Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
Terrorisme verheerlijken mag dat zomaar?
Waarom is verzet tegen de democratisch gekozen Iraakse regering logisch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:05 schreef El_Matador het volgende:
Jammer dat je je dan aansluit bij ISIS-mongolen, maar het verzet lijkt me meer dan logisch.
Ja, is Irak een Zwitserse modeldemocratie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom is verzet tegen de democratisch gekozen Iraakse regering logisch?
Welke bezetter?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef El_Matador het volgende:
De bezetter verdrijven is geen terrorisme.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op donderdag 19-06-2014 om 13:56:05Abdoe Khoulani (#PvdE) op #Facebook: Welkom in de hypocriete wereld waar tokkies op fora mogen roepe... http://t.co/piEFyu6poE
reageer retweet
Walgelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef Hathor het volgende:
Geweldsverheerlijking...en dat voor een politicus.
Bezetter is misschien een groot woord, maar je kunt er moeilijk omheen dat Al-Maliki niet echt bijster veel moeite heeft gedaan om een goede premier voor alle Irakezen te zijn.quote:
Alleen als de terreur met behulp van drones plaatsvindt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
Je verward terreur met gerechtigheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:49 schreef malleable het volgende:
[..]
Alleen als de terreur met behulp van drones plaatsvindt.
Dat was geen uitspraak van Voltaire. Heb je ook nog een leuk plaatje van Irak anno nu trouwens?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Bilge het volgende:
Voltaire in de 17e eeuw:
[ afbeelding ]
Nederland, 4 eeuwen later:
[ afbeelding ]
Dat mensen als jij niet veel op hebben met vrijheid,democratie en een fatsoenlijke rechtstaat is dan ook geen nieuws.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Triest dat dit allemaal maar kan. Nederland is veel te soft tegen de islamitische radicaalgekkies. Net zoals dat Syriëgangers hier gewoon vrij rond kunnen lopen
Wie zijn die 'mensen als jij'?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat mensen als jij niet veel op hebben met vrijheid,democratie en een fatsoenlijke rechtstaat is dan ook geen nieuws.
Inderdaad, je zou gewoon mogen oproepen tot geweld en het doden van ongelovigen. Smerige racisten hier.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat mensen als jij niet veel op hebben met vrijheid,democratie en een fatsoenlijke rechtstaat is dan ook geen nieuws.
Mensen die om de haverklap roepen dat mensen met een afwijkende mening maar moeten oprotten naar hun zandbak. Enzo.quote:
Hoezo dit, zie jij soms een hele stoet met rieken in Den Haag staan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Bilge het volgende:
Voltaire in de 17e eeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet hij dat dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou gewoon mogen oproepen tot geweld en het doden van ongelovigen. Smerige racisten hier.
Dat zie ik 'm daar niet doen. Dus waar doel je op?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen die om de haverklap roepen dat mensen met een afwijkende mening maar moeten oprotten naar hun zandbak. Enzo.
"Triest dat dit allemaal maar kan"quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zie ik 'm daar niet doen. Dus waar doel je op?
Ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was geen uitspraak van Voltaire. Heb je ook nog een leuk plaatje van Irak anno nu trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt blijft dat je Nederland steeds meer kunt vergelijken met een klein boerendorp, waar boerenpummels elke afwijkende norm met hun hooivorken bestrijden. Wie zijn hoofd enigszins boven het maaiveld uitsteekt is een doelwit.
De relevantie van Irak-foto's is mij niet helder. Is dat jouw vergelijkingsstandaard voor NL? Moeten we ons zelf schouderklopjes geven omdat we niet zó diep zijn afgezakt?
Je wordt voor minder de mond gesnoerd hoor. Ga jij maar eens verkondigen dat de Nazi's het bij het juiste eind hadden en gewoon de waarheid mochten verkondigen. Of Pol Pot. Of Stalin. Of Mao.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd."Afwijkende norm", "Kop boven het maaiveld", is nogal een understatement als je het hebt over ISIS, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt blijft dat je Nederland steeds meer kunt vergelijken met een klein boerendorp, waar boerenpummels elke afwijkende norm met hun hooivorken bestrijden. Wie zijn hoofd enigszins boven het maaiveld uitsteekt is een doelwit.
