En in failcompilatiesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Amen. Bier hoort plezier te zijn maar eindigt altijd in een merkenoorlog.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen vrouwen janken om Grolsch.
dat ligt er aan welke kant ik ziequote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Lamabal het volgende:
En dan de stelling voor vandaag:
U ziet een knappe vrouw lopen, waar kijkt u eerst naar? Billen of borsten
Billen.quote:
Wat kan er mogelijk misgaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hou mijn bier eens vast terwijl ik met deze achterwaartse salto van het dak afspring
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:39 schreef Albert86 het volgende:
Yes! Deze jongen is geslaagd voor zijn examen Basiskennis Calculatie!!. Daar drink ik er vanavond 1 op. Of 2. Of 3.
Dat waren een snelle paar wekenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:39 schreef Albert86 het volgende:
Yes! Deze jongen is geslaagd voor zijn examen Basiskennis Calculatie!!. Daar drink ik er vanavond 1 op. Of 2. Of 3.
10 weken duurde de cursus. Ging idd heel snel voorbij. Heb een 6,1 op het examen. Had het wat slechter verwacht, dus ik ben wel heel blijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat waren een snelle paar wekenWat is je cijfer?
Nee, ik bedoel de uitslag.. Je zei laatst toch dat dat een paar weken duurde?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef Albert86 het volgende:
[..]
10 weken duurde de cursus. Ging idd heel snel voorbij. Heb een 6,1 op het examen. Had het wat slechter verwacht, dus ik ben wel heel blij
Oh op die fiets. Klopt. Vrouwtje daar zei dat tegen me. Maar in de mail stond dat ik binnen 8 weken via de post mijn uitslag ook nog krijg. Misschien bedoelde ze dat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de uitslag.. Je zei laatst toch dat dat een paar weken duurde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |