Ja cliche maar wel waarquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:28 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Idd rustig aan!
En jaal bijna op de helft. Een zwangerschap gaat echt sneller als je al een kleintje hebt rondrennen
wat zou jij doen met al die lopende hormoonbommetjes hier?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:37 schreef Crumpette het volgende:
BE
Zoe, dat klinkt echt als heel weinigdat is nog netjes voor een enkele zwangerschap lijkt me!
Die papa's in de OP komen ook echt alleen maar melden he.
hormonenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:
jah i know. vind gewoon alles irritant vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!
Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen
disclaimer
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:29 schreef Franny_G het volgende:
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.
Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?
Die jongen: 'Doe nou maar gewoon. Ze is zwanger. Dus."
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.
Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?
Een hobby zoekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
Ik heb me nog geen seconde verveeld in de drie maanden die ik inmiddels thuis zitquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
Kan me voorstellen dat je liever gaat voor vertrouwd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Waar klagen ze over?!
Chanty
Ze heeft cursus en kon me tussendoor nog wel inplannen, anders moest ik nog een week wachten. Viel me dus nog mee. Ik kan ook bij haar collega terecht maar dat zie ik niet zo zitten.. Dankzij haar was ik weer pijn-vrij. Ik blijf liever trouw.
Offtopic maar een elektronisch speelding van S is stuk. Zit geen uit-knop op en ik krijg dat batterijvakje niet open. Ding rateld nonstop door![]()
Dus mama's; koop alleen speelgoed met een uit-knop!
Hoe ervaart jouw prepuberzoon dat eigenlijk, die babyzusjes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:56 schreef rebel-angel het volgende:
Verveel check, aan al het opruimen,schoonmaken en uitzoeken komt soms ook een einde.
Gelukkig heb ik nog een pre-puber zoon die een ongelofelijke pestbende van zijn kamer maakt![]()
![]()
Hier nu maar weer een lijstje gemaakt met de laatste dingen die mini nodig heeft alle kleertjes zijn uitgezocht maar nog geen zin om te wassen.
En sommige dingen wil ik op internet opzoeken maar ik ben soms zooooo internet moe FWP i know
En ik wil allemaal series kijken maar uiteindelijk toch geen zin
En dan ga ik nu het fotoboek vande dreumes 1e jaar ophalen
pas op met deze tips krijgerrtje! Voor je het weet kun je niet meer ophouden met haken en zit je twee dagen lang met eenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hobby zoekenEn dan wel een doelgericht project aanpakken, haak een familiedeken, ga foto-albums maken, mozaiek je tafelblad, etc
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef rebel-angel het volgende:
Die vind het helemaal geweldig hij is stapelgek op z'n zusje![]()
En hij is blij dat de volgende ook een meisje is want die zitten niet aan z'n lego.
Ik geloof dat hij het hebben van 2 zusjes met anderhalf jaar leeftijdsverschil zwaar onderschat.
Hij loopt trouwens ook graag achter de kinderwagen en het intereseert hem geen bal wie hij dan tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb m'n te strakke kleding nu opgeruimd.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tering Zoë, vier kilo al, het eind is zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!
Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen![]()
Na 41 weken mag je in principe op elk moment zeggen: "nu is het genoeg, leid me maar in".quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
@ Zoë mag je zelf om een inleiding vragen dan? Ik dacht dat niet kon!
Vragen staat vrij tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
@ Zoë mag je zelf om een inleiding vragen dan? Ik dacht dat niet kon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |