Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Naar de huisarts geweest voor 'n afspraak. Maar ik was om de een of andere duistere reden niet ingeschreven (had ik eigenlijk ergens in november al gedaan..). Fijn. Heb ik alle moed bijeen geschraapt (ik ben een doodsbange hypochonder die niet graag naar de huisarts gaat omdat ze bang is het slechtste nieuws ooit te krijgen ), krijg ik nog niet meteen een afspraak.... Maandag bellen. Hopelijk dan afspraak maken. 't Moet maar 's over zijn. Kan ik met een gerust hart hopelijk de M-training weer in kan gaan.
Dus.
En Wolve en ik gaan vanavond weer 'n heuvel ophobbelen. Misschien camera maar 's meenemen.
Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef motorbloempje het volgende: Naar de huisarts geweest voor 'n afspraak. Maar ik was om de een of andere duistere reden niet ingeschreven (had ik eigenlijk ergens in november al gedaan..). Fijn. Heb ik alle moed bijeen geschraapt (ik ben een doodsbange hypochonder die niet graag naar de huisarts gaat omdat ze bang is het slechtste nieuws ooit te krijgen ), krijg ik nog niet meteen een afspraak.... Maandag bellen. Hopelijk dan afspraak maken. 't Moet maar 's over zijn. Kan ik met een gerust hart hopelijk de M-training weer in kan gaan.
Dus.
En Wolve en ik gaan vanavond weer 'n heuvel ophobbelen. Misschien camera maar 's meenemen.
Waar heb je ook alweer last van dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Oh, dat heb ik hier niet echt verteld geloof ik maar constante vermoeidheid, sinds einde marathontraining wel echt heel erg en na de marathon ook nog, allemaal losse klachtjes erbij zoals aanhoudende kriebelhoest, lage rugpijn, benauwdheid van tijd tot tijd.. pijntjes her en der, maar dat kan ook komen omdat ik me gewoon gek maak met allemaal doemscenario's (psychische oorzaak van lichamelijke klachten ofzo) maar vooral de vermoeidheid is echt killing. Kwam vanochtend ook pas om half 11 m'n bed uit. Niet dat ik dat elke dag doe, sterker nog, sta altijd om 7 uur op, maar het is soms gewoon niet te doen om om 7 uur op te staan en productief te zijn.
Combinatie hooikoorts wellicht, lichtjes overtrained (kan me in 9 van de 10 'kenmerken' niet herkennen, maar wie weet..) en hopelijk niet erger. Niet practiserend (dus niet de huisarts plat lopen..) hypochonder zijn is kut! !
Het is toch niet heel vreemd dat jouw weerstand een dreun gekregen heeft na de marathonperiode? Het is een aanslag op het lichaam en vermoeidheid is een normale reactie lijkt me.
Mocht ik echter ongelijk hebben, tja, dan zal het inderdaad wel terminaal zijn.
Op donderdag 19 juni 2014 13:58 schreef motorbloempje het volgende: Oh, dat heb ik hier niet echt verteld geloof ik maar constante vermoeidheid, sinds einde marathontraining wel echt heel erg en na de marathon ook nog, allemaal losse klachtjes erbij zoals aanhoudende kriebelhoest, lage rugpijn, benauwdheid van tijd tot tijd.. pijntjes her en der, maar dat kan ook komen omdat ik me gewoon gek maak met allemaal doemscenario's (psychische oorzaak van lichamelijke klachten ofzo) maar vooral de vermoeidheid is echt killing. Kwam vanochtend ook pas om half 11 m'n bed uit. Niet dat ik dat elke dag doe, sterker nog, sta altijd om 7 uur op, maar het is soms gewoon niet te doen om om 7 uur op te staan en productief te zijn.
Combinatie hooikoorts wellicht, lichtjes overtrained (kan me in 9 van de 10 'kenmerken' niet herkennen, maar wie weet..) en hopelijk niet erger. Niet practiserend (dus niet de huisarts plat lopen..) hypochonder zijn is kut! !
Klinkt mij niet als hypochonder maar gewoon goed om even een check bij de huisarts te doen. Misschien moet je gewoon nog wat beter herstellen van de Marathon, maar kan ook zijn dat je bloedwaarden wat laag zijn of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Had het ervoor ook al wel, maar ben dus niet zo'n ziek-ligger en dokter-renner. A) omdat ik altijd wel vind dat die mensen betere dingen te doen hebben dan naar de zoveelste hypochonder luisteren en B) omdat ik gewoon bang ben slecht nieuws te krijgen . Maar het wordt gewoon niet minder. Kan ook wel weer te maken hebben (erbij dus) met PhD-stress en weetikveelwat. Frustrerend wel dat alles wat ik leuk, tof en uitdagend vind om te doen (PhD, Marathon) me lichamelijk opbreekt _!
Komende tijd wil ik wel gewoon lekker blijven rennen maar alles op standje langzaam, gaan voor genieten en hopen dat 't zo beter gaat. Heb de lust om te rennen iig niet verloren en het gaat ook met wat ups en downs, en het is vandaag bijvoorbeeld al een stuk koeler dan gisteren, dus hopelijk zit er wat meer zuurstof in de lucht!
Bloed prikken hoop ik ook wel op, daar kwam de doktersassistente/receptioniste daarnet ook zelf mee toen ik vertelde waarom ik 'n afspraak wilde, dus nou ja, hopen dat daar wat nuttigs en niet al te heftigs uit komt
Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende: Had het ervoor ook al wel, maar ben dus niet zo'n ziek-ligger en dokter-renner. A) omdat ik altijd wel vind dat die mensen betere dingen te doen hebben dan naar de zoveelste hypochonder luisteren en B) omdat ik gewoon bang ben slecht nieuws te krijgen . Maar het wordt gewoon niet minder. Kan ook wel weer te maken hebben (erbij dus) met PhD-stress en weetikveelwat. Frustrerend wel dat alles wat ik leuk, tof en uitdagend vind om te doen (PhD, Marathon) me lichamelijk opbreekt _!
Komende tijd wil ik wel gewoon lekker blijven rennen maar alles op standje langzaam, gaan voor genieten en hopen dat 't zo beter gaat. Heb de lust om te rennen iig niet verloren en het gaat ook met wat ups en downs, en het is vandaag bijvoorbeeld al een stuk koeler dan gisteren, dus hopelijk zit er wat meer zuurstof in de lucht!
Bloed prikken hoop ik ook wel op, daar kwam de doktersassistente/receptioniste daarnet ook zelf mee toen ik vertelde waarom ik 'n afspraak wilde, dus nou ja, hopen dat daar wat nuttigs en niet al te heftigs uit komt
Meestal testen ze in de eerste instantie niet eens op heftige dingen maar alleen op vitaminen en ijzerwaarden en zo En eventueel Pfeiffer als daar aanleiding voor is, maar in jouw Wolve-situatie lijkt me dat toch gek
Laatste keer dat ik naar de huisarts ging was ergens in Nijmegen nog, jaar of 4 geleden, en toen wist ik de naam van die vent niet meer, en dat kon kloppen, want het was een mevrouw. Maar toen was ze er niet en moest ik naar een vervanger. Maar toen had ik ook wel écht wat (bijholteontsteking).
Die van Wolve uit zijn laatste post van 't topic. Verder had ik niet echt inspiratie. Sterker nog:
quote:
Logboek entries voor dit topic Op donderdag 19 juni 2014 @ 14:25 door motorbloempje: Topictitel: "[Hardlopen] #797 - Oh, ik had de sluitpost." -> "[Hardlopen] #797 - It's a hill, get over it!"
Nieuw hier dus zal me kort voorstellen. Ben man van 35 uit het mooie Eindhoven Redelijk sportief, zaalvoetbal, hardlopen en beetje fitnessschool als er tijd is. Doel is dit jaar om de HM van Eindhoven te lopen dus ben nu bezig met 'trainen'. Trainen doe ik (meestal) met de hond is die ook goed uitgeweest :-). Maar dat betekend wel dat er wat meer pieken en dalen in het tempo zitten...... Net terug van mijn rondje. 1e km is met hond naar de Groote Beek daar kan de hond grotendeels los en kan ik een beter strak tempo lopen. Wilde 5 km op tempo lopen dat is wel gelukt, was lekker loopweer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips zijn altijd welkom!
Op donderdag 19 juni 2014 15:47 schreef ser het volgende: Nieuw hier dus zal me kort voorstellen. Ben man van 35 uit het mooie Eindhoven Redelijk sportief, zaalvoetbal, hardlopen en beetje fitnessschool als er tijd is. Doel is dit jaar om de HM van Eindhoven te lopen dus ben nu bezig met 'trainen'. Trainen doe ik (meestal) met de hond is die ook goed uitgeweest :-). Maar dat betekend wel dat er wat meer pieken en dalen in het tempo zitten...... Net terug van mijn rondje. 1e km is met hond naar de Groote Beek daar kan de hond grotendeels los en kan ik een beter strak tempo lopen. Wilde 5 km op tempo lopen dat is wel gelukt, was lekker loopweer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips zijn altijd welkom!
Op donderdag 19 juni 2014 15:47 schreef ser het volgende: Nieuw hier dus zal me kort voorstellen. Ben man van 35 uit het mooie Eindhoven Redelijk sportief, zaalvoetbal, hardlopen en beetje fitnessschool als er tijd is. Doel is dit jaar om de HM van Eindhoven te lopen dus ben nu bezig met 'trainen'. Trainen doe ik (meestal) met de hond is die ook goed uitgeweest :-). Maar dat betekend wel dat er wat meer pieken en dalen in het tempo zitten...... Net terug van mijn rondje. 1e km is met hond naar de Groote Beek daar kan de hond grotendeels los en kan ik een beter strak tempo lopen. Wilde 5 km op tempo lopen dat is wel gelukt, was lekker loopweer.
SPOILER
Je hebt je loopje op slot staan dus aan de hand daarvan kunnen we lastig tips geven.
Maar hoe lang / hoe vaak train je en heb je een schema tot aan de HM van Eindhoven?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Vanavond weer trainen, aangezien ongeveer onze hele groep gisteren heeft verzaakt en uitwijkt naar de donderdag. Meteen een andere omgeving, normaal Bokkeduinen en nu in GH's loopgebied. We verzamelen naast Park Schothorst, dus ik heb zo'n vermoeden waar we gaan lopen... voor Mossel en Gogo, het park dus waar de 10 km en hm ook doorheen gingen afgelopen zondag.
Onze training van gisteren is ook doorgeschoven naar vandaag. Maar ik heb nog wat last van een galsteenaanval van afgelopen nacht, dus ik blijf maar thuis. Ben blij dat ik morgen voor onderzoek mag
SPOILER
Welkom! (Zal opmerkingen over Ehv maar even voor me houden....;) ) Wat me opvalt is dat je altijd ongeveer hetzelfde tempo loopt. Ik zou daar wat meer in variëren, dus bijvoorbeeld je langere loopjes echt langzaam, en als je wat korter loopt echt op tempo. Eventueel kun je ook intervaltrainingen er tussendoor doen
Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef YUR het volgende: Onze training van gisteren is ook doorgeschoven naar vandaag. Maar ik heb nog wat last van een galsteenaanval van afgelopen nacht, dus ik blijf maar thuis. Ben blij dat ik morgen voor onderzoek mag
He getsie succes morgen!
Vanavond trainen en ik ga ook gewoon, maar heb eigenlijk geen zin. Stom grauw weer, zwaar gesprek morgen dat boven m'n hoofd hangt, moe... Ik zou het liefst regelrecht naar bed gaan zometeen.
Op donderdag 19 juni 2014 16:06 schreef Nanook24 het volgende: Je hebt je loopje op slot staan dus aan de hand daarvan kunnen we lastig tips geven.
Maar hoe lang / hoe vaak train je en heb je een schema tot aan de HM van Eindhoven?
Endomondo zou nu gefixed moeten zijn. Ik probeer 2 keer per week te lopen en loop al een tijd 10k. Maar ben nu bezig met uitbouwen naar 13k en wil ik elke week ongeveer 500 meter erbij doen en de andere loop in de week wil ik rond de 6-8 Km gaan lopen met wat hoger tempo. Echt tempo heb ik nog niet. Collega van me liep ook altijd veel dus die heeft wellicht ook een schema. Maar tips/schema's zijn altijd welkom Zoals je nu hopelijk kan zien loop ik al een tijd 10k in bos en asfalt wisselend en met de hond dus tempo niet altijd even strak. Maar dat lijkt me in een HM ook niet altijd mogelijk.
Op donderdag 19 juni 2014 16:25 schreef cafca het volgende: Welkom! (Zal opmerkingen over Ehv maar even voor me houden....;) ) Wat me opvalt is dat je altijd ongeveer hetzelfde tempo loopt. Ik zou daar wat meer in variëren, dus bijvoorbeeld je langere loopjes echt langzaam, en als je wat korter loopt echt op tempo. Eventueel kun je ook intervaltrainingen er tussendoor doen
Dank je aan je nickname te zien zal ik me dan over a'dam ook maar inhouden Dat tempo lopen ga ik idd. Doen interval is dan 500 vol sprint en dan 1k uitlopen? Of wat is aan te raden en dat is meer om uithouding te krijgen toch? Seizoen is nu voorbij maar ik zaalvoetbal gemiddeld ook 2 keer in de week. Dus sprint etc. zit daar al vaak in.....Dus heb ik dan vaak meer zin in een constante loop.....Maar ik zal eens gaan googelen
Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef YUR het volgende: Onze training van gisteren is ook doorgeschoven naar vandaag. Maar ik heb nog wat last van een galsteenaanval van afgelopen nacht, dus ik blijf maar thuis. Ben blij dat ik morgen voor onderzoek mag
Galsteen? Gaat alles goed dan? Dat is best pijnlijk.
Welkom Ser! Zie de OP voor goede schema's om op te bouwen naar een HM. Succes! Zelf bouw ik ook vanaf deze week weer op tot een HM begin Sept, startend bij een duurloopje 14 km en 3x pw trainen.
Galsteen? Gaat alles goed dan? Dat is best pijnlijk.
Welkom Ser! Zie de OP voor goede schema's om op te bouwen naar een HM. Succes! Zelf bouw ik ook vanaf deze week weer op tot een HM begin Sept, startend bij een duurloopje 14 km en 3x pw trainen.
Dat is idd pijnlijk. Afgelopen weekend was het nog erger... Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen
Dank je aan je nickname te zien zal ik me dan over a'dam ook maar inhouden Dat tempo lopen ga ik idd. Doen interval is dan 500 vol sprint en dan 1k uitlopen? Of wat is aan te raden en dat is meer om uithouding te krijgen toch? Seizoen is nu voorbij maar ik zaalvoetbal gemiddeld ook 2 keer in de week. Dus sprint etc. zit daar al vaak in.....Dus heb ik dan vaak meer zin in een constante loop.....Maar ik zal eens gaan googelen
Mijn username heeft niks met afca te maken
Maar inderdaad, voetballen is op zich al een intervaltraining natuurlijk. En zoals gezegd, in de OP staan een aantal goede links naar diverse schema's
Sterke ermee Yur! Hopelijk kunnen ze er wat aan doen.
Mijn bierafspraak voor vanavond heeft afgezegd en mn tweede keuze kon ook al niet. En geen zin om te lopen, dus onder het motto van taperen maar lekker hangen.
Neem van mij aan: het is heerlijk loopweer. Motregen Ik heb het zojuist ondervonden, dus ik weet dit keer waar ik over praat.
Ik geloof direct dat het heerlijk loopweer is! Het is alleen iets minder fietsweer en het gebrek aan zon doet ook weinig om m'n stemming (over morgen) op te klaren.
Ik geloof direct dat het heerlijk loopweer is! Het is alleen iets minder fietsweer en het gebrek aan zon doet ook weinig om m'n stemming (over morgen) op te klaren.
Ik weet uit mijn omgeving dat galstenen echt héél pijnlijk zijn (en de enige echte oplossing vaak een operatie) Ik hoop dat het bij jou meevalt Yur.
Ik zou vandaag lopen maar na een week plafond staren en maar 3 uurtjes slaap per nacht werd het een middagje bank hangen en vanavond vroeg naar bed. Morgen weer een nieuwe dag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Welkom ser Ik ben blij dat ik morgen pas weer hoef te lopen. Voelde me na een vroege dienst na een late dienst moe, dus maar even een uurtje geslapen. En nu heb ik een week vakantie Morgen nog een loopje in Schiebroek en daarna op weg naar Praag Ik wil daar ook zeker 2 x gaan lopen.
YUR en Moblo beterschap! Hoop dat jullie er allebei weer snel overheen zijn! En liefst zonder operaties.
Ser, welkom Leuk doel heb je in ieder geval! Succes met de voorbereiding!
Hier was het vandaag 25 graden en volle zon dus terwijl de familie lekker op het strand lag te bakken ben ik weer lekker Omaha beach 15X opgerend. In totaal zo'n 18km. Met denk ongeveer 700 hoogtemeters. Daarna meteen zwembroek aangetrokken en.lekker een duik in de zee genomen! Was weer genieten vandaag! Nu ook eindelijk een keer de Hoka's aangehad tijdens een heuveltraining. Had het idee dat ze zwaarder voelden dan dat ze eigenlijk zijn, maar denk dat dat eerder komt doordat ik 2 dagen terug ook al getraind had.Voor de rest liepen ze wel fijn, klappen downhill worden goed opgevangen. Nu weer lekker luieren!
Ohja, en tijdens de training een adder gezien en op de foto gezet, erg tof! En een stel Fransen vroeg of ik voor de UTMB aan het trainen was
SPOILER
Welkom! Eindhoven is leuk Heb je al eens meegedaan aan de Hypotheker Beekloop? Misschien goede voorbereiding op de HM aangezien het daar altijd erg druk is.
@ allen dank. @Yur en moblo, sterkte is balen. Beekloop ga ik denk ik wel doen en wie weet eind augustus de Veldhoven run 16km. Ga maar eens een gps+hrm horloge scoren.Loop nu met mobiel en geen hartslagmeter. Traint denk ik wat makkelijk alhoewel ik redelijk goed op gevoel kan lopen (hartslag), tempo wat lastiger vandaar de mobiel. Denk aan forerunner 15, 220 een stuk uitgebreider of de Tom Tom runner (geen band). Of tweedehands een 210 of 610 ofzo.
Ik heb een blauwe nagel aan mijn obstacle run van afgelopen zondag overgehouden, maar ik heb dus echt geen idee waar dat van is gekomen. Ik zag het eigenlijk pas toen ik thuis kwam. Heel vreemd.
Ook in deze RW weer geluiden dat koolhydraten helemaal niet zo goed voor je zijn en al helemaal niet gestapeld moeten worden.
Tim Noakes zegt dat de gangbare voedingsleer beïnvloed wordt door de voedselindustrie. Nu ben ik wel zo'n complotdenker dat inderdaad het meeste in de wereld zo werkt, inclusief de gehele democratie, maar hoe weet ik zeker dat Noakes dan niet beïnvloed wordt door mayonaiseboeren?
Ik vind het erg lastig. Mossel eet 12 eieren in een week. Ik durf dat niet. Ik ben een enorme liefhebber van brood, maar dat is dus vergif volgens Noakes. Dan maar dood.
Zo. Dat waren de eerste 13 weer sinds de halve marathon van zondag. Was pittig, maar uiteindelijk wel lekker. Nu wel de komende tijd en op vakantie toch de bal van mijn voet rust geven, want die is toch naar geïrriteerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 19 juni 2014 21:17 schreef Zwabberhark het volgende: Ook in deze RW weer geluiden dat koolhydraten helemaal niet zo goed voor je zijn en al helemaal niet gestapeld moeten worden.
Tim Noakes zegt dat de gangbare voedingsleer beïnvloed wordt door de voedselindustrie. Nu ben ik wel zo'n complotdenker dat inderdaad het meeste in de wereld zo werkt, inclusief de gehele democratie, maar hoe weet ik zeker dat Noakes dan niet beïnvloed wordt door mayonaiseboeren?
Ik vind het erg lastig. Mossel eet 12 eieren in een week. Ik durf dat niet. Ik ben een enorme liefhebber van brood, maar dat is dus vergif volgens Noakes. Dan maar dood.
Gewoon eten wat je lekker vindt Zwabber. Als je maar denkt om groenten en fruit (maar dan wel bio hè want anders zit je weer met bestrijdingsmiddelen enzo en komt de Monsanto maffia achter je aan ) zal het allemaal best meevallen.
Gewoon eten wat je lekker vindt Zwabber. Als je maar denkt om groenten en fruit (maar dan wel bio hè want anders zit je weer met bestrijdingsmiddelen enzo en komt de Monsanto maffia achter je aan ) zal het allemaal best meevallen.
Paar km over het strand, omhoog en omlaag door de duinen en voor m'n gevoel startten we vrij snel. Hele kleine groep, 1 dame die een keer bij ons kwam trainen omdat ze ff rustig aan moest doen. Zij loopt de 10km normaal ~ 45min ving ik op, dus die sprong als een veertje voor ons uit. Ik loop normaal aardig voorin maar nu bijna de hele training achterin. Hartslag ook best hoog, had 't zwaar.
SPOILER
Hallo mede Eindhovenaar HM van Eindhoven is tof
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef Nirak het volgende: Iemand enig idee hoe het met parkeren zit bij de eikiden en hoe laat we verzamelen? Kan van / over parkeren niets terug vinden..
Dit is het adres: Langepad 16, 3062 CJ Rotterdam Je kan er in de buurt parkeren. Ik MOET er om 1130uur zijn. Dus ik wil er rond 1100uur zijn. De wedstrijd begint om 1200uur.
Optie 1: Een half jaar Runner's World (6 nummers) + Het Hardloperskookboek (ter waarde van ¤ 22,50) voor slechts ¤ 30,95. Optie 2: Een half jaar Runner's World (6 nummers) + nog 3 drie nummers gratis. Negen maanden Runner's World dus, voor ¤ 30,95 i.p.v. ¤ 49,50 (bijna 40% korting!)
Waar zouden jullie voor kiezen?
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Optie 1: Een half jaar Runner's World (6 nummers) + Het Hardloperskookboek (ter waarde van ¤ 22,50) voor slechts ¤ 30,95. Optie 2: Een half jaar Runner's World (6 nummers) + nog 3 drie nummers gratis. Negen maanden Runner's World dus, voor ¤ 30,95 i.p.v. ¤ 49,50 (bijna 40% korting!)
Hmm ik heb net het hardloperskookboek gekocht voor 22,50, dus ik had beter optie A kunnen hebben
Dat kookboek is best geinig als je van koken houdt
Hoi, ik heb een slechte conditie en ben de sportschool eigenlijk wel zat. Dus begonnen met C25k. Normaal gesproken zou ik bij de eerste les al afhaken, maar deze keer gaat het verrassend goed omdat ik iets minder gewicht mee te dragen heb en iets meer basisconditie (denk ik). Sterker nog, ik vind het zowaar leuk!
Ik wil heel graag een keer de color run doen, maar mijn uiteindelijke doel is de dam tot damloop. Ik heb dus nog een lange weg te gaan. Het lijkt me heel fijn om uiteindelijk zonder moeite een half uur te kunnen lopen en dat op die manier regelmatig te doen; op die manier fit te blijven.
Hoi, ik heb een slechte conditie en ben de sportschool eigenlijk wel zat. Dus begonnen met C25k. Normaal gesproken zou ik bij de eerste les al afhaken, maar deze keer gaat het verrassend goed omdat ik iets minder gewicht mee te dragen heb en iets meer basisconditie (denk ik). Sterker nog, ik vind het zowaar leuk!
Ik wil heel graag een keer de color run doen, maar mijn uiteindelijke doel is de dam tot damloop. Ik heb dus nog een lange weg te gaan. Het lijkt me heel fijn om uiteindelijk zonder moeite een half uur te kunnen lopen en dat op die manier regelmatig te doen; op die manier fit te blijven.
Hoi Wat is c25k? Succes met het lopen. Je begint in ieder geval goed door het leuk te vinden! En die eerste keer 30 min kunnen lopen is magisch of nou ja in ieder geval heel tof
Hoi Wat is c25k? Succes met het lopen. Je begint in ieder geval goed door het leuk te vinden! En die eerste keer 30 min kunnen lopen is magisch of nou ja in ieder geval heel tof
Couch to 5k. Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als Evy, maar dan Engels.