Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Tsk, valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke nerd ben jij ook he
Succes!
Maar dan haalt iedereen met een beetje verstand (waarvan ik uitga als ze die studie doen) een 9+?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, valt wel mee.Alleen is het gewoon simpel, je hoeft enkel de juiste formules op te zoeken, aan elkaar te koppelen en in te vullen.
Net zoals het natuurkunde-examen eigenlijk.
Ik vind 'Paxcon moet terug naar zijn eigen topic' wel een goede.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik had niet eens door dat ik de lapo zou pakken
Een leuke TT mag worden aangedragen
Nee, was het maar zo'n feest. Iedere studie heeft ook gewoon domme mensen helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan haalt iedereen met een beetje verstand (waarvan ik uitga als ze die studie doen) een 9+?
Past gelukkig nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind 'Paxcon moet terug naar zijn eigen topic' wel een goede. [ afbeelding ]
Wat sta je eigenlijk gemiddeld momenteel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Iedere studie heeft ook gewoon domme mensen helaas.
7,5 of zo denk ik? Om en nabij in ieder geval.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat sta je eigenlijk gemiddeld momenteel?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komt Et su binnenvallen, en daar zit niemand op te wachten
Oh primaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
7,5 of zo denk ik? Om en nabij in ieder geval.
[..]
Ik kan het origineel niet vinden op reddit en iemand vond het leuk op FB of zo.quote:
mrja wel hilarisch plaatje hihahoquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het origineel niet vinden op reddit en iemand vond het leuk op FB of zo.
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef OllieWilliams het volgende:
docenten die zo traag praten dat college terugkijken op 1.6x de snelheid gewoon normaal lijkt
hoor daar soberso allemaal horrorverhalen overquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgen
Moet nog 11 flight & orbital mechanics lectures terugkijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik weet dat je computational modelling niet doet, maar je moet dat vak ff kijken op 1.6x. Echt niet te volgen
Ja die module (ook nog met applied erbij) is gewoon een dramaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hoor daar soberso allemaal horrorverhalen overreader waar niks in uitgelegd staan maar alleen een shitload aan equations etc
So I've heard...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ja die module (ook nog met applied erbij) is gewoon een drama
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waar we alfa's liever buiten houden
waarom print je ze danquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Mitsu het volgende:
Godver, verslagen printen kost echt altijd een vermogen
'Now viral on Imgur'-topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Wordt dit ook een "previously seen on Reddit'-topic...?
dat is stomquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat we alle verslagen ook hard copy moeten inleveren.
Waarom printen ze het zelf dan nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja, die projectbegeleiders vinden t fijner om ze geprint te lezen ofzo.
Omdat ze stom zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom printen ze het zelf dan nietwerknemers printen gratis
Wij mogen niet eens meer hardcopy inleverenquote:
In Leiden hebben we dat ook, maar Delft is er te skeer voor of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wij mogen niet eens meer hardcopy inleveren- Ja mag wel, maar dan lezen ze 't toch niet. Achter het online inlever systeem zit zo'n hip copy-pasta systeem.
Tis bij ons gewoon beide. Hard copy en online. Hard copy om na te kijken, online om te checken voor hardcopy.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden hebben we dat ook, maar Delft is er te skeer voor of zo.
Wij moeten meetrapporten in word aanleveren en dan krijgen wij het terug met commentaar. kan dus prima.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tis bij ons gewoon beide. Hard copy en online. Hard copy om na te kijken, online om te checken voor hardcopy.
Vind het wel fijn dat je je hard copy terug krijgt met commentaar erin enzo. Alleen mn printtegoed vind de hard copy verslagen nooit zo chill.
Die optie bestaat ook idd. Maar je moet niet vergeten dat t io is waar ze wel 's achterlijke ideeën hebben. Zoals soms geen verslagen maken maar alles met de fineliner en stift visualiseren in een dummy, bij voorkeur zonder tekstquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij moeten meetrapporten in word aanleveren en dan krijgen wij het terug met commentaar. kan dus prima.
Das wel super chill eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Wij moeten gewoon pdf's inleveren, die zij vervolgens uitprinten en commentaar bijschrijven
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Wij moeten gewoon pdf's inleveren, die zij vervolgens uitprinten en commentaar bijschrijven
Stoer doen met 'kijk mij eens op een meet zijn'quote:
En dit natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Stoer doen met 'kijk mij eens op een meet zijn'
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet FOK!ken op een meet met FOK!kers.
Je moeder en je vader.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]welke autisten ben jij aan het meeten dan
Mooiquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
moet zo hard lachen dat het pijn doet
Bier cafe in Amsterdam toch?quote:
Wat hedde allemaal achter je kiezen zitten?quote:
1 karmeliet, 1 bernadus tripel, 2 la chouffe, toen was het tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat hedde allemaal achter je kiezen zitten?
Karmelietquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 karmeliet, 1 bernadus tripel, 2 la chouffe, toen was het tijd om naar huis te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |