quote:
quote:Recorded in Dublin and in Los Angeles, and produced by Don Was,topped the British charts on its release in 1994
Qua bandnaam de juiste kant op. Veel bekendere band.quote:
Daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd hebben...quote:
Wat van wie?quote:'Twas in another lifetime, one of toil and blood
When blackness was a virtue and the road was full of mud
I came in from the wilderness, a creature void of form.
"Come in," she said,
"I'll give you......"
Hm, da's toch wel een beetje schandalig. Één van de groten de aarde, kwa grootsheid wel vergelijkbaar met de Stones....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:30 schreef Blogman het volgende:
Shelter from the Storm, maar ik weet toch niet van wie..
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, da's toch wel een beetje schandalig. Één van de groten de aarde, kwa grootsheid wel vergelijkbaar met de Stones....
belsen is het warmst...quote:
lubje +1quote:
Zo krijgt 'Long Black Limousine' van Elvis Presley een heel andere betekenis...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Neen, de titel van het nummer gaat over de grootte.
Dit nummer heet Gigantic...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zo krijgt 'Long Black Limousine' van Elvis Presley een heel andere betekenis...
Ik ken m van the swell season/ glen hansard. Best apart want daar zingt er een kinderkoor mee.quote:
Ja haha! Zoek anders die versie van Glen eens op. Hij geeft een kleine toelichting en is er zelf niet heel gemakkelijk onder. Wel een heel fijne versie trouwens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:15 schreef belsen het volgende:
Dat werpt een heel ander licht over A big big love...
Van welke band was dit een van de lijfliederen?quote:Penis!
Penis!
Jalalalala, jalalala
Kom omhoog
Muzikaal een iets hoger niveau.quote:
Dan zit je qua tijd en genre redelijk in de buurt. Je moet het alleen een stuk noordoostelijker zoeken.quote:
quote:
Welk lied van wie?quote:![]()
Sucked the marrow out of bone
Put the V in Vietnam
![]()
Made it good to be alone
To be alone
House of Love - Beatles & the Stonesquote:
Tammy Wynette - D.I.V.O.R.C.E.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef Gambolputty het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt bij het intro van de serie Divorce (RTL4)?
Semi-vervolgvraag..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Tammy Wynette - D.I.V.O.R.C.E.
Blinde gok, nog nooit gezien...
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
House of Love - Beatles & the Stones
Stand topic 1304:quote:
Sledgehammer - Peter Gabriëlquote:Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef methodmich het volgende:
Beter!
Welk nummer was dan de openingssong van de RTL-serie De Man Met De Hamer, waarin Martijn Krabbé met zijn vader Jeroen acteerde?
Ja, het was wel een sixties nummer, staat me bij. Kom verder niet op welk...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, helaas. Beide tot nu toe genoemde antwoorden zijn fout.
Was een nummer van een Canadees-Amerikaanse groep uit de jaren zestig. Het nummer staat ook bijna elk jaar wel in de Top 2000.
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:25 schreef iggyinthehouse het volgende:
buffalo springfield - for whats its worth
Gecheckt en dat kloptquote:
Dan heeft Mark wel een 6e geleverd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:06 schreef pipster het volgende:
Sergio Mendes - Brasil
Imca Marina - E viva España![]()
Het Goede Doel - België![]()
Rik Mayall - Noble England
Julie Covington - Don't Cry For Me Argentina![]()
ZZN - Mexico![]()
Andre Hazes - Wij houden van Oranje (Oranje vind ik niet echt een land)
Men at Work - Down under (kan ik in meegaan)![]()
5 stuks dus.
Japan is dan het zesde land.quote:
Nee, Frankrijk, en Japan 7quote:
Ha ha, moest ik zelf ook meteen aan denken.quote:
Tuurlijkquote:
quote:Bullets for your brain today
But we'll forget it all again
Monuments put from pen to paper
Turns me into a gutless wonder
Manic street preachers - If you tolerate thisquote:
It is.quote:
quote:The song is a three part medley. The parts are thematically related, but do not necessarily form a continuous narrative.was inspired by
in the first line of the second part of the medley: "If we ever get out of here." He reportedly said these words during one of
many business meetings.
The version played on the radio in America in 1974 was edited down from the original 5:09 to 3:50 in length. The difference was largely caused by the removal of the middle or the second part of the song, as well as the verse"
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Blogman het volgende:
"If we ever get out of here." --> Wings - Band on the Run
gevalletje 'know your enemy'?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:48 schreef Blogman het volgende:
"If we ever get out of here." --> Wings - Band on the Run
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Ah, nu we het daar over hebben, ben ik zo brutaal:
Hoe heet de (kerst??)song van Paul McCartney/Wings waarin een stukje zit waarin een fluit/picollo te horen is, waarmee ongeveer een octaaf omhoog en weer omlaag gefloten wordt op een marsritme?
Niet voor punten of zo, ik ben gewoon nieuwsgierig omdat ik er niet op kan komen...
quote:
The Wings zijn zo erg nog niet..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gevalletje 'know your enemy'?
Wat van wie?quote:In the summer night
when the moon shines bright
feeling love forever
and the heat is on
when the daylight is gone
still - happy together
there is just one more thing I would like to add
she is the greatest love I've ever had
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:28 schreef methodmich het volgende:
Vast niet Broken Wings van Mr. Mister?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:46 schreef Burnett het volgende:
On the wings of a nightingale everly brothers
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:41 schreef MadMaster het volgende:
Spread Your Wings van Queen voor de compleetheid...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Broken Wings - Nits
Zitten we al op 10?
Kijk, daar is ie al!quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
flying on the wings of love - olsen brothers
Wat van wie?quote:I was sitting by the phone
I was waiting all alone
Baby by myself I sit and wait and wonder about you
It's a dark and dreary night
Seems like nothing's going right
Won't you tell me honey how can I go on here without you?
Wing Wingquote:
Nieuw binnen gekomen met stip (waarvoor een punt) en graag een nieuwe vraag...quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niets van Beyoncé en dat vind ik wel prima...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het maar opgezocht. Dit kan een lange zit worden
Zit daar een hint in?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het maar opgezocht. Dit kan een lange zit worden
En als dat wel een hint is, doe ik Cansei de ser Sexy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel in de Cascading Style Sheets...
Dat was ook het enige dat ik ermee kon..quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
En als dat wel een hint is, doe ik Cansei de ser Sexy.
quote:
Stand topic 1304:quote:CSS formed in September 2003, consisting of a group of friends.[1] Their name was taken from a reported quote by Beyoncé, who allegedly declared that she was "tired of being sexy".[2]
Ik ook en had minder moeten typen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:47 schreef Blogman het volgende:
[..]
Dat was ook het enige dat ik ermee kon..
Amigos?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Blogman het volgende:
Wat is de titel van het 4e studio-album van Santana?
Dat was album 7.quote:
Dat was album 2.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niets van Beyoncé Santana en dat vind ik wel prima...
En daar nog wat Portugese franjes achteraan..quote:
Stand topic 1304:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:29 schreef cafca het volgende:
Dankzij de autocorrect van mijn iPhone;
Caravanserai
Lijkt me lastig. Pakt die telefoon cafca wel gewoon of wordt dat ook iets anders?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:29 schreef cafca het volgende:
Dankzij de autocorrect van mijn iPhone;
Caravanserai
Cafca pakt ie wel ja. Maar ik typte caravanse..... En daar zette hij automagisch rai achterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me lastig. Pakt die telefoon cafca wel gewoon of wordt dat ook iets anders?
quote:ontstond in 1966 na het uiteenvallen van The Wilde Flowers. De oorspronkelijke bezetting bestond uit Richard Sinclair, Pye Hastings, Dave Sinclair en Richard Coughlan. In deze bezetting zouden ze het de eerste drie jaar uithouden, van 1968 tot 1971. Daarna zouden allerlei wisselingen in de band optreden
Gokje op Caravan? (heb al een tweede gok achter de hand..quote:
Zat Camel ook in die scene?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Denk het wel, Ken die naam Wilde Flowers uit een BBC docu over de Canterbury scene. Wat ik daarna snel afgezet heb toen er teveel muziek in kwam.
Nopequote:
Stand topic 1304:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:17 schreef Blogman het volgende:
[..]
Gokje op Caravan? (heb al een tweede gok achter de hand..)
Nee, Jaren '70.quote:
Nee, deze is van twee jaartjes later en ongetwijfeld een deel parodie gezien de artiest.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt niet het origineel van Camel, toch?
Wat van wie?quote:keeps my toothbrush in her apartment and she never complains.
Well, hardly ever. And then jokingly she says...
Boy, it's been so long since I held you, I nearly gave you up for dead.
quote:The band's third album, Now, was released in 1989. Now introduced new bass player Marc DeBacker, of Belgium, to the lineup and featured guest appearances by Evan Seinfeld and Billy Graziadei of the band Biohazard
It was.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lydia van Dean Friedman. Dan was de vorige wss broer Kinky
Helloween dan?quote:
Sowieso weer geen vervolg...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef Ulx het volgende:
Wat hebben A-ha, Deee-lite, INXS, Faith No More en Prince met met elkaar gemeen?
Geen vervolgvraag.
Neuh. Maar met voetbal heeft het wel iets te maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze speelden allemaal in Nederland toen oranje een ek/wk wedstrijd verloor.
Noorwegen (A-Ha) deed helemaal niet mee...quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:17 schreef Blogman het volgende:
Of.. Ze komen allemaal uit landen die uitgeschakeld zijn op het WK?
90/91 Heb ze in Paradiso gezien in 91. Weekend dat ze op Torhout / Werchter stonden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:18 schreef pipster het volgende:
Met Deee-lite denk ik eerder begin jaren negentig ---> 1992?
1990 was een WK jaar, het festival Glastonbury?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Beiden niet goed. Vergeet ook niet dat het iets met voetbal te maken heeft. Vooral dat huidige toernooitje.
Dat is een goeie.....quote:
Ingekopt...quote:
Ik ben nooit voorspelbaarquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Had een andere vervolgvraag verwacht...
2 x Chad = Livequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef Mark het volgende:
Yep, kon zelf eerlijk gezegd geen enkele naam noemen
Fixedquote:
Ja, zo heette die nummers ook.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ritmo de la Noche zou ook nog kunnen. Lorca was er 1 van.
Iemand moet het doen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef iggyinthehouse het volgende:
Zal ik hem binnenkoppen: Chocolate en Mystic
Iemand moet het doen, voordat er een protestsong uit Costa Rica opduikt..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:06 schreef pipster het volgende:
Gezien het ontbreken van de foto, maar wel de tekst in beeld, dat 15 jarige Mexicaanse grietje dat het anti oranje lied heeft gezongen.
quote:
quote:
Lou Reed ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
Wie nam er voor het goede doel (noodhulp orkaan Katrina) een E.P. op met een aantal versies van Joseph Arthur's prijsnummer "In the Sun". ?
quote:
Michael Stipe toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
Wie nam er voor het goede doel (noodhulp orkaan Katrina) een E.P. op met een aantal versies van Joseph Arthur's prijsnummer "In the Sun". ?
indeedquote:
quote:
Shiny Happy People van R.E.M.?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:47 schreef bartrid het volgende:
Wat staat er bij mij op 1 in mijn lijstje van nummers waar ik absoluut niet tegenkan?
Losing My Religionquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:47 schreef bartrid het volgende:
Wat staat er bij mij op 1 in mijn lijstje van nummers waar ik absoluut niet tegenkan?
Nee, daar is weinig mis mee vind ik. Shiny happy people daarentegenquote:
Titel en uitvoerende aubquote:So I cry sometimes when I'm lying in bed
to get it all out what's in my head
then I am feeling a little peculiar.
So I wake in the morning and I step
outside I take a deep breath
I get real high
Dat is 'm!quote:
Chris Bellquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef pipster het volgende:
Een van de jongens van Big Star en een van de Stooges, maar beide namen weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |