Aah, ik zal eraan denken als ik in Groningen ga wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de biertjes zoals de Pint ze serveert moet je de tijd nemen. Genieten terwijl je met vrienden lekker zit te kletsen.
shot tequila en daarna jager met redbull. Lekker, maar dodelijk.quote:
Damn, dat klinkt wel hard hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
shot tequila en daarna jager met redbull. Lekker, maar dodelijk.
heeft mij al te vaak vlak gekregen. Doe het ook niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt wel hard hoor
Ik kijk wel uit. Heb een zwakke maag
Haha, ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heeft mij al te vaak vlak gekregen. Doe het ook niet meer.
Of althans, niet meer dan drie, dat valt nog te handelen.
Nietz en ik leren je wel bier waarderen. Op een normale manier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, ik kijk wel uit.
Ben sws niet zo bekend met drank
Haha, ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nietz en ik leren je wel bier waarderen. Op een normale manier.
GROEPSDRUKquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nietz en ik leren je wel bier waarderen. Op een normale manier.
Nederlandse pilsenerquote:
Heineken gaat nog wel hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee Heineken en Amstel is lekker uitnodigend
Witbiertje met dit weer wel. En anders bieren zoals Duvel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je ook voorkeuren voor bepaalde soorten bier?
Grolsch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef Lamabal het volgende:
Grolsch daar in tegen is niet te zuipen.
Grapjas. Is een prima biertje. Je moet wel om Bavaria, Dommelsch en Jupiler heenlopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef Lamabal het volgende:
Grolsch daar in tegen is niet te zuipen.
Bavariaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas. Is een prima biertje. Je moet wel om Bavaria, Dommelsch en Jupiler heenlopen.
Alleen vrouwen janken om Grolsch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah kom op ouwe. Ik had nog hoop in je. Hoop dat je een goede smaak had. Maar helaas
En in failcompilatiesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Amen. Bier hoort plezier te zijn maar eindigt altijd in een merkenoorlog.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen vrouwen janken om Grolsch.
dat ligt er aan welke kant ik ziequote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Lamabal het volgende:
En dan de stelling voor vandaag:
U ziet een knappe vrouw lopen, waar kijkt u eerst naar? Billen of borsten
Billen.quote:
Wat kan er mogelijk misgaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hou mijn bier eens vast terwijl ik met deze achterwaartse salto van het dak afspring
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:39 schreef Albert86 het volgende:
Yes! Deze jongen is geslaagd voor zijn examen Basiskennis Calculatie!!. Daar drink ik er vanavond 1 op. Of 2. Of 3.
Dat waren een snelle paar wekenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:39 schreef Albert86 het volgende:
Yes! Deze jongen is geslaagd voor zijn examen Basiskennis Calculatie!!. Daar drink ik er vanavond 1 op. Of 2. Of 3.
10 weken duurde de cursus. Ging idd heel snel voorbij. Heb een 6,1 op het examen. Had het wat slechter verwacht, dus ik ben wel heel blijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat waren een snelle paar wekenWat is je cijfer?
Nee, ik bedoel de uitslag.. Je zei laatst toch dat dat een paar weken duurde?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef Albert86 het volgende:
[..]
10 weken duurde de cursus. Ging idd heel snel voorbij. Heb een 6,1 op het examen. Had het wat slechter verwacht, dus ik ben wel heel blij
Oh op die fiets. Klopt. Vrouwtje daar zei dat tegen me. Maar in de mail stond dat ik binnen 8 weken via de post mijn uitslag ook nog krijg. Misschien bedoelde ze dat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de uitslag.. Je zei laatst toch dat dat een paar weken duurde?
Heb gezwaaid. Terras was zo vol, dat ik gelijk naar iedereen gezwaaid heb.quote:
congrats mi boiquote:
Ruimte is nogal een ruim begrip, een zeecontainer kun je wel huren voor 700 inclusief, een huis met drie verdiepingen ook wel maar daar kom je waarschijnlijk wat minder snel aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:59 schreef Henrys het volgende:
Is het lastig om zelfstandig woonruimte in Groningen te vinden voor 700 euro inclusief? Krijg straks huursubsidie en zou dan graag willen verhuizen. Sta al bij woningnet ingeschreven maar dat gaat wel nog even duren voordat ik genoeg punten heb
Niet in Groningen, haha.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
Het was prachtig in de stad vannacht.Waar waren jullie voetbal kijken?
Thuis met 25 man.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
Het was prachtig in de stad vannacht.Waar waren jullie voetbal kijken?
Dat moet een makkie zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:59 schreef Henrys het volgende:
Is het lastig om zelfstandig woonruimte in Groningen te vinden voor 700 euro inclusief? Krijg straks huursubsidie en zou dan graag willen verhuizen. Sta al bij woningnet ingeschreven maar dat gaat wel nog even duren voordat ik genoeg punten heb
Tijdens een WK of EK heeft Nederland er idd gelijk 10 miljoen bondcoaches erbij. Iedereen weet het beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef Renesite het volgende:
Gezellige voetbalanalyses bij de patatboer.
Mentaal voorbereiden op morgen he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Rustig hier. Iedereen met vakantie ofzo?
Had ik maar vakantie. Heb pas 16 augustus vakantie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Had ik maar vakantie. Heb pas 16 augustus vakantie.
[zelfstandig naamwoord]• periode waarin je vrij hebt van school of werkvb:in de vakantie zwem ik elke dag• op vakantie gaan [naar een andere plaats gaan als je vrij hebt]• vakantie nemen [vrije dagen opnemen] tegenstellingen: werk arbeid zelfstandig naamwoord: va-kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |