bij mij niet hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook als je een hekel hebt aan de vader toch helemaal niet erg als je kind op hem lijkt. Dat is toch een andere persoon? Vind het wat sneu voor t kind als dat echt n probleem zou zijn..
ja zover was ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ik moet doen? Naar die afspraak.
Een getraumatiseerd persoon spreekt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nja, krijg je van die taferelen van: 'je lijkt je vader/moeder wel!'
Zó'n hekel aan
sorry hoorquote:
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een getraumatiseerd persoon spreekt.
wie doet dat dan? dat is eerder het opzetten van je kind tegen een ouder.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.
Oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.
steekt tong uit naar jequote:
Gescheiden ouders doen dat nog wel eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie doet dat dan? dat is eerder het opzetten van je kind tegen een ouder.
die heb ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gescheiden ouders doen dat nog wel eens.
ene oor in, het andere oor uit. opgelost.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nja, krijg je van die taferelen van: 'je lijkt je vader/moeder wel!'
Zó'n hekel aan
bij kinderen werkt dat niet zo simpel, kerstmutsquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ene oor in, het andere oor uit. opgelost.
rest niet gelezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij kinderen werkt dat niet zo simpel, kerstmuts
Vandaar dat ik antwoord geef op je vraag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die heb ik niet
ze zeggen wel eens tegen mij dat ik mijn slechte eigenschappen van mijn biologische ouders heb, maar ik moet daar altijd maar om lachen.
daar hoef je de rest niet voor te lezenquote:
ja het hoeft niet negatief te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaar dat ik antwoord geef op je vraag.![]()
Gelukkig heb ik het van mijn ouders niet echt gehoord. Wel in positieve zin. Mijn vader vond me op een bepaald moment wel op mijn moeder lijken. Maar dat was een compliment op mijn uiterlijk.
Snap ik wel hoor. Lijkt me ook wel heel bijzonder. Hopelijk zijn het ook vooral mijn goede kanten dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja het hoeft niet negatief te zijn inderdaad.
ik bedoelde het overigens niet hatelijk, maar ik wil gewoon iets van mezelf zien in dat kindje, dat lijkt me zo bijzonder, omdat ik het zelf niet kendaarom hoop ik dat het niet teveel om hem lijkt. qua uiterlijk dus
ik hoop hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Lijkt me ook wel heel bijzonder. Hopelijk zijn het ook vooral mijn goede kanten dan.
uh ok.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar hoef je de rest niet voor te lezen
ligt natuurlijk ook aan de manier waarop, als iemand boos is en roept: je bent net je vader!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die heb ik niet
ze zeggen wel eens tegen mij dat ik mijn slechte eigenschappen van mijn biologische ouders heb, maar ik moet daar altijd maar om lachen.
waar slaat die opmerking op dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
Jullie hebben wel eens van erfelijkheid gehoord toch?
Jammer dat dit weer moet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
Jullie hebben wel eens van erfelijkheid gehoord toch?
Zou hij het geërfd hebben denk je?quote:
ken zn ouders niet.quote:
Je weet toch dat fax niet serieus over dingen kan meepraten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ken zn ouders niet.
Maar boehoe slaat natuurlijk nergens op. Ik vroeg me gewoon af waar je (fax) op doelde, want ik snap die opmerking niet. Dat vroeg ik dus ook.
Zij het met eenomdat ik het ook wel
vind.
dat hoeft wmb ook niet hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet toch dat fax niet serieus over dingen kan meepraten?
Beide kindjes leken spreken op mij (en op elkaar) toen ze klein waren. De oudste lijkt nu sprekend op haar vader en ook qua gedrag. Alleen het lief zijn heeft ze van mij. De jongste blijft op mij lijken. Alleen het gedrag kan ik nog niet plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja het hoeft niet negatief te zijn inderdaad.
ik bedoelde het overigens niet hatelijk, maar ik wil gewoon iets van mezelf zien in dat kindje, dat lijkt me zo bijzonder, omdat ik het zelf niet kendaarom hoop ik dat het niet teveel om hem lijkt. qua uiterlijk dus
hap?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
steekt tong uit naar je
zo? en nu ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gelukt trouwens.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hap?auSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
auHet was een zachte hap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 19:21:54 ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een zachte hap...ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh
Ja ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half uurtje max.. tenzij het weer een half uur uitloopt dan wel![]()
quote:
Alweer naar Eindhoven?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit nu al te bedenken waar in zondag in ehv moet parkeren
ja, en volgende week, en de week daarna en dan drie weken niet. Of ja, eigenlijk moeten we in de tussentijd ook nog n keer, maar weet nog niet zeker of ik dan ga, want t wordt zo véélquote:
Zaad van Bobby weer doorgeslikt.quote:
In de wereld van Tamashii is dat een supersaaie avond.quote:
Ja, zou ik ook niet doen. Ze komen maar eens naar jou toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en volgende week, en de week daarna en dan drie weken niet. Of ja, eigenlijk moeten we in de tussentijd ook nog n keer, maar weet nog niet zeker of ik dan ga, want t wordt zo véél [ afbeelding ]
Oh ja, mijn referentiekader.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de wereld van Tamashii is dat een supersaaie avond.
tam heeft liever orale seks dan penetratie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik niets mee.quote:
Niet? Dan mis je echt watquote:
Je was er gister nog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:07 schreef yats het volgende:
Ow, en avond by the way. Ik kijk hier ook maar weer eens na een tijdje bewuste afwezigheid.
ik hield expres mijn mondquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hield expres mijn mondkomt mevrouw lola
![]()
![]()
Is toch normaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdomd...quote:
Oh ik dacht dat je van de week wel geil vond, maar zal in het vervolg iemand anders zijn zaad in mijn gaatjes stoppen.quote:
Zal ikeven?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je van de week wel geil vond, maar zal in het vervolg iemand anders zijn zaad in mijn gaatjes stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen vind dat fijn/lekker/geil
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ikeven?
Kies maarDoe maar aardbeien. Misschien kan ik daar nog vla van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Die ene keer dat ik het gedaan heb vond ik best voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen vind dat fijn/lekker/geil
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe maar aardbeien. Misschien kan ik daar nog vla van maken.
Vond ik ook!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je van de week wel geil vond, maar zal in het vervolg iemand anders zijn zaad in mijn gaatjes stoppen.
Ik had het niet over mezelfquote:
over wie had je het danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vond ik ook!
[..]
Ik had het niet over mezelf
Ik vind vanille vla lekkerderquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe maar aardbeien. Misschien kan ik daar nog vla van maken.
He buuf, weer 'terug'?quote:
Nooit echt weg geweest hoorquote:
Lolaquote:
ah, true, maar dat hou je altijd natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niemand in het bijzonder. Smaken verschillen bedoelde ik
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nooit echt weg geweest hoorGewoon niet meer de behoefte gehad mee te posten
Jammer it aint truequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vond ik ook!
[..]
Ik had het niet over mezelf
NPquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar!
By the way, dat advies van je helpt enigszins. Nog bedankt daarvoor
Zelf nog 'last' ervan of is het bij jou ook grotendeels opgelost?quote:
Last van wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Zelf nog 'last' ervan of is het bij jou ook grotendeels opgelost?
Lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel yoghurt. En aardbeien.
Maar je woont een beetje ver wegquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel yoghurt. En aardbeien.
Slapeloosheid als gevolg van wat 'dingen'.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Last van wat?
Ik ben gelukkig. Dat is het belangrijkste
Oh, daar krijgen we dat excuus weer hoor. Ja, blablaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
doe die banaan er in dat is lekkerquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar krijgen we dat excuus weer hoor. Ja, blabla
Maar ik moet toch werken morgen, om kwart over 5 moet ik weer in Dreumel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan weer gezellig naar Amsterdam studentenwoningen maken.
Ik maakte me veelste druk over alles, terwijl wat de fuck, waaromquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Slapeloosheid als gevolg van wat 'dingen'.overigens verder om te horen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik moet toch werken morgen, om kwart over 5 moet ik weer in Dreumel zijn.
En dan weer gezellig naar Amsterdam studentenwoningen maken.
Gezonde instelling lijkt me.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maakte me veelste druk over alles, terwijl wat de fuck, waarom
Morgen dan. In den haag zijn ze nog open!quote:
You go girl!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maakte me veelste druk over alles, terwijl wat de fuck, waarom
Dat zal ik onthouden als ik ooit 's avonds in Den Haag ben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Morgen dan. In den haag zijn ze nog open!
Ben jij al onderweg dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
Niet 200 km willen rijden voor yoghurt en aardbeitjes![]()
niet als het aardbeien uit de winkel zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
Waarom 200 km rijden als ik ze zelf ook in de koelkast heb liggen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
Mijn collega brengt elke dag verse mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet als het aardbeien uit de winkel zijn
/verwend nest
Ja kusje hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bruuuuhhhbuhbrabbellubberbraaaaah!!!
Haar aardbeitjes zijn altijd goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet zo werkenZijn de aardbeitjes morgen nog goed?
Ja. Maar morgen ga ik naar Apeldoornquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet zo werkenZijn de aardbeitjes morgen nog goed?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn collega brengt elke dag verse mee.
Alles smaakt beter met liefdequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom 200 km rijden als ik ze zelf ook in de koelkast heb liggen?
Voordelen van op het platteland wonen hequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik krijg ze ook vers, van mn ouders, net zoals kersen, bramen, druiven, framboosjes, aalbessen, peren, appels, komkommers, tomaten en sla
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik krijg ze ook vers, van mn ouders, net zoals kersen, bramen, druiven, framboosjes, aalbessen, peren, appels, komkommers, tomaten en sla
Ah dat is minder....quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden als ik ooit 's avonds in Den Haag ben.
En ook morgen zijn de winkels hier al weer dicht als ik thuis kom.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar morgen ga ik naar Apeldoorn![]()
Morgen zijn wel mijn katjes jarigZe hebben vandaag al 'cadeautjes' van mij gehad
![]()
Ja, en in de winter lekker verse groentenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voordelen van op het platteland wonen he
Owquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar morgen ga ik naar Apeldoorn![]()
Morgen zijn wel mijn katjes jarigZe hebben vandaag al 'cadeautjes' van mij gehad
![]()
Jouw cake met jouw topping en haar aardbeitjesquote:
Whehehequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral met jouw 'liefde' eh..?
Ik zou ook wel een eigen groentetuintje willen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en in de winter lekker verse groentenkreeg vorige week tuinbonen mee
Vriendin van me is daar gaan wonen. Soort housewarming. Beetje naar de Apenheul (laatste keer dat ik daar was, was ik 4quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwWat is daar te beleven dan?
![]()
Wat hebben ze gehad?
Ik geloof je op jouw woord.quote:
Wat zeg jij: de vaatwasser inpakken, inruimen of iets anders?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van me is daar gaan wonen. Soort housewarming. Beetje naar de Apenheul (laatste keer dat ik daar was, was ik 4) en stad in enzo
SpeelgoedZe zijn gek op nieuw speelgoed
![]()
inruimen natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zeg jij: de vaatwasser inpakken, inruimen of iets anders?
ik ook, maar daar heb ik geen plek voor, mijn ouders verbouwen zowat allesquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een eigen groentetuintje willen.
laat.het.nou.eens.los.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of het iets Twents is.quote:
Mijn opa en oma verbouwde vroeger ook alles zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook, maar daar heb ik geen plek voor, mijn ouders verbouwen zowat allesmaar goed die hebben dan ook duizend vierkantemeter grond
Aapjes kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van me is daar gaan wonen. Soort housewarming. Beetje naar de Apenheul (laatste keer dat ik daar was, was ik 4) en stad in enzo
SpeelgoedZe zijn gek op nieuw speelgoed
![]()
Volgooienquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strikje eromquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
De vaatwasser inpakken? Met cadeaupapier?
Wil jij in mijn harem? Ik had er genoeg maar eentje mag niet meer van zijn vriendinquote:
Eerst volgooien natuurlijkquote:
Ja ik wilquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil jij in mijn harem? Ik had er genoeg maar eentje mag niet meer van zijn vriendin
oh ja lekker; ik at dat altijd van de plantquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma verbouwde vroeger ook alles zelf.
Verse boerenkool etc.
uh, ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of het iets Twents is.
Inpakken!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja ik heb ook veel dingen zo rauw gegetenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja lekker; ik at dat altijd van de plant
koolrabi is rauw ook erg lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja ik heb ook veel dingen zo rauw gegeten
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inpakken!
Ik zag de TT al voorbijkomen
R?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
I'll do anything to make you happy!dat is niet waar, daar is R voor
Eh, ik weet van niets. Jij Roy?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas vind dit erg belangrijk momenteel geloof ikquote:
Oké, zuurpruim.quote:
Waarom is het zo belangrijk voor je?quote:
Mwah, tot op zekere hoogte.quote:
Stoppen op het hoogtepunt toch?quote:
Eh, dat bedoelde ik niet, maar okquote:
Als een leuke dame mij naar het hoogtepunt brengt dan ben ik daar heel gelukkig mee hoorquote:
Hahahahahaha, daar is hij ook voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha, daar is hij ook voor.
Daar hoef ik niet per se voor naar een hoogtepunt gebracht te worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een leuke dame mij naar het hoogtepunt brengt dan ben ik daar heel gelukkig mee hoor
Vindt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas vind dit erg belangrijk momenteel geloof ik
Noem nog eens iets hoe een dame jou gelukkig kan maken danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet per se voor naar een hoogtepunt gebracht te worden.
Een hele fijne knuffel alleen alquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem nog eens iets hoe een dame jou gelukkig kan maken dan
Lekker etenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dit...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hele fijne knuffel alleen al
Knuffelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hele fijne knuffel alleen al
Een vrouw mag me altijd wakker maken voor een goede knuffel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo mijn lach was wel erg overdreven. Maar volgende week is je sollicitatie.quote:
Mondelinge toets?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo mijn lach was wel erg overdreven. Maar volgende week is je sollicitatie.
Top! Ik ga me vast verdiepen in Tamashiiquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo mijn lach was wel erg overdreven. Maar volgende week is je sollicitatie.
Tijdens een kruisverhoor?quote:
Je krijgt de vakken; verbale intelligentie, oraal genot, koken voor dummies, stil zijn is een kunst.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ik ga me vast verdiepen in Tamashii
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrouw mag me altijd wakker maken voor een goede knuffel.
Wat? Het is echt zo.quote:
jij zei vandaag ik wordtquote:
Moet lukken. Ik ga me voorbereiden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je krijgt de vakken; verbale intelligentie, oraal genot, koken voor dummies, stil zijn is een kunst.
fas komt seks te kort.quote:
Nah, aangezien je zo vaak hebt gezegd dat je weer eens seks wilt, denk ik niet dat je enkel een knuffel wilt.quote:
Geven of ontvangen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet lukken. Ik ga me voorbereiden.
Ik ben slecht in oraal genot, maar oefening baart kunst.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon fijn knuffelen met je piemel in haar kont toch.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Neelquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vervelendquote:
Want dat kan niet los van elkaar? Wie weet heb ik al wel seks gehad maar hang ik dat niet iedereen aan zijn/haar neus?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, aangezien je zo vaak hebt gezegd dat je weer eens seks wilt, denk ik niet dat je enkel een knuffel wilt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, sinds wanneer gebruiken we dat ook hier? :S Ik dacht alleen bij curvefever.quote:
Lenig? Wat?quote:
Ik wil niet weten hoe hij knuffeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, sinds wanneer gebruiken we dat ook hier? :S Ik dacht alleen bij curvefever.
[..]
Lenig? Wat?
Over het algemeen door twee armen om iemand heen te slaan. Niets vreemds aan hoor.quote:
Dat kan toch gewoon icm een penis in haar kont?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Over het algemeen door twee armen om iemand heen te slaan. Niets vreemds aan hoor.
En dat kan dus prima met je piemel in een kont.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Over het algemeen door twee armen om iemand heen te slaan. Niets vreemds aan hoor.
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon icm een penis in haar kont?
In welke context moet ik dit nat worden plaatsen?quote:
Het faalt net zoals het plaatje het niet doetquote:
Ow.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het faalt net zoals het plaatje het niet doet
Hoi Lolaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik kreeg een appie van Vinnie, vanaf het bedrijfsfeestje, het is een animalparty en hij is geschminkt als spiderman
sst niet doorvertellen![]()
Niks raars aan om als Spiderman geschminkt te zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik kreeg een appie van Vinnie, vanaf het bedrijfsfeestje, het is een animalparty en hij is geschminkt als spiderman
sst niet doorvertellen![]()
Jawel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks raars aan om als Spiderman geschminkt te zijn.
Ga jij lekker als iemand die met vissen kan pratenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel.
Wie wil er nou als onzekere tiener geschminkt zijn?
Vertel maar alles wat je wel weet danquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit...
Ik weet veel maar nog lang niet alles.
Hoezo?
Ik ben wel net zo sexy als Namor, ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker als iemand die met vissen kan praten
Nou zullen we dat maar niet doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel maar alles wat je wel weet dandan ben je sneller klaar dan alles vertellen wat je niet weet
![]()
Je ging toch naar school vandaag? Waar ben je voor aan het leren?
Dat moet ook gebeurenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zullen we dat maar niet doen?
Maar als ik een leuk feitje weet dan zal ik dan hier neerzetten
Ik had 10 minuten gesprekken voor mijn jongens...
Ik heb af en toe wel eens een training of een cursus maar dat is hooguit 2 keer per jaar joh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren![]()
Ik dacht dat jij zelf naar de avondschool ging om een opleiding te doen ofzo.
En wat is het feitje van vandaag?
Ja dat wist ik. Als je ouder wordt nadat je bent uitgegroeid krimp je ook weer. Als je bejaard bent ben je een paar mm kleiner toen je net was uitgegroeidquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eens een training of een cursus maar dat is hooguit 2 keer per jaar joh.
Wist je dat je 'sochtends langer bent dan 's avonds?
Leuk weetje toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Als je ouder wordt nadat je bent uitgegroeid krimp je ook weer. Als je bejaard bent ben je een paar mm kleiner toen je net was uitgegroeid
Jaquote:
Alle goede gesprekken gaan via facebook toch.quote:
haiquote:
Oh ik dacht skypequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alle goede gesprekken gaan via facebook toch.
eigenlijk welquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alle goede gesprekken gaan via facebook toch.
En ik gebruik Skype zeldenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai
[..]
Oh ik dacht skype
Ik chat nooit via facebook eigenlijk...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai
[..]
Oh ik dacht skype
Hier is het stilquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het hier dan?
-----
Facebook chat
Waar dan waar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet hier hier
Heerlijk toch af en toe
Je chat nu ook
Oh ik wel. Msn vervangerquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai
[..]
Oh ik dacht skype
Hierquote:
Dat dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig toch whatsapp voor?
Ook jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig toch whatsapp voor?
Ja maar *zucht*quote:
Misschien moet ik em dan eens aanzettenquote:
Je hebt geeneens een cam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
ik gebruik al weet ik het hoelang skype. jàren in elk geval. ik heb altijd een hekel aan msn gehad.
wat weet jij daarvanquote:
Fas wil cyberseksenquote:
Dat is dan jammer, want daar doe ik niet aan, ik haat webcams.quote:
Klaar met werken?quote:
Jij loopt moeilijk en ik wankel.quote:
Ik loop niet moeilijk hoorquote:
Dan morgen dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik loop niet moeilijk hoor![]()
Ik loop wel met een big smile rond
Zuipschuitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan morgen dus.
Ik had de stoeprand nodig om recht te lopen.
Was weer gezellig.quote:
Mooi zo!!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar nu eerst weer eens zien of ik iets kan die aan die blaffende krengen van mijn buurvrouw gvd!!
Dus....quote:
Je gehoorapparaat uitzetten helpt niet? Dat deed mijn oma altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
Verdulleme, meteen weer een goede avond naar de klote.
Kop opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus....
Vlak nadat jij je huispak als afbeelding zette (waardoor ik dus al in de lach schoot, bedankt nog) kwam die roy donders reclame op tv. Ik nog harder lachen dus.
Wat blijkt nu.... hij heeft dus gewoon bij hem in de wijk gewoond ook![]()
ik ging stuk!!
Ik krijg gewoon bijna medelijden met die manquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gehoorapparaat uitzetten helpt niet? Dat deed mijn oma altijd
quote:
Snap ik, dit moet ook echt gaan ophouden. Is toch geen leven zoquote:
Ik ken geen medelijden ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon bijna medelijden met die man
Stukjes worst met slaappil?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
Geen brievenbus in de voordeur.quote:
Daarom hoop ik dat jullie elkaar nooit ontmoetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |