Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Tsk, valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke nerd ben jij ook he
Succes!
Maar dan haalt iedereen met een beetje verstand (waarvan ik uitga als ze die studie doen) een 9+?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, valt wel mee.Alleen is het gewoon simpel, je hoeft enkel de juiste formules op te zoeken, aan elkaar te koppelen en in te vullen.
Net zoals het natuurkunde-examen eigenlijk.
Ik vind 'Paxcon moet terug naar zijn eigen topic' wel een goede.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik had niet eens door dat ik de lapo zou pakken
Een leuke TT mag worden aangedragen
Nee, was het maar zo'n feest. Iedere studie heeft ook gewoon domme mensen helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan haalt iedereen met een beetje verstand (waarvan ik uitga als ze die studie doen) een 9+?
Past gelukkig nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind 'Paxcon moet terug naar zijn eigen topic' wel een goede. [ afbeelding ]
Wat sta je eigenlijk gemiddeld momenteel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Iedere studie heeft ook gewoon domme mensen helaas.
7,5 of zo denk ik? Om en nabij in ieder geval.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat sta je eigenlijk gemiddeld momenteel?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt Et su binnenvallen, en daar zit niemand op te wachten
Oh primaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
7,5 of zo denk ik? Om en nabij in ieder geval.
[..]
Ik kan het origineel niet vinden op reddit en iemand vond het leuk op FB of zo.quote:
mrja wel hilarisch plaatje hihahoquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het origineel niet vinden op reddit en iemand vond het leuk op FB of zo.
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef OllieWilliams het volgende:
docenten die zo traag praten dat college terugkijken op 1.6x de snelheid gewoon normaal lijkt
hoor daar soberso allemaal horrorverhalen overquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgen
Moet nog 11 flight & orbital mechanics lectures terugkijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgen
Ja die module (ook nog met applied erbij) is gewoon een dramaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hoor daar soberso allemaal horrorverhalen overreader waar niks in uitgelegd staan maar alleen een shitload aan equations etc
So I've heard...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ja die module (ook nog met applied erbij) is gewoon een drama
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waar we alfa's liever buiten houden
waarom print je ze danquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Mitsu het volgende:
Godver, verslagen printen kost echt altijd een vermogen
'Now viral on Imgur'-topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Wordt dit ook een "previously seen on Reddit'-topic...?
dat is stomquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat we alle verslagen ook hard copy moeten inleveren.
Waarom printen ze het zelf dan nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja, die projectbegeleiders vinden t fijner om ze geprint te lezen ofzo.
Omdat ze stom zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom printen ze het zelf dan nietwerknemers printen gratis
Wij mogen niet eens meer hardcopy inleverenquote:
In Leiden hebben we dat ook, maar Delft is er te skeer voor of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wij mogen niet eens meer hardcopy inleveren- Ja mag wel, maar dan lezen ze 't toch niet. Achter het online inlever systeem zit zo'n hip copy-pasta systeem.
Tis bij ons gewoon beide. Hard copy en online. Hard copy om na te kijken, online om te checken voor hardcopy.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden hebben we dat ook, maar Delft is er te skeer voor of zo.
Wij moeten meetrapporten in word aanleveren en dan krijgen wij het terug met commentaar. kan dus prima.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tis bij ons gewoon beide. Hard copy en online. Hard copy om na te kijken, online om te checken voor hardcopy.
Vind het wel fijn dat je je hard copy terug krijgt met commentaar erin enzo. Alleen mn printtegoed vind de hard copy verslagen nooit zo chill.
Die optie bestaat ook idd. Maar je moet niet vergeten dat t io is waar ze wel 's achterlijke ideeën hebben. Zoals soms geen verslagen maken maar alles met de fineliner en stift visualiseren in een dummy, bij voorkeur zonder tekstquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij moeten meetrapporten in word aanleveren en dan krijgen wij het terug met commentaar. kan dus prima.
Das wel super chill eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Wij moeten gewoon pdf's inleveren, die zij vervolgens uitprinten en commentaar bijschrijven
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Wij moeten gewoon pdf's inleveren, die zij vervolgens uitprinten en commentaar bijschrijven
Stoer doen met 'kijk mij eens op een meet zijn'quote:
En dit natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Stoer doen met 'kijk mij eens op een meet zijn'
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet FOK!ken op een meet met FOK!kers.
Je moeder en je vader.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]welke autisten ben jij aan het meeten dan
Mooiquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
moet zo hard lachen dat het pijn doet
Bier cafe in Amsterdam toch?quote:
Wat hedde allemaal achter je kiezen zitten?quote:
1 karmeliet, 1 bernadus tripel, 2 la chouffe, toen was het tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat hedde allemaal achter je kiezen zitten?
Karmelietquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 karmeliet, 1 bernadus tripel, 2 la chouffe, toen was het tijd om naar huis te gaan.
Eensch.quote:
The bitter the better.quote:
Nicequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef ouyevoli het volgende:
Vorige week op de la Chouffe geweest, trouwens. Daar dat zomer biertje en een (ontzettend) lekkere trippel (Houblon Chouffe) van hun geproeft. Puik bier.
Welliswaar geen trippel, maar Duvel is nog steeds koning.quote:
Met deze man kan ik pratenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Welliswaar geen trippel, maar Duvel is nog steeds koning.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Welliswaar geen trippel, maar Duvel is nog steeds koning.
Ontkennen dat Duvel geen echt bier isquote:
Penisboks.quote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier en kaas lekker vinden.Neuken?
Ik stel voor dat je eens een Heineken, La Chouffe en Guinness gaat drinken. Wedden dat je het verschil proeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:08 schreef Mitsu het volgende:
[..]
[..]
Goh gek he. Na een paar slokken weet je toch niet meer hoe je vorige bier smaakte
Had niet beter gezegt kunnen worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Guinness is echt ranzige troep trouwens
Gouden Carolus, er is geen beterequote:
http://www.twitter.comquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:57 schreef Rezania het volgende:
Geen treinen tussen Leiden en Den Haag, dus ook geen treinen naar Delft vanaf Leiden. Gelukkig besloten om de tentamentraining maar te skippen.
Wat een instellingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:57 schreef Rezania het volgende:
Geen treinen tussen Leiden en Den Haag, dus ook geen treinen naar Delft vanaf Leiden. Gelukkig besloten om de tentamentraining maar te skippen.
Daarom Delft!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:57 schreef Rezania het volgende:
Ja, en als ik dan een keer naar Leiden moet en de treinen niet rijden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Jawel want de treinen vanuit Rotterdam reden wel naar delft. Dus daarom gewoon delft.
Heb ik maar snel gekocht iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef Rezania het volgende:
The Witcher 2 van 20 euro naar 4 euro.Beste deal van de dag imo.
Ik heb ze allebei al, dus helaas. Maar wel goede deals ja. Sins of a Solar Empire kan ik ook aanraden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Heb ik maar snel gekocht idddeel 1 is ook nog maar 1,60 oid.
Heb je een beetje een grote library op steam btw ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei al, dus helaas. Maar wel goede deals ja. Sins of a Solar Empire kan ik ook aanraden.
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=allquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Heb je een beetje een grote library op steam btw ?
Oh damn 609 uur skyrim :pquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=all
Zitten echt een paar kutspellen bij.En een hele zooi games die ik echt nog nooit heb gespeeld.
Heb echt 50 uur in het vanilla spel gestoken, daarna mods geïnstalleerd en zo. Ze kunnen het spel gewoon zoveel beter maken.quote:
http://steamcommunity.com/id/ricejuh/games/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb echt 50 uur in het vanilla spel gestoken, daarna mods geïnstalleerd en zo. Ze kunnen het spel gewoon zoveel beter maken.
Tevens, doe eens een linkje naar je library?
"This profile is private"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef MrStalin het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/ricejuh/games/
Pf iets uit de Humble Bundle, net als 90% van m'n games.quote:
Ja, zie het nu.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Pf iets uit de Humble Bundle, net als 90% van m'n games.
Volgens mij was het zoiets als dat BMX-spelletje, dat je over heuvels moest rijden
Als je mijn vriendschapsverzoek accepteert wel.quote:
Geen Portal1/2/Half Life 1/2/episodes? öquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef MrStalin het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/ricejuh/games/
Hoe doe ik datquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je mijn vriendschapsverzoek accepteert wel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Novermars het volgende:
[..]
Geen Portal1/2/Half Life 1/2/episodes? ö
Shame on you!
Steam openen en dan rechtsboven staat een envelop als het goed is.quote:
Ik heb ze al wel gespeeld hoor, vandaar dat er geen haast achter zitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Novermars het volgende:
[..]
Oprecht allemaal kopen als ze in de aanbieding zijn. Beste games ooit!
quote:
Inderdaad.quote:
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben geen diehard gamer maar zelfs ik heb al deze spellen tot en met het einde gespeeld. Portal was een briljant spel, goed uitgevoerd ook (humor, voice acting).
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:32 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel gespeeld hoor, vandaar dat er geen haast achter zit
Ik moet helaas eens een nieuwe computer kopen alvorens ik weer goed kan gamen. Sinds dat ik mijn huidige computer heb heb ik ellende. Ruim een maand geleden opnieuw Windows geïnstalleerd en gisteren alweer de eerste keer een BSOD. Zwaardere spellen spelen blijft een gok op deze computer. Bij sommige spellen loopt die gegarandeerd vast (dat spel waarbij een groep vrienden op een eiland crasht, niet kunnen spelenquote:
Op die manier. Half Life bezit ik, Portal 2 heb ik op de minder legale manier gespeeld.quote:
Je kan toch wel meer dan 2 GB plaatsen? Die latjes kosten bijna niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Novermars het volgende:
Mijn PC is ook wel weer toe aan een upgrade. Mijn geliefde AMD 955/6850 combinatie begint toch een beetje moeite te krijgen met nieuwe gamesEn maar 2GB RAM hebben is ook niet optimaal :p
Moet je wel een moederbord hebben wat er mee om kan gaan. Dat was bij mij ook jarenlang de limiterende factor qua ram.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan toch wel meer dan 2 GB plaatsen? Die latjes kosten bijna niets.
Ik ben ook ooit begonnen met 4GB, wat destijds ruim zat was. Toen ging een latje kapot en ben te lui om nieuwe te kopen :cquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan toch wel meer dan 2 GB plaatsen? Die latjes kosten bijna niets.
De score voor mijn computer:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Prima ding, maar ik zit er al weer over na te denken om de videokaart te upgraden naar een 770.
Hoe kan je anno 2014 overleven zonder een SSD? Die dingen zijn spotgoedkoop tegenwoordig...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De score voor mijn computer:
Processor (i5 750, schijnt een probleemgeneratie te zijn): 7,3
RAM: 7,5
Graphics: 7,9
Gaming graphics: 7,9
Primaire harde schijf: 5,9
Primaire harde schijf vervangen door een SSD.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De score voor mijn computer:
Processor (i5 750, schijnt een probleemgeneratie te zijn): 7,3
RAM: 7,5
Graphics: 7,9
Gaming graphics: 7,9
Primaire harde schijf: 5,9
Dit, ik heb er twee. Eentje voor Windows, virusscanner, Office, etc. Eentje voor games. En dan ook nog een HDD voor downloads, films, muziek, etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef Novermars het volgende:
[..]
Hoe kan je anno 2014 overleven zonder een SSD? Die dingen zijn spotgoedkoop tegenwoordig...
Lastige keuze, ik neem aan dat jij in de gaten houdt wanneer de nieuwe kaarten uitkomen en wat de gevolgen daarvan zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Prima ding, maar ik zit er al weer over na te denken om de videokaart te upgraden naar een 770.
Nee, niet echt. Meestal vraag ik gewoon in DIG om hulp, krijg je altijd goed advies. Ook game ik behoorlijk veel, daardoor weet ik ook wel ongeveer wanneer een kaart goed is en wanneer niet. En de GTX 770 staat ook heel goed bekend en is heel erg krachtig, daardoor wil ik hem graag hebben. Helaas kost hij 300 euro, dat geld heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lastige keuze, ik neem aan dat jij in de gaten houdt wanneer de nieuwe kaarten uitkomen en wat de gevolgen daarvan zijn?
Goede vraag. De voornaamste reden is dat ik deze computer al jarenlang zat ben omwille van de vele BSOD's en dat ik me al lang voor heb genomen om bij een nieuwe computer een SSD te plaatsen. Momenteel speel ik toch weinig games wegens de crashgevoeligheid en als ik data kopiëer naar een andere schijf heb ik niets aan de SSD dus buiten het opstarten van de computer en een paar zwaarder draaiende programma's maakt het weinig uit. Bij de volgende PC gaat er een SSD in.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef Novermars het volgende:
[..]
Hoe kan je anno 2014 overleven zonder een SSD? Die dingen zijn spotgoedkoop tegenwoordig...
Had juist met mijn AMD kaart veel problemen en met mijn Nvidia kaarten nooit problemen.quote:
Goed of niet goed, dat is gemakkelijk te bepalen. Met behulp van wat websites natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Meestal vraag ik gewoon in DIG om hulp, krijg je altijd goed advies. Ook game ik behoorlijk veel, daardoor weet ik ook wel ongeveer wanneer een kaart goed is en wanneer niet. En de GTX 770 staat ook heel goed bekend en is heel erg krachtig, daardoor wil ik hem graag hebben. Helaas kost hij 300 euro, dat geld heb ik nu niet.
Tweakers Pricewatch en dan een prijsalert instellen. Krijg je een mail zodra de prijs daalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Goed of niet goed, dat is gemakkelijk te bepalen. Met behulp van wat websites natuurlijk.![]()
Het lastige is om de aankoop goed te timen i.v.m. de nieuwe generatie, prijsdaling en zo.
Heb jij Windows volledig op de SSD geïnstalleerd? Wordt die SSD door Windows hetzelfde behandeld als een magnetische harde schijf? Een SSD kan immers maar een beperkt aantal keren lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef Rezania het volgende:
Dit, ik heb er twee. Eentje voor Windows, virusscanner, Office, etc. Eentje voor games. En dan ook nog een HDD voor downloads, films, muziek, etc.
¤400 Betalen voor een alleen een grakaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:04 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-770-gaming-4gb.html
Ik zou met deze graag mijn GTX 670 willen upgraden. Gewoon twee keer zoveel geheugen en twee keer zoveel rekenkernen. Zou Skyrim met een shitload aan ultramods echt geweldig laten draaien.Helaas is hij wel te duur.
Ja, geen idee, weet ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij Windows volledig op de SSD geïnstalleerd? Wordt die SSD door Windows hetzelfde behandeld als een magnetische harde schijf? Een SSD kan immers maar een beperkt aantal keren lezen en schrijven.
Boeie, dat valt nog mee eigenlijk. Meeste hardcore PC-gamers kopen gewoon leuk ieder jaar een kaart van 600 euro.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:05 schreef Novermars het volgende:
[..]
¤400 Betalen voor een alleen een graka
Het is nogal ironisch dat je waarschijnlijk over 10 jaar voor 280 Euro een krachtigere grafische kaar kan kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]12GB GDDR5 geheugen en 5.760 rekenkernen. Prijs? 2800 euro.
![]()
10 jaar? Maak daar maar 2 van. Ontwikkelingen bij grafische kaarten gaan echt snel, niet normaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is nogal ironisch dat je waarschijnlijk over 10 jaar voor 280 Euro een krachtigere grafische kaar kan kopen.
Met die prijs voor een graka kunnen ze op de Miljonairs Fair gaan staan.
Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3, de nieuwe AC, BF 5 of zo (geen idee, speel het niet), en nog wat zooi.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Novermars het volgende:
http://anandtech.com/show/8072/best-video-cards-may-2014
Komen er eigenlijk nog een beetje degelijke spellen uit dit/komend jaar? Anders vind ik het een beetje zonde om een nieuwe gpu te kopen.
Het is natuurlijk ook maar hoe je het bekijkt, leuk dat die kaart zoveel geheugen heeft maar zo gauw er sneller geheugen uitkomt heb je meer aan minder van dat snellere geheugen dan aan die shitload van het tragere geheugen. Om maar een voorbeeldje te noemen. Maar goed, dat is nu de reden dat ik liever een degelijke maar niet overdreven dure graka koop, dan speel ik veel spellen maar 2 jaar later tegen de beste instellingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
10 jaar? Maak daar maar 2 van. Ontwikkelingen bij grafische kaarten gaan echt snel, niet normaal.
Wat is The Witcher voor een game? Veel over gehoord maar nooit zelf gespeeld. Een beetje Skyrim-achtig?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3, de nieuwe AC, BF 5 of zo (geen idee, speel het niet), en nog wat zooi.
Vooral voor The Witcher 3 zou ik wel een nieuwe kaart kopen imo, check dan. [upd] Full HD-screenshots Witcher 3 + demo
Zijn er jaren geweest waarin er geen goede spellen uitkwamen? Er zijn toch altijd wel wat verrassingen? Die verrassingen zijn meestal veel leuker dan deel X van een serie, al kan zo'n deel van een serie ook zo'n verrassing zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Novermars het volgende:
Komen er eigenlijk nog een beetje degelijke spellen uit dit/komend jaar? Anders vind ik het een beetje zonde om een nieuwe gpu te kopen.
Lezen is niet zo'n probleem. Het is het schrijven dat schadelijk is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij Windows volledig op de SSD geïnstalleerd? Wordt die SSD door Windows hetzelfde behandeld als een magnetische harde schijf? Een SSD kan immers maar een beperkt aantal keren lezen en schrijven.
Destinyquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Novermars het volgende:
Nou ja, geheugen is zeker nog wel belangrijk, maar juist om alles realistisch te maken zijn schaduwen, gras, etc. tegenwoordig geen textures meer. Om ze realistisch te laten bewegen moet je constant berekeningen uitvoeren, er daar heb je veel rekenkernen voor nodig. En de ontwikkeling van steeds meer rekenkernen en ook steeds betere rekenkernen zet zich wel stug voort. Dus ik denk niet dat we snel in de problemen komen qua grafische kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar hoe je het bekijkt, leuk dat die kaart zoveel geheugen heeft maar zo gauw er sneller geheugen uitkomt heb je meer aan minder van dat snellere geheugen dan aan die shitload van het tragere geheugen. Om maar een voorbeeldje te noemen. Maar goed, dat is nu de reden dat ik liever een degelijke maar niet overdreven dure graka koop, dan speel ik veel spellen maar 2 jaar later tegen de beste instellingen.
Wat dat betreft, als je ziet hoe primitief GTA SA grafische gezien nog was en dat HL2 grafische het summum was toen het uitkwam, ja, het gaat erg snel. NFS TR en TR 2013 zagen er bijv. al veel beter uit dan HL2. De kleuren zijn veel realistischer geworden, de lichteffecten zijn erg mooi geworden, er worden veel meer details gegeven (het haar bij TR 2013). Of dat het echt belangrijk is voor spellen weet ik niet maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg mooi vind.
Ironisch eigenlijk. Voor top geluid betaal je nu nog steeds evenveel, zo niet meer, dan 20 jaar geleden (ik verlang naar highend speakers maar die aankoop vind ik pas verantwoord zo gauw ik afgestudeerd ben). Voor topbeeld kan je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten als je het niet erg vindt om 2 jaar achter te lopen.
RPG met hack and slash elementen, maar dan niet een RPG zoals Skyrim. Skyrim geeft je heel veel vrijheid om te doen en worden wat je zelf wil, bij The Witcher ben je gewoon Geralt of Rivia. Maar in tegenstelling tot bij Skyrim hebben keuzes bij The Witcher wel echt zware gevolgen. Je kan The Witcher beter vergelijken met Mass Effect dan met Skyrim imo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:17 schreef Novermars het volgende:
[..]
Wat is The Witcher voor een game? Veel over gehoord maar nooit zelf gespeeld. Een beetje Skyrim-achtig?
Mooi! Zolang je dus niet al te vaak nieuwe software installeert en die software niet op die SSD-schijf schrijft zonder je toestemming is het dus geen probleem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Lezen is niet zo'n probleem. Het is het schrijven dat schadelijk is.
Over dat spel had ik het eerder. Die wil ik ook wel graag spelen maar even afwachten of dat het niet teveel all show en no go is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Destiny
Al is het nog niet zeker dat die naar de PC komt.Maar anders gewoon een ps4 halen
Bleek fake te zijn, was pre-renderedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef Rezania het volgende:
Er was trouwens ook een paar jaar geleden een demo van een nieuw concept om textures en zo mee te maken. In plaats van polygons werden er bolletjes gebruikt als bouwstenen, gewoon een soort grafische atomen dus. En gewoon allemaal dezelfde, heel klein, wel verschillende kleuren. Het voordeel was dan dat een CPU er heel snel aan kon rekenen en dat er geen GPU's meer nodig waren of zo. Zag er veelbelovend uit, niks meer van gehoord, maar wie weet.
Dat is tegenwoordig ook amper tot geen probleem meer gelukkigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Lezen is niet zo'n probleem. Het is het schrijven dat schadelijk is.
Bestanden of directories die hooguit dagelijks bewerkt worden, zouden sowieso al geen probleem meer moeten zijn, zolang de ssd maar niet helemaal vol zit. Alleen bestanden of directories die zeer intensief worden bewerkt kunnen mogelijk kwaad. Gewoon /home en /var op de hdd mounten dus; de rest kan wel op de ssd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mooi! Zolang je dus niet al te vaak nieuwe software installeert en die software niet op die SSD-schijf schrijft zonder je toestemming is het dus geen probleem.
Ohja, die heb ik ook gezien. Iets van unlimited detail. Maar de huidige realtime raytracing technieken kunnen wel bijna hetzelfde, volgens mij. Overigens zag het er ook wel enigzins fake uit, ze hadden alleen het filmpje en geen paper of uitleg van de techniektechniek, geen demo of wat dan ook. Wel interessant trouwens, dat sort technieken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef Rezania het volgende:
Er was trouwens ook een paar jaar geleden een demo van een nieuw concept om textures en zo mee te maken. In plaats van polygons werden er bolletjes gebruikt als bouwstenen, gewoon een soort grafische atomen dus. En gewoon allemaal dezelfde, heel klein, wel verschillende kleuren. Het voordeel was dan dat een CPU er heel snel aan kon rekenen en dat er geen GPU's meer nodig waren of zo. Zag er veelbelovend uit, niks meer van gehoord, maar wie weet.
Karmelietquote:
Dat is een voldoende bij jullie neem ik aan? Heb je geluk mee zeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
KarmelietIk heb ze echt standaard hier thuis. Nomnomnomnoms.
Cijfer binnen van een vak waar ik de midtoetsen met een 2 en een 3 heb afgesloten en door drukte vervolgens maar 1 dag had om te leren. Ik ging al uit van een herkansing maar ging het tentamen maken met het idee: fuck it, ik ga het gewoon proberen! Ik had een 5.5
5.5 onafgerond, maar een 5.5 mag niet gegeven worden dus wordt afgerond naar een 6.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een voldoende bij jullie neem ik aan? Heb je geluk mee zeg.
Zo zo, relaxed zeg. Bij ons is het echt zo van 'Fuck jou, hier heb je een 5,5.'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
5.5 onafgerond, maar een 5.5 mag niet gegeven worden dus wordt afgerond naar een 6.
ik snap er geen ene gehaktbal van\quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dit is echt wat voor jullie. http://euclidthegame.org/Level1.html
Gewoon basismeetkunde man, dit krijg je in 5 vwo of zo.quote:
Doen ze toch ook?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Zo zouden ze meetkunde moeten leren op het VWO
Oh, er staat zo, geen ze.quote:
ja maar het spelletjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon basismeetkunde man, dit krijg je in 5 vwo of zo.
Wtf snap je er niet aan?quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dit is echt wat voor jullie. http://euclidthegame.org/Level1.html
quote:This game is still in beta.
Nog wel eerder ook volgens mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon basismeetkunde man, dit krijg je in 5 vwo of zo.
Pwnd!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:11 schreef Rezania het volgende:
Help, mijn LB neemt exponentieel toe. Hij moet lineair toenemen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:39 schreef Novermars het volgende:
Payday 2 * 2
The Walking Dead: Season 2
The Witcher 2: Assassins of Kings
Thank you based Gaben for these sales!
Nogal ja, mijn Vmax en KM zijn bij de LB-plot 5 keer zo groot als bij de MM-plot.quote:
Is hij echt exponentieel of lijkt het alleen zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nogal ja, mijn Vmax en KM zijn bij de LB-plot 5 keer zo groot als bij de MM-plot.
Nou ja, bij benadering wel. De R² van de lineaire trendlijn is 0,89 of zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is hij echt exponentieel of lijkt het alleen zo
Oh dat is wel heel laagquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, bij benadering wel. De R² van de lineaire trendlijn is 0,89 of zo.
Allang gedaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel laagOutliers eruit halen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:51 schreef Novermars het volgende:
R^2 van 0.89 heel laag?
Damn, ik ben soms al bij als ik de 0.20 haal
Niet dat ik er enige waarde aanhecht, maar toch...!
Link naar je library?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Novermars het volgende:
Ik begrijp het wel hoor, en bij jullie is een R^2 van 1 goed mogelijk omdat er een perfect verband bestaat. Maar in de economie zijn die er niet, dus op het moment dat je dan een R^2 van rond de 1 hebt dan moet je haast wel gefraudeerd hebben met je gegevens.
Maar in other new, ook nog even Bioshock 1,2, en infinite gekocht
Heb je gevonden, maar ik kan maar één spel zien? Team Fortress 2.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Novermars het volgende:
Doe eens een gok wat mijn steamnaam is!
Godver, nu is Skyrim in de aanbieding, die moet ik ook nog (legaal) hebben
Nu kan je meer zien denk ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je gevonden, maar ik kan maar één spel zien? Team Fortress 2.
En doen, echt. Ik heb er 610 uur in gestoken en nog steeds plezier aan van tijd tot tijd.
Hahaha, ik had laatst een R2 van -4.61, toen stond ik wel ff raar te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:51 schreef Novermars het volgende:
R^2 van 0.89 heel laag?
Damn, ik ben soms al bij als ik de 0.20 haal
Niet dat ik er enige waarde aanhecht, maar toch...!
Enkel de co-op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:16 schreef Novermars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog shit van de Humble Bundles waarmee ik nooit wat heb gedaan.
En ik zie dat je Portal 2 maar 3.4u gespeeld hebt, co-op nooit gedaan?
Pff, beetje matig dit! Blijft mijn favoriete deel van de game. Die humorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Co-op trouwens wel nooit uitgespeeld.
Niemand die ik ken speelt het nog jammer genoeg. En je kan het ook niet in je eentje spelen hè.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Novermars het volgende:
[..]
Pff, beetje matig dit! Blijft mijn favoriete deel van de game. Die humor
Als ik dat heb doneer ik gewoon die game aan een vriend. Dat is meestal overtuigend genoeg :pquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand die ik ken speelt het nog jammer genoeg. En je kan het ook niet in je eentje spelen hè.
Novermars?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Novermars het volgende:
Doe eens een gok wat mijn steamnaam is!
Godver, nu is Skyrim in de aanbieding, die moet ik ook nog (legaal) hebben
Hou nou eens op over die autistensimulatorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie dat meetkundespel al uitgespeeld?
Ik moet ophouden over FOK!?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hou nou eens op over die autistensimulator
Jup! En ik ga hem morgen wel kopen, toch geld zat 8)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Novermars?
en bij mij hetzelfde 'probleem' met Skyrim
Meetkundequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Komt door de sales en bundels en zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef Novermars het volgende:
Zesje gehaald voor een ziek makkelijk vak, die ga ik dus maar herkansen
Rezania, je hebt te veel paupergamesFarmer Simulator 2011 & 2013
Nu pas? Ik had 15 jaar geleden Dr. Bibber al.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:34 schreef MrStalin het volgende:
Eindelijk Surgeon Simulator in m'n collectie
Nee. Ik kom niet uit het laatste level. Zelfs niet na stiekem spieken bij de comments.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Ik kom niet uit het laatste level. Zelfs niet na stiekem spieken bij de comments.
Leg eens uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja dit klopt natuurlijk niet hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dit is dan ook niet de oplossing.quote:
Zekerquote:
Ik ben een vrouw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk?
[ afbeelding ]
Mja, die eerste zijn gewoon dino'squote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die tweede vind ik heel erg tof.
Dino's zijn uitgestorven hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, die eerste zijn gewoon dino's
quote:
*gaap*quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:01 schreef Novermars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh, het leeft niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:01 schreef Novermars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht betere, maar ze zijn amper te vindenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik zocht betere, maar ze zijn amper te vinden
En van Theoretische Natuurkunde/Econometrie is al helemaal niks te vinden
Ik was niet snel genoeg voor je ninja-editquote:
Ik heb ook zo'n te belachelijk hoog internetpakket. Kwam nieuw buurjongetje die op de groepsfacebook postte dat hij iemand in de buurt zorgt om internet mee te delen. En het enige wat ik dacht:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En daar heb je dan dus blijkbaar een 90/9 verbinding voor.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n te belachelijk hoog internetpakket. Kwam nieuw buurjongetje die op de groepsfacebook postte dat hij iemand in de buurt zorgt om internet mee te delen. En het enige wat ik dacht:
[ afbeelding ]
Waarom drukken ze de internetsnelheid eigenlijk uit in megabit/s terwijl de omvang van bestanden in megabyte worden uitgedrukt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En daar heb je dan dus blijkbaar een 90/9 verbinding voor.
Verkooptrucje denk ik, serieus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom drukken ze de internetsnelheid eigenlijk uit in megabit/s terwijl de omvang van bestanden in megabyte worden uitgedrukt?
LOL @ mensen die niet het goedkoopste abo nemen terwijl ze niet online gamen of met veel mensen het internet delen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n te belachelijk hoog internetpakket.
Ik volg je. Bijna alles wat je op televisie bekijkt kan je ook via het internet downloaden of via het internet bekijken. Zelfs de WK-wedstrijden - voor wie een voetbalfan is - kan je nu via het internet bekijken. Ik heb het net eens even uitgeprobeerd: je loopt ongeveer 20-25 seconden achter (op zich niet erg behalve wanneer tokkies in de buurt juichen), het beeld is wat minder goed, het geluid is beter dan bij de analoge kabel (geen idee waarom maar dit is bij mij altijd zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon ook echt de neiging om enkel een snelle internetverbinding te nemen als ik op kamers ga, fuck TV en telefoon.
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat 1 bit 1/8ste byte is?quote:
Zat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat 1 bit 1/8ste byte is?
Zo'n beetje iedereen boven de 40.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat 1 bit 1/8ste byte is?
Inderdaad. En Nederland 1 kan je sowieso al ontvangen, zelfs zonder TV-abo, dus geen probleem daar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik volg je. Bijna alles wat je op televisie bekijkt kan je ook via het internet downloaden of via het internet bekijken. Zelfs de WK-wedstrijden - voor wie een voetbalfan is - kan je nu via het internet bekijken. Ik heb het net eens even uitgeprobeerd: je loopt ongeveer 20-25 seconden achter (op zich niet erg behalve wanneer tokkies in de buurt juichen), het beeld is wat minder goed, het geluid is beter dan bij de analoge kabel (geen idee waarom maar dit is bij mij altijd zo) en je kan tegelijkertijd in een venstertje ernaast wat extra beelden zien. Zo zie ik nu de coch van Duitsaldn zenuwachtig ijsberen terwijl in het grote venster de spelers te zien zijn, best aardig.
Je mist eigenlijk weinig zonder kabelabonnement, je ziet de nationale programma's met een mindere beeldkwaliteit, je moet bij internationale programma's genoegen nemen met wat compressieartefacten en je mist eens een nationaal programma wat enkel via pay per view teruggekeken kan worden. Ik overweeg dan ook om enkel een goed internetabo te nemen en misschien Netflix maar daar wacht ik denk ik nog even mee totdat het ook voor de Nederlandse markt volwassen is geworden.
edit:Oh ja, nog een minpuntje, de komende jaren zal wellicht de 'live' via het internet televsiei nog eens niet soepel verlopen aangezien ze niet op tijd de capaciteit aanpassen aan de verhoogde vraag.
Naar Duitsers willen luisterenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat live voetbal bekijken via het internet kan interessant, ik kan nu na de wedstrijd direct schakelen naar de interviews met de Duitsers, dan ben je dus niet afhankelijk van wat de NOS je laat zien. Anderzijds zie ik de wedstrijden het liefst via de BBC als die ze ook uitzendt.
edit:Helaas, ze braken het halverwege het interview af. Weg tweede scherm. [/b]
1 wel en 2 en 3 nog niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad. En Nederland 1 kan je sowieso al ontvangen, zelfs zonder TV-abo, dus geen probleem daar.
Dan moet je zeker een betaalproxy nemen aangezien anders de verbinding te traag is?quote:Trouwens, Netflix is best goed via een proxy.
Geen idee, maar ik kon Nederland 1 wel gewoon in HD kwaliteit ontvangen toen er nog geen chip voor digitale TV in mijn TV zat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1 wel en 2 en 3 nog niet?![]()
Is dat een experiment?
Nope. Gewoon Hola Unblocker via Chrome, werkt heel goed. Soms ligt het er even uit ja, maar niet vaak. En het heeft speciale servers voor Netflix.quote:[..]
Dan moet je zeker een betaalproxy nemen aangezien anders de verbinding te traag is?
Welke dl- en uls haal jij? Wat is bij jou de beperkende schakel? De modem of wat er wordt geleverd?quote:
Idd, paupersquote:
100/100 hierquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Welke dl- en uls haal jij? Wat is bij jou de beperkende schakel? De modem of wat er wordt geleverd?
Ik zou het via mijn computer moeten bekijken: geen aparte televisie terwijl ik een computer en monitor heb en ik toch in mijn uppie kijk in mijn woning.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kon Nederland 1 wel gewoon in HD kwaliteit ontvangen toen er nog geen chip voor digitale TV in mijn TV zat.
Handig, die ken ik nog niet.quote:Nope. Gewoon Hola Unblocker via Chrome, werkt heel goed. Soms ligt het er even uit ja, maar niet vaak. En het heeft speciale servers voor Netflix.
Leuke snelheid en care aangezien ik het nogal idioot vind om de snelheid te beperken voor een glasvezelkabel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
100/100 hierLekker nuttig wel, maar care
Bandbreedte is het probleem, niet de snelheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuke snelheid en care aangezien ik het nogal idioot vind om de snelheid te beperken voor een glasvezelkabel.
Snelheid van het licht en zo. Geen reden meer voor beperking vanuit ISP-perspectief bezien.
Op die manier (throughput).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Novermars het volgende:
[..]
Bandbreedte is het probleem, niet de snelheid.
Op dit moment is het feit dat ik veel heb draaien en mn pc sloom is de beperkende factorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Welke dl- en uls haal jij? Wat is bij jou de beperkende schakel? De modem of wat er wordt geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |