Nee. Haat aan voetbal. Helaas houdt m'n vriendin er wel van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:47 schreef Lamabal het volgende:
Dus we zitten vanavond allemaal bij alberto.
Eh, Chili staat voor hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef Lamabal het volgende:
Chili achter. HOppaaaa.
Nog mensen voetbal in de stad gekeken?
Martinitoren Vastgoedquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:41 schreef Henrys het volgende:
Hebben jullie nog tips voor het vinden van een studio in Groningen of een goede makelaar? Woon nu nog op kamers en heb een budget van rond de 450 euro. Woningnet wil niet echt opschieten kan alleen zo'n container krijgen of zo'n studio in de Antillenstraat maar daar wordt nogal veel ingebroken lees ik
Huh? Zag je mij dan, Albert86?quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:33 schreef Albert86 het volgende:
Nou, PatriQue89 kijkt wel heel erg boos op de fiets hoor.
Je stak de Zuiderweg over en ging richting het dorp. Je kwam op nog geen meter voor me langs. Stond langs het fietspad bij die parkeerplaats naar de Yankee Doodle.quote:
Ohquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Je stak de Zuiderweg over en ging richting het dorp. Je kwam op nog geen meter voor me langs. Stond langs het fietspad bij die parkeerplaats naar de Yankee Doodle.
Gezelligquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:47 schreef nietzman het volgende:
Mag ik ook bij jullie in de whatsappgroep?
Wat moet je beschrijven dan? Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:27 schreef Lamabal het volgende:
God, tentamen beschrijvende statistiek
Wie bedenkt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |