SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OP
Welkom hierquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef LETMEIN het volgende:
Groningen heeft er een nieuwe bewoner bij
lekker is dat hequote:
quote:
Heb net al een tweede keer gemasturbeerd. Dan kom ik toch altijd wat intenser klaar he. Maar 't ging dr wel naast.quote:
herzlich wilkommen zum Stadtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:55 schreef tuut-chips het volgende:
Nou contract getekend, Groningen heeft een nieuwe inwoner
Moar veel belangrijkerquote:
syrs kitteh is syrsquote:
Hoelaat was dat? Heb het niet gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag van de Vismarkt naar Westerhaven allemaal verkeersregelaars en veel politie op de kruisingen. Krijgen we hoog bezoek vandaag?
philips ook niet. Of ben je bij de chinese imposters?quote:
TP vision is net zo Nederlands als het onder Philips was jung.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:59 schreef Catch22- het volgende:
philips ook niet. Of ben je bij de chinese imposters?
Een kennis van me mag ze interviewenquote:
Wat een geluksvogelquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Een kennis van me mag ze interviewen. Doet hij vaker bij grote bnds en artiesten.
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de weekenden. Net als veel anderen
Er is maar 1 reactie mogelijk hiervoor:quote:
Das jammer man. Dit missen is falen in het leven. Straks thuis maar ff kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Renesite het volgende:
Jammer dat YouTube is geblokkeerd op het werk.
Not
kom net uit den haag. Rijden bij drachtenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef Luukiemaster het volgende:
Morgen lekker naar Parkpop!
Het gaat regenen
standaard voor 8u lig ik klaarwakkerquote:Op zondag 29 juni 2014 00:00 schreef Albert86 het volgende:
Wij hebben sinds lange tijd eens weer kunnen uitslapen tot kwart over 10. Onze zoon sliep lekker door blijkbaar. Lag gisteravond om 20.00uur ofzo in bed en heb hem vanmorgen wel een paar keer gehoord, maar werd pas echt actief na 10 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |