Maar eh.. hoe kom je nou terug?'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:00 schreef DukeJan het volgende:
Dat pure ongeloof altijd als je bij mensen thuis zegt dat je met het OV terug moet. Deze man stond er op me naar de bushalte 300m verderop te brengen
Haha, de klassieke 'Ja, er is een bushalte verderop geloof ik...' met een beetje twijfeling in je stem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Haha, ja standaard bij bedrijven of privéadressen die niet 200 auto's per dag geleverd krijgen: 'Maar eh.. hoe kom je nou terug?'
En dan uiteraard heel beteuterd zeggen dat je helaas op zoek moet naar een bushalte, kilometers hier vandaan.
Laptop mee en series kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:15 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor wat nuttigs te doen, maar meestal wordt het toch een beetje apathisch naar buiten kijken of kutten op m'n telefoonTenzij ik echt een lange treinreis heb.
Haha, dit inderdaad!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef Viezze het volgende:
Of van die mensen die zoeken naar een autoambulance / autotransporter als ze meelopen naar buiten
Verdorie die Tess haalt me uit m'n concentratiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Laptop mee en series kijken![]()
Vanuit regio Groningen wil je nog wel eens een treinreis van 2uur+ hebben op de dag.
[..]
Haha, dit inderdaad!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:00 schreef DukeJan het volgende:
Dat pure ongeloof altijd als je bij mensen thuis zegt dat je met het OV terug moet. Deze man stond er op me naar de bushalte 300m verderop te brengen
Zat nog een uurtje in de trein, trek gelijk m'n studieboek uit m'n tas. Uiteindelijk minder dan een pagina gelezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Laptop mee en series kijken![]()
Vanuit regio Groningen wil je nog wel eens een treinreis van 2uur+ hebben op de dag.
[..]
Haha, dit inderdaad!
Toen ik nog dat vak Analyse I volgde ging dat wel goed. Weinig schrijven, niks nodig behalve een vel papier en een opgaven. Struikelvak voor menig wiskundestudent, maar eigenlijk heb ik dat gewoon steeds zitten doen tijdens het hiken en onder de douche. Met een 8 afgesloten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Ik heb dat welgeteld drie hele werkdagen weten vol te houden, om m'n studieboeken en dergelijke mee te sjouwen voor in de trein terug op weg naar huis. Na de derde dag kwam ik al tot de conclusie dat er niets waardelozer is dan studeren in de trein en sindsdien kijk ik gewoon autistisch naar buiten, of staar ik minutenlang naar chicks die vervolgens niet meer weten waar ze moeten kijken![]()
Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar bij mijn sollicitatie zon 2 weken terug zei de instructeur zelfs je kan altijd even zelf bellen als je graag wilt werken. Dus verboden is het denk ik niet, ookal zullen die vrouwtjes er mischien wel moe van worden, 50 mensen per uur vertellen dat er geen werk is die opbellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
Overigens komt er mogelijk een einde aan bijna drie jaar EW voor mij. Vandaag mijn verdediging gehaald en dus geslaagd! Nu even kijken wat de mogelijkheden zijn voor een master, wordt 'em dat niet, dan is het eind augustus afgelopen voor mij.
Nop, nog niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef trolley het volgende:
Heeft iemand van EW trouwens al salarisspecificatie ontvangen?
Haha dat dacht die man vandaag ook. Omdat ie een gloednieuwe 508 kreeg (2 km op de teller bij ophalenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef Viezze het volgende:
Of van die mensen die zoeken naar een autoambulance / autotransporter als ze meelopen naar buiten
Werkt vaak wel! Zeker bij mensen thuis krijg ik 9 vd 10 keer wel een liftquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Haha, de klassieke 'Ja, er is een bushalte verderop geloof ik...' met een beetje twijfeling in je stem.
Die werkt inderdaad vaak, ik gebruik trouwens meestal: "Met de bus, ik kan bij (straatnaam/bushalte noemen) opstappen". CP: "Ja, maar dat is hier ver vandaan en die bus rijdt niet zo vaak.. Ik breng je wel even naar het station". "Nou dat hoeft natuurlijk niet, maar dat is wel erg vriendelijk van u!"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Haha, de klassieke 'Ja, er is een bushalte verderop geloof ik...' met een beetje twijfeling in je stem.
Ik hike sinds november en jij begon later toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:36 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb één keer een liftje gekregen en hike al bijna een jaar.
In de zomer sollicitatiegesprek gehad, augustus geloof ik. Ik was er al bij toen je zakte voor je rijtest hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hike sinds november en jij begon later toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |