Jezus, elke dag luisteren en dit onthouden. Probeer op zijn minst meer dan de helft goed te hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef Gal-Behakt het volgende:
Kantoorbaan, 3FM op de achtergrond, iedere dag wel hetzelfde liedje kapotgedraaid, wat een marteling!!
-stromae
-Miles in budapest
-This is your heart
-things we lost in the fire
-etc
-etc
Laura Palmer ook, maar die kent hij niet bij naamquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
Things we lost in the fire is trouwens wel een leuk nummer
Vernieuwend, goede stem. En als hij simpele teksten heeft hebben we dat toch niet door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom is tegenwoordig iedereen helemaal weg van die gekke Stromae? Zo bijzonder is het toch allemaal niet?
Zal het wel niet begrijpen, maar zo vernieuwend is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vernieuwend, goede stem. En als hij simpele teksten heeft hebben we dat toch niet door.
Ken toch weinig artiesten die echt vergelijkbare muziek maken, kan natuurlijk aan mij liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal het wel niet begrijpen, maar zo vernieuwend is het nou ook weer niet.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:12 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Vergeet Kensington niet die ook 6x per uur met hetzelfde deuntje voorbij komt...
Hier kan ik je nog volgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte klacht, 3fm draait te weinig goede muziek.
Rest van de zenders echter nog minder.
Hier niet meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stromae is trouwens de meest waardeloze parodie op muziek ooit. En Budapest word je schijtziek van.
Want? Kan best een goed nummer wezen maar tig keer op een dag hoef ik 'm niet te horen...quote:
Niet iedereen luistert ook de hele dag radio he, dat is het probleem met radio.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Want? Kan best een goed nummer wezen maar tig keer op een dag hoef ik 'm niet te horen...
Kak nu je het zegt...Was me niet opgevallen want zo hard staat het ding gelukkig nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Gal-Behakt het volgende:
Nu dat best day of my life zwijmel liedje bah bah bah bah!
Dat is sws een gay nummer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Gal-Behakt het volgende:
Nu dat best day of my life zwijmel liedje bah bah bah bah!
stromea is keigoedquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Stromea, echt als muziek een ziekte was was dit een cocktail van Ebola en MERS.
Als je dat goed vindt ben je echt rijp voor een lobotomie.
Zegt degene die geen fatsoenlijke zin kan tikkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
stromea is keigoed
je smaak is gwn nog niet zo goed ontwikkelt
ej nie zo hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt degene die geen fatsoenlijke zin kan tikken.
Nee, dit is opvulzooi voor petjes zonder een brein.
Nope, Franse schijtrap gemaakt door een Ebola-patient gaat nooit goed worden helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
ej nie zo he
je kan ze briljantheid nog gwn niet zien
komt met de tijd wel
Sinds het FreezFM heet en hun formule is veranderd naar rock/pop is daar helaas ook weinig meer aanquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom Arrow Classic Rock
Ik heb een keer als zomerbaantje in een magazijn gewerkt waar ze altijd dezelfde kutzender aan hadden staan, volgens mij 538. Op een dag waren m'n collega en ik het beu en zetten op één van de 8 verspreide draagbare radio's Arrow op. Nog geen 30 seconden later kwam er iemand van de leiding aanmarcheren om de zender weer terug te zetten omdat "iedereen dat hier gewend is en ze geen zin in nieuwe dingen hebben."
En nee, het was geen sociale werkplaats.
edit: godsamme, da's ook alweer 9 jaar geleden...
Hij is gewoon een sympathieke jongen. Zijn muziek vind ik niet per se geweldig, maar de persoon er achter is wel echt een goede jongen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal het wel niet begrijpen, maar zo vernieuwend is het nou ook weer niet.
Ah we hebben hier iemand die dagelijks met hem optrekt. Zeg even dat hij moet kappen met z'n kutmuziek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Hij is gewoon een sympathieke jongen. Zijn muziek vind ik niet per se geweldig, maar de persoon er achter is wel echt een goede jongen.
StuBru is het betere 3FM inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:17 schreef MREn het volgende:
Daarom -waar mogelijk- StudioBrussel. De zender die 3FM wil zijn, maar niet is.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Sinds het FreezFM heet en hun formule is veranderd naar rock/pop is daar helaas ook weinig meer aan
FreezFMquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Sinds het FreezFM heet en hun formule is veranderd naar rock/pop is daar helaas ook weinig meer aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |