abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141294694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat mensen als jij niet veel op hebben met vrijheid,democratie en een fatsoenlijke rechtstaat is dan ook geen nieuws.
Wie zijn die 'mensen als jij'? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:36:23 #32
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141294711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat mensen als jij niet veel op hebben met vrijheid,democratie en een fatsoenlijke rechtstaat is dan ook geen nieuws.
Inderdaad, je zou gewoon mogen oproepen tot geweld en het doden van ongelovigen. Smerige racisten hier.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_141294717
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie zijn die 'mensen als jij'? :)
Mensen die om de haverklap roepen dat mensen met een afwijkende mening maar moeten oprotten naar hun zandbak. Enzo.
pi_141294721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Bilge het volgende:
Voltaire in de 17e eeuw:
[ afbeelding ]

Nederland, 4 eeuwen later:
[ afbeelding ]
Hoezo dit, zie jij soms een hele stoet met rieken in Den Haag staan?
Of mogen we onze mening niet uiten? en moeten we het normaal vinden dat een one issue partij trots is op terroristen die lekker los gaan in het M.O?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_141294753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Inderdaad, je zou gewoon mogen oproepen tot geweld en het doden van ongelovigen. Smerige racisten hier.
Doet hij dat dan ?

Buiten dat, ik lees dat soort dingen hier dagelijks.
pi_141294800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Mensen die om de haverklap roepen dat mensen met een afwijkende mening maar moeten oprotten naar hun zandbak. Enzo.
Dat zie ik 'm daar niet doen. Dus waar doel je op? ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141294830
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zie ik 'm daar niet doen. Dus waar doel je op? ;)
"Triest dat dit allemaal maar kan"
pi_141294858
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was geen uitspraak van Voltaire. Heb je ook nog een leuk plaatje van Irak anno nu trouwens?
Ah, weer wat geleerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het punt blijft dat je Nederland steeds meer kunt vergelijken met een klein boerendorp, waar boerenpummels elke afwijkende norm met hun hooivorken bestrijden. Wie zijn hoofd enigszins boven het maaiveld uitsteekt is een doelwit.

De relevantie van Irak-foto's is mij niet helder. Is dat jouw vergelijkingsstandaard voor NL? Moeten we ons zelf schouderklopjes geven omdat we niet zó diep zijn afgezakt?
pi_141294873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:38 schreef gelly het volgende:

[..]

"Triest dat dit allemaal maar kan"
Je wordt voor minder de mond gesnoerd hoor. Ga jij maar eens verkondigen dat de Nazi's het bij het juiste eind hadden en gewoon de waarheid mochten verkondigen. Of Pol Pot. Of Stalin. Of Mao.
pi_141294901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het punt blijft dat je Nederland steeds meer kunt vergelijken met een klein boerendorp, waar boerenpummels elke afwijkende norm met hun hooivorken bestrijden. Wie zijn hoofd enigszins boven het maaiveld uitsteekt is een doelwit.

De relevantie van Irak-foto's is mij niet helder. Is dat jouw vergelijkingsstandaard voor NL? Moeten we ons zelf schouderklopjes geven omdat we niet zó diep zijn afgezakt?
"Afwijkende norm", "Kop boven het maaiveld", is nogal een understatement als je het hebt over ISIS, nietwaar? :')

Het zijn een stel doorgedraaide inteelt mafkezen met het verstand van een walnoot die het geweldig vinden om terreur te zaaien. Dat is wat anders dan een boerenpummel met een iets andere mening.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_141294967
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je wordt voor minder de mond gesnoerd hoor. Ga jij maar eens verkondigen dat de Nazi's het bij het juiste eind hadden en gewoon de waarheid mochten verkondigen. Of Pol Pot. Of Stalin. Of Mao.
Volgens mij roept hij enkel wat over het schorum aanpakken in Bagdad en dat hij ISIS daar in steunt.
pi_141294995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Volgens mij roept hij enkel wat over het schorum aanpakken in Bagdad en dat hij ISIS daar in steunt.
Ja en hij heeft waarschijnlijk daarbij in z'n achterhoofd dat ISIS dat bereikt door madeliefjes uit te delen en de harten te winnen van de bevolking door schooltjes te bouwen en voetballen uit te delen of niet?

Slimmerd.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_141295015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd.
SPOILER

Het lijkt me wel redelijk relevant aangezien de kritiek zich richt op steun voor een organisatie die nou niet bepaald bekend staat om haar geweldloze handelen en tolerantie jegens andere bevolkingsgroepen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_141295023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

"Afwijkende norm", "Kop boven het maaiveld", is nogal een understatement als je het hebt over ISIS, nietwaar? :')

Het zijn een stel doorgedraaide inteelt mafkezen met het verstand van een walnoot die het geweldig vinden om terreur te zaaien. Dat is wat anders dan een boerenpummel met een iets andere mening.
Ja, en toen de VS met massabombardementen het schorum uit Bagdad verdreef zat je zowat met je hand in de broek bij de beelden. Het kan verkeren nietwaar ?
pi_141295104
quote:

[..]

Ik vind dat eigenlijk erger. Sympathiseren voor het oprichten van een republiek in Irak en de Levant kan nog maar "aanpakken van schorem" in de ISIS-stijl staat toch synoniem voor het verheerlijken van moord en geweld. :{
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:47:03 #46
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_141295116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Bilge het volgende:

Nederland, 4 eeuwen later:
[ afbeelding ]
Ze staan te luisteren.
pi_141295128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk erger. Sympathiseren voor het oprichten van een republiek in Irak en de Levant kan nog maar "aanpakken van schorem" in de ISIS-stijl staat toch synoniem voor het verheerlijken van moord en geweld. :{
Je doet net alsof het verheerlijken van moord en geweld iets nieuws is, en ons, verlichte geesten uit het westen, vreemd.
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:48:15 #48
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_141295155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
Terrorisme verheerlijken mag dat zomaar?
Natuurlijk, anders was de VVD al lang ontbonden. :D
pi_141295187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Je doet net alsof het verheerlijken van moord en geweld iets nieuws is, en ons, verlichte geesten uit het westen, vreemd.
Ik vind het vreemd dat een lijsttrekker dit en public verkondigt. Dat hij ISIS steunt in het oprichten van een staat tussen de Levant en Irak vind ik zelf minder boeiend.
pi_141295220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, en toen de VS met massabombardementen het schorum uit Bagdad verdreef zat je zowat met je hand in de broek bij de beelden. Het kan verkeren nietwaar ?
Zeker, want het Westen en ISIS zijn exact hetzelfde dat klopt, zelfde moraal ook, prima volk eigenlijk als je het zo bekijkt. Heb je nog meer klappen van de molen gehad of was dit het wel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_141295345
quote:

[..]

De Nazi's pakte ook wat schorum aan in Amsterdam en andere steden. ^O^
pi_141295403
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De Nazi's pakte ook wat schorum aan in Amsterdam en andere steden. ^O^
Wat probeer je nu te zeggen?
pi_141295609
Eerst dacht ik dat ISIS een soort vrijheidsbeweging was die namens de Soennietische minderheid in Irak opkwam tegen de onderdrukking van de Sjiitische meerderheid, maar later moest ik mijn mening bijstellen toen ik ontdekte dat ze niet alleen soldaten maar ook onschuldige Sjiieten en Allawieten doden. Ik sta dus absoluut niet achter hun verrotte ideologie en vind dat die bestreden dient te worden, maar dat kan met verschillende middelen. Repressieve maatregelen (verbieden, oppakken en uitzetten) zijn 1) ineffectief (ideeën zitten in iemands hoofd, die krijg je zo niet weg), 2) contraproductief (je maakt martelaars van zulke mensen waardoor ze juist populairder worden). 3) subjectief (wie bepaalt welke ideeën zijn toegestaan, waar ligt de grens??) 4) hypocriet (Nederland schreeuwt moord en brand wanneer Turkije youtube of twitter oa wegens terreurpropaganda verbiedt).

Ik ben ervan overtuigd dat Khoulani ISIS nu ziet als een vrijheidsbeweging zoals ik die ook zag, en ik ben er ook van overtuigd dat hij van gedachten verandert als hij meer komt te weten over die groep, maar zelfs als dat niet zo is beschouw ik het vrije woord als iets heiligs en dient hij alleen met woorden te worden bestreden.
pi_141295766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te zeggen?
Dat die belhamel het grootst mogelijke tuig steunt. Dat is natuurlijk niet lief. Maar dat snapte je zelf ook wel toen je het las, of niet? ;)
pi_141295775
Vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk net zo goed dat andere mensen hem mogen uitmaken voor extremistische debiel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_141295817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:00 schreef Bilge het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Khoulani ISIS nu ziet als een vrijheidsbeweging zoals ik die ook zag, en ik ben er ook van overtuigd dat hij van gedachten verandert als hij meer komt te weten over die groep, maar zelfs als dat niet zo is beschouw ik het vrije woord als iets heiligs en dient hij alleen met woorden te worden bestreden.
Lees één klein artikeltje over ze en je wéét dat het geen vrijheidsbeweging is maar 'gewoon' een beweging die genocide wil plegen op moslims die niet van dezelfde stroming zijn.
pi_141295826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef Hathor het volgende:
Geweldsverheerlijking...en dat voor een politicus. Insmeren met pek en veren en op een vliegtuig naar Irak zetten.
Volgens mij heeft hij het propagandafilmpje van de ISIS nog niet gezien. Dat je daar trots op kan zijn. Hij is schorem. Sjieten worden zonder pardon doorzeeft met kogels, al rijdend in een auto.
pi_141295840
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lees één klein artikeltje over ze en je wéét dat het geen vrijheidsbeweging is maar 'gewoon' een beweging die genocide wil plegen op moslims die niet van dezelfde stroming zijn.
Dit.
pi_141295932
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, is Irak een Zwitserse modeldemocratie? :')

De bezetter verdrijven is geen terrorisme.
Als er iemand een bezetter is dan is het wel ISIS met hun buitenlandse strijders.
pi_141295945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:04 schreef Monolith het volgende:
Vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk net zo goed dat andere mensen hem mogen uitmaken voor extremistische debiel.
Toe dan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')