abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141279638
Zwangerschap & geboorte

2014

***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
26 november: Lingue
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

2015

15 januari: NotTheSame

9 februari: Lurktmeteenrietje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_141279642
Ik sloot het vorige topic met:

BlueEyes
Dat begrijp ik :*
S zat met 41+3 nog lekker in mijn buik en ik was er nieuwsgierig naar de bevalling..zou hè snachts beginnen? Moest ik (8> opbellen? Etc etc.
Uiteindelijk had ik teveel bekkenpijn en heb ik zelf ik een inleiding gevraagd.. Het is niet wat je van te voren bedenkt.. Vond dat ook lastig.
Maar als je kindje eenmaal op je buik ligt O+ dan is dat nog het enige wat belangrijk is.
(en je gezondheid natuurlijk!)
pi_141279653
BE klote zeg :* :(
pi_141279677
Twinkle
Idd rustig aan!

En ja :o al bijna op de helft. Een zwangerschap gaat echt sneller als je al een kleintje hebt rondrennen :D
pi_141279693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:28 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Idd rustig aan!

En ja :o al bijna op de helft. Een zwangerschap gaat echt sneller als je al een kleintje hebt rondrennen :D
Ja cliche maar wel waar :o
pi_141279710
Blue bagger joh! Rustig aan en hopenlijk besluit uk dan maar zelf naar buiten te komen.
S. 2014
J. 2016
pi_141279716
BE, gelukkig maar, dat stelt me even gerust ;). Maar ik kijk er wel naar uit hoor, weer naar de vk! Ze waren allemaal zo lief! En dan natuurlijk ook de mini meenemen, even showen :D :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141279861
BE :*

Zoe, dat klinkt echt als heel weinig :Y dat is nog netjes voor een enkele zwangerschap lijkt me!

Die papa's in de OP komen ook echt alleen maar melden he :').
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:42:08 #9
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_141279974
Chanty ik weet nog dat ik me bij mijn oudste ook geen 41 (of 42) weken zwanger heb gevoeld. Ik stond toen met 41 weken nog in de tuin de vlonder schoon te maken met een hogedrukspuit... :D. En dacht toen bij mezelf: 'is dit niet een beetje vreemd voor een hoogzwangere?'

Kwak wat goed dat de echo nu wel gelukt is!! Beurse buik heb ik ook elke keer nog gehad na een 20 wk echo. Niet fijn.

rebel-angel :X :( , maar stiekem ook :D. En ik lees zo vaak kutkramp :P.

Blue, hoop ook dat je het thuis nog uit kunt zingen. :*

Zoë 4kg bij 18 weken van een tweeling lijkt me heel netjes! Jeumig, zal je moeder verbaasd zijn geweest die eerste keer bij 20 wk!

Ik vraag me af of mijn buik ook aan een spurt begonnen is en of ik daarom zo'n pijn in mijn navel had...
pi_141279982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:37 schreef Crumpette het volgende:
BE :*

Zoe, dat klinkt echt als heel weinig :Y dat is nog netjes voor een enkele zwangerschap lijkt me!

Die papa's in de OP komen ook echt alleen maar melden he :').
wat zou jij doen met al die lopende hormoonbommetjes hier? ;)
S. 2014
J. 2016
pi_141280040
eerst een half topic meelezen, en me dan bedenken dat ze ws geen boodschap hebben aan mijn enkel melden? :')
pi_141280115
ah joh t zijn gewoon blije aanstaande vaders :P
S. 2014
J. 2016
pi_141280135
jah i know. vind gewoon alles irritant vanochtend :P
pi_141280208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:
jah i know. vind gewoon alles irritant vanochtend :P
hormonen O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:55:48 #15
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_141280279
Wat gaan we hard vanochtend :D

Kwak fijn dat de echo goed was *O*

Zoe 4 kilo met 18 weken bij een tweeling. Ik heb verdrongen hoe snel ik aankwam maar ik vind je op je buikfoto's nog steeds een megaslankie en vind dit ook heel netjes :*

Blue dat is niet leuk om te horen -O- Ik hoop dat het hierbij blijft. Neem je genoeg rust? Toen ik zo'n hoge bloeddruk had kwam dat dus alleen doordat ik daarvoor naar het ziekenhuis was gereden en niet eerst was gaan zitten een aantal minuten :') Dus wellicht helpt het al om wat meer rust te pakken om het te laten zakken?

Fee _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:22:56 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_141280909
Tering Zoë, vier kilo al, het eind is zoek :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!

Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen :7
disclaimer
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:24:08 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_141280943
Zit je dus training te geven, gaat je kint fijn hard tegen je blaas liggen douwen ;(
Hoe doen zwangere vrouwen met echt belangrijke banen zoals bestuursvoorzitter dat? :') Ik kon naderhand niet eens meer opstaan uit m'n stoel daardoor _O-
disclaimer
pi_141281061
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.

Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?

Die jongen: 'Doe nou maar gewoon. Ze is zwanger. Dus."
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:29:55 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_141281082
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:29 schreef Franny_G het volgende:
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.

Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?

:D _O- "gewoon bek houden en meeveren :{w" O+
disclaimer
pi_141281094
Zoveel levenswijsheid bij een jongen van 16.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141281158
Crumpette
:D

SQ
Haha oh no!
Ik kijk nu: cherry healey investigates. Gaat over gewicht enzo. O my..die bleef zelfs hoogzwanger sporten.

Geen idee hoe vrouwen in belangrijke functies dat doen :+

*O* woensdag kan ik terecht bij mijn therapeut. De pijn is echt zwaar irritant.
pi_141281193
quote:

:D haha

Mijn schoonouders deden altijd extra dikke kleding aan als ze op visite kwamen :') in de winter van 2012 heeft de kachel hier uitgestaan haha.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:42:20 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_141281351
Hoogzwanger sporten... ik doe het nog niet eens onzwanger :@ :') Wel respect trouwens!

Oh my, die prenatal facebook is ook 1 grote aaneenschakeling van geklaag en gemopper he _O-
disclaimer
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:44:05 #24
52229 Chanty
pi_141281394
quote:

:D O+ Heerlijk! Kan me de toon helemaal indenken _O-

Zoe woensdag klinkt wel nog ver weg :{
pi_141281405
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:47 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_141281451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
Een hobby zoeken :Y En dan wel een doelgericht project aanpakken, haak een familiedeken, ga foto-albums maken, mozaiek je tafelblad, etc *O*
disclaimer
pi_141281531
SQ
Waar klagen ze over?! :o

Chanty
Ze heeft cursus en kon me tussendoor nog wel inplannen, anders moest ik nog een week wachten. Viel me dus nog mee. Ik kan ook bij haar collega terecht maar dat zie ik niet zo zitten.. Dankzij haar was ik weer pijn-vrij. Ik blijf liever trouw.

Offtopic maar een elektronisch speelding van S is stuk. Zit geen uit-knop op en ik krijg dat batterijvakje niet open. Ding rateld nonstop door ;(
Dus mama's; koop alleen speelgoed met een uit-knop!
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:50:42 #28
52229 Chanty
pi_141281542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb me nog geen seconde verveeld in de drie maanden die ik inmiddels thuis zit :P

Zorg dat je een to do list hebt met klussen die gedaan moeten worden en dingen die je al heel lang wilt doen. Net wat SQ zegt. En lekker met mensen afspreken. En maak desnoods de eerste weken een weekplanning, dat heeft bij mij voorkomen dat ik in een gat viel en helemaal niks ging doen :) Ik heb het zo druk gehad dat ik nog niet eens aan lezen en series kijken toe ben gekomen :')
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:51:07 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_141281553
oh crap Henka is vandaag een meloen geworden ;(

Zoë, over dat:
- hun foto niet geplaatst is
- de acties te kort duren
- ze niet gewonnen hebben bij de acties
- etc, etc, etc

Tevens: kun je er niet per ongeluk op gaan staan? :@ :')
disclaimer
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:51:43 #30
52229 Chanty
pi_141281568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Waar klagen ze over?! :o

Chanty
Ze heeft cursus en kon me tussendoor nog wel inplannen, anders moest ik nog een week wachten. Viel me dus nog mee. Ik kan ook bij haar collega terecht maar dat zie ik niet zo zitten.. Dankzij haar was ik weer pijn-vrij. Ik blijf liever trouw.

Offtopic maar een elektronisch speelding van S is stuk. Zit geen uit-knop op en ik krijg dat batterijvakje niet open. Ding rateld nonstop door ;(
Dus mama's; koop alleen speelgoed met een uit-knop!
Kan me voorstellen dat je liever gaat voor vertrouwd.

En speelgoed zonder uitknop :X Anders gewoon in een laag water leggen >:)
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:56:49 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141281690
Verveel check, aan al het opruimen,schoonmaken en uitzoeken komt soms ook een einde.
Gelukkig heb ik nog een pre-puber zoon die een ongelofelijke pestbende van zijn kamer maakt :D :(

Hier nu maar weer een lijstje gemaakt met de laatste dingen die mini nodig heeft alle kleertjes zijn uitgezocht maar nog geen zin om te wassen.
En sommige dingen wil ik op internet opzoeken maar ik ben soms zooooo internet moe FWP i know

En ik wil allemaal series kijken maar uiteindelijk toch geen zin
En dan ga ik nu het fotoboek vande dreumes 1e jaar ophalen
W
Z
E
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:57:35 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_141281706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:56 schreef rebel-angel het volgende:
Verveel check, aan al het opruimen,schoonmaken en uitzoeken komt soms ook een einde.
Gelukkig heb ik nog een pre-puber zoon die een ongelofelijke pestbende van zijn kamer maakt :D :(

Hier nu maar weer een lijstje gemaakt met de laatste dingen die mini nodig heeft alle kleertjes zijn uitgezocht maar nog geen zin om te wassen.
En sommige dingen wil ik op internet opzoeken maar ik ben soms zooooo internet moe FWP i know

En ik wil allemaal series kijken maar uiteindelijk toch geen zin
En dan ga ik nu het fotoboek vande dreumes 1e jaar ophalen
Hoe ervaart jouw prepuberzoon dat eigenlijk, die babyzusjes?
disclaimer
pi_141281830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een hobby zoeken :Y En dan wel een doelgericht project aanpakken, haak een familiedeken, ga foto-albums maken, mozaiek je tafelblad, etc *O*
pas op met deze tips krijgerrtje! Voor je het weet kun je niet meer ophouden met haken en zit je twee dagen lang met een :( gezicht op het internet te zoeken omdat je niet een leuk patroon voor een jongens vestje kunt vinden! ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:04:11 #34
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141281837
Die vind het helemaal geweldig hij is stapelgek op z'n zusje O+
En hij is blij dat de volgende ook een meisje is want die zitten niet aan z'n lego.
Ik geloof dat hij het hebben van 2 zusjes met anderhalf jaar leeftijdsverschil zwaar onderschat.

Hij loopt trouwens ook graag achter de kinderwagen en het intereseert hem geen bal wie hij dan tegenkomt
W
Z
E
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:05:16 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_141281859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef rebel-angel het volgende:
Die vind het helemaal geweldig hij is stapelgek op z'n zusje O+
En hij is blij dat de volgende ook een meisje is want die zitten niet aan z'n lego.
Ik geloof dat hij het hebben van 2 zusjes met anderhalf jaar leeftijdsverschil zwaar onderschat.

Hij loopt trouwens ook graag achter de kinderwagen en het intereseert hem geen bal wie hij dan tegenkomt
_O- O+

Wat ontzettend leuk trouwens! :D
disclaimer
pi_141282065
Wahahaha Franny wat een wijsheid al op die leeftijd :D

Verveling *check*. Ik ben niet gemaakt om thuis te zitten. Heb officieel tot 6 oktober verlof maar per 1 september begint mijn studie. Als het lichamelijk mee zit begin ik dan ook gewoon vanaf die datum. En ik kijk er zo erg naar uit!

Komt natuurlijk ook omdat ik nu alles behalve mobiel ben. Als ik gewoon rond kon fladderen en mij ding kon doen dan zouden 24 uur in een dag te weinig zijn denk ik :)
pi_141282497
SQ
Een meloen! :D

Oh pff irritant..

Speelding is uit B-) arme S. Nouja ze heeft genoeg speelgoed.

Rebel-angel
Wat leuk! Een trotse grote broer

Twinkle
Dat is idd een verschil, of je mobiel bent of niet.
Leuk dat je weer gaat studeren!
pi_141282594
Ik las gister iets over spijkerbroeken :+ dus na het douchen
gepast;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m'n te strakke kleding nu opgeruimd.
pi_141282710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tering Zoë, vier kilo al, het eind is zoek :o

SPOILER
Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!

Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen :7
_O-
pi_141282809
Zoë, valt nog best mee :D! Ik zit nu al met het knoopje van mijn broek open. Het zit echt niet comfortabel anders :X.

Fijn dat je woensdag terecht kan!!

SQ, bevallen van een meloen lijkt me toch een stuk lastiger dan van een kind :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141282868
over hormonen: ik zou het ook heel fijn vinden als mijn hele facebook mij niet meer uitnodigt voor leuke concerten in mexico/ijsland/boston/verweggistan :( as if people!! gaat mijn telefoon en denk ik O+ mijn vriendje O+ en dan krijg ik die shit }:| [/hormonster]
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:46:35 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_141282894
Die broek zit jou beter dan mijn normale broeken mij in niet zwangere toestand zitten :D
disclaimer
pi_141283282
@ Zoë mag je zelf om een inleiding vragen dan? Ik dacht dat niet kon!
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:05:24 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141283437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
Na 41 weken mag je in principe op elk moment zeggen: "nu is het genoeg, leid me maar in".
Of misschien scheelt dat per ziekenhuis, hier was dat in elk geval zo.
KuikenGuppy
pi_141283451
Woow Zoe dat je die nog aan kan :o

Ik kreeg ze na vier weken al niet meer dicht :')

LL kennis van mij heeft dat ook gehad. Zat bij beide zwangerschappen helemaal in zak en as vanwege ernstige bi. Beide zwangerschappen zijn toen rond 38 weken ingeleid.

Vriendin van mij heeft een trauma opgelopen bij haar vorige bevalling. Totaal compleet uitgescheurd. Hebben ze na een half jaar opnieuw operatief gehecht omdat ze zoveel pijn bleef houden. Ze is vijf weken later als mij uitgeteld en krijgt nu een geplande ks vanwege dat trauma.

Maar ik denk dat dat echt uitzonderingen op de regel zijn.
pi_141283485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
Vragen staat vrij toch :D Of je 'm ook krijgt is een tweede.
pi_141283746
LaLouchi
Ik kon nauwelijks lopen, had veel pijn, sliep niet meer, ging echt niet lekker met me :X zat met 41weken nog potdicht. Ben toen doorverwezen naar de gyn en die heeft gekeken of ze me gingen inleiden of niet.

:D spijkerbroek zit niet meer lekker, maar dat ik m nog aan kon verbaasde me wel.

Twinkle
'fijn' dat ze naar je vriendin luisteren en er iets mee doen. Duidelijkheid geeft ook weer rust ( helemaal met een trauma )
Mijn gyn luisterd veel beter naar mijn gevoel dan mijn vk. Mijn vk had me de 1e keer gerust door laten gaan tot 42weken, zolang het kindje het nog goed had in de buik.
Natuurlijk is de gezondheid van het kindje 1 van de belangrijkste dingen maar als moeder moet je een bevalling ook goed ingaan.
pi_141284185
Oh ok. Wel fijn om te weten dat die mogelijkheid er is. Nu met 37 weken wordt mijn BI ook steeds heftiger namelijk. Ik ga het sowieso wel proberen uit te lopen voor ik het ga overleggen met de VK maar het kan dus ^O^
In life, every ending is a new beginning..
pi_141284608
Lalouchi
Wat vervelend dat je zoveel last hebt.
Je kunt het zeker overleggen! Uiteindelijk heb ik te lang doorgelopen met mijn klachten en mijn herstel was echt klote dus denk goed om jezelf :*

En *O* O+ voor mijn leidinggevende en arbo arts.
Ik ben toch wel ziekgemeld! (terwijl ik dit niet heb aangegeven maar hebben ze samen besloten gezien toename bekkenklachten)
En dinsdag gaan we in gesprek of ik nog wel op die afdeling moet blijven werken want ze vind dat we voorzichtig moeten zijn met mijn bekken.
+ ze kreeg alweer een mail van die afdeling, of ik komend weekend wel/niet zou werken, terwijl ik vrij heb gevraagd. Staat op hun rooster en bij 'dropveter?' in zijn email. Dus leidinggevende is er ook klaar mee
Me = happy!
pi_141284612
K*t... mijn vriend is morgen jarig, ik heb nog geen cadeautje bedenk ik net, en ik weet ook echt niet wat ik moet kopen. Meh. nu voel ik me een stom vriendinnetje... Heb ook helemaal geen zin om de stad in te gaan ofzo nu :@ ben wel nu al vrij, dus heb alle tijd...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')