De relevantie van Irak-foto's is mij niet helder. Is dat jouw vergelijkingsstandaard voor NL? Moeten we ons zelf schouderklopjes geven omdat we niet zó diep zijn afgezakt?
Het zijn een stel doorgedraaide inteelt mafkezen met het verstand van een walnoot die het geweldig vinden om terreur te zaaien. Dat is wat anders dan een boerenpummel met een iets andere mening.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Volgens mij roept hij enkel wat over het schorum aanpakken in Bagdad en dat hij ISIS daar in steunt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je wordt voor minder de mond gesnoerd hoor. Ga jij maar eens verkondigen dat de Nazi's het bij het juiste eind hadden en gewoon de waarheid mochten verkondigen. Of Pol Pot. Of Stalin. Of Mao.
Ja en hij heeft waarschijnlijk daarbij in z'n achterhoofd dat ISIS dat bereikt door madeliefjes uit te delen en de harten te winnen van de bevolking door schooltjes te bouwen en voetballen uit te delen of niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij enkel wat over het schorum aanpakken in Bagdad en dat hij ISIS daar in steunt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd.Het lijkt me wel redelijk relevant aangezien de kritiek zich richt op steun voor een organisatie die nou niet bepaald bekend staat om haar geweldloze handelen en tolerantie jegens andere bevolkingsgroepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt blijft dat je Nederland steeds meer kunt vergelijken met een klein boerendorp, waar boerenpummels elke afwijkende norm met hun hooivorken bestrijden. Wie zijn hoofd enigszins boven het maaiveld uitsteekt is een doelwit.
De relevantie van Irak-foto's is mij niet helder. Is dat jouw vergelijkingsstandaard voor NL? Moeten we ons zelf schouderklopjes geven omdat we niet zó diep zijn afgezakt?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ja, en toen de VS met massabombardementen het schorum uit Bagdad verdreef zat je zowat met je hand in de broek bij de beelden. Het kan verkeren nietwaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Afwijkende norm", "Kop boven het maaiveld", is nogal een understatement als je het hebt over ISIS, nietwaar?
Het zijn een stel doorgedraaide inteelt mafkezen met het verstand van een walnoot die het geweldig vinden om terreur te zaaien. Dat is wat anders dan een boerenpummel met een iets andere mening.
Ik vind dat eigenlijk erger. Sympathiseren voor het oprichten van een republiek in Irak en de Levant kan nog maar "aanpakken van schorem" in de ISIS-stijl staat toch synoniem voor het verheerlijken van moord en geweld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij enkel wat over het schorum aanpakken in Bagdad en dat hij ISIS daar in steunt.
Ze staan te luisteren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet net alsof het verheerlijken van moord en geweld iets nieuws is, en ons, verlichte geesten uit het westen, vreemd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk erger. Sympathiseren voor het oprichten van een republiek in Irak en de Levant kan nog maar "aanpakken van schorem" in de ISIS-stijl staat toch synoniem voor het verheerlijken van moord en geweld.
Natuurlijk, anders was de VVD al lang ontbonden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het vreemd dat een lijsttrekker dit en public verkondigt. Dat hij ISIS steunt in het oprichten van een staat tussen de Levant en Irak vind ik zelf minder boeiend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Je doet net alsof het verheerlijken van moord en geweld iets nieuws is, en ons, verlichte geesten uit het westen, vreemd.
Zeker, want het Westen en ISIS zijn exact hetzelfde dat klopt, zelfde moraal ook, prima volk eigenlijk als je het zo bekijkt. Heb je nog meer klappen van de molen gehad of was dit het wel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en toen de VS met massabombardementen het schorum uit Bagdad verdreef zat je zowat met je hand in de broek bij de beelden. Het kan verkeren nietwaar ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |