Ja cliche maar wel waarquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:28 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
Idd rustig aan!
En jaal bijna op de helft. Een zwangerschap gaat echt sneller als je al een kleintje hebt rondrennen
wat zou jij doen met al die lopende hormoonbommetjes hier?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:37 schreef Crumpette het volgende:
BE
Zoe, dat klinkt echt als heel weinigdat is nog netjes voor een enkele zwangerschap lijkt me!
Die papa's in de OP komen ook echt alleen maar melden he.
hormonenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:
jah i know. vind gewoon alles irritant vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!
Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen
disclaimer
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:29 schreef Franny_G het volgende:
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.
Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?
Die jongen: 'Doe nou maar gewoon. Ze is zwanger. Dus."
Voor de klas staan terwijl leerlingen naar je staren en dan zoiets voelen, is misschien niet vergelijkbaar met een belangrijke bestuursvoorzitter zijn, maar toch ook best lastig.
Ik vergeet nooit meer de reactie van die jongensleerling van 16 toen ik hoogzwanger was. Ik wilde graag dat er een raam openging (het was november) in het lokaal. Ik vroeg dat aan een meisje dat bij het raam zat en zei keek heel verbaasd en geïrriteerd: waarom moet er een raam open? dat is koud!?
Een hobby zoekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
Ik heb me nog geen seconde verveeld in de drie maanden die ik inmiddels thuis zitquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff, ik verveel me nu al, en dan is de vakantie nog niet eens officieel begonnen! Vraag me echt af hoe ik het ga doen als me in september uit ga schrijven.. Wat ga ik in hemelsnaam doen t/m november?!
Kan me voorstellen dat je liever gaat voor vertrouwd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Waar klagen ze over?!
Chanty
Ze heeft cursus en kon me tussendoor nog wel inplannen, anders moest ik nog een week wachten. Viel me dus nog mee. Ik kan ook bij haar collega terecht maar dat zie ik niet zo zitten.. Dankzij haar was ik weer pijn-vrij. Ik blijf liever trouw.
Offtopic maar een elektronisch speelding van S is stuk. Zit geen uit-knop op en ik krijg dat batterijvakje niet open. Ding rateld nonstop door![]()
Dus mama's; koop alleen speelgoed met een uit-knop!
Hoe ervaart jouw prepuberzoon dat eigenlijk, die babyzusjes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:56 schreef rebel-angel het volgende:
Verveel check, aan al het opruimen,schoonmaken en uitzoeken komt soms ook een einde.
Gelukkig heb ik nog een pre-puber zoon die een ongelofelijke pestbende van zijn kamer maakt![]()
![]()
Hier nu maar weer een lijstje gemaakt met de laatste dingen die mini nodig heeft alle kleertjes zijn uitgezocht maar nog geen zin om te wassen.
En sommige dingen wil ik op internet opzoeken maar ik ben soms zooooo internet moe FWP i know
En ik wil allemaal series kijken maar uiteindelijk toch geen zin
En dan ga ik nu het fotoboek vande dreumes 1e jaar ophalen
pas op met deze tips krijgerrtje! Voor je het weet kun je niet meer ophouden met haken en zit je twee dagen lang met eenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hobby zoekenEn dan wel een doelgericht project aanpakken, haak een familiedeken, ga foto-albums maken, mozaiek je tafelblad, etc
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef rebel-angel het volgende:
Die vind het helemaal geweldig hij is stapelgek op z'n zusje![]()
En hij is blij dat de volgende ook een meisje is want die zitten niet aan z'n lego.
Ik geloof dat hij het hebben van 2 zusjes met anderhalf jaar leeftijdsverschil zwaar onderschat.
Hij loopt trouwens ook graag achter de kinderwagen en het intereseert hem geen bal wie hij dan tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb m'n te strakke kleding nu opgeruimd.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tering Zoë, vier kilo al, het eind is zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, balen van je bloeddruk zeg! Ga toch maar dat standje van Chanty doen jij!
Wb die vaders, jij hebt NoBoNo nooit meegemaakt Crump! Die was ook heel behulpzaam als je niet meer wist in welk standje je nog kon batsen![]()
Na 41 weken mag je in principe op elk moment zeggen: "nu is het genoeg, leid me maar in".quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
@ Zoë mag je zelf om een inleiding vragen dan? Ik dacht dat niet kon!
Vragen staat vrij tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef LaLouchi het volgende:
@ Zoë mag je zelf om een inleiding vragen dan? Ik dacht dat niet kon!
Misschien samen uit etenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
K*t... mijn vriend is morgen jarig, ik heb nog geen cadeautje bedenk ik net, en ik weet ook echt niet wat ik moet kopen. Meh. nu voel ik me een stom vriendinnetje... Heb ook helemaal geen zin om de stad in te gaan ofzo nuben wel nu al vrij, dus heb alle tijd...
uit eten heeft hij mij al op getrakteerd en we krijgen maa rgeen datum gepriktquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:44 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Misschien samen uit eten?
Of een weekendje weg plannen?
van hem hoeft het denk ik niet persé...quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kook iets heel lekkers voor 'm, en wees extra lief, en koop iets lekkers wat ie graag consumeert. Of hebben jullie de afspraak dat er altijd kadootjes zijn?
en dan past t niet door onze te kleine (niet standaard) oude brievenbus, en is er niemand thuis om t aan te pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef LaLouchi het volgende:
Wat een pannekoek Zoë.
@ kwakz0r, iets bestellen bij bol.com? Geloof dat dat dan morgen bezorgd word.
ik voelde me eerst wat gepikeerd maar later heb ik er wel zo onbehouden om zitten lachenquote:
"gehaktballetjes"quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
bizar...
Ik ben zomaar ineens naar IKEA gereden. Want ik moest pasta in de vorm van elanden en gehaktballetjes
Kuthormonen. T is Plundra, dus wie weet kom ik iets kado-igs tegen
Iets andere opvattingen over alcohol en zwangerschapquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voelde me eerst wat gepikeerd maar later heb ik er wel zo onbehouden om zitten lachenJe had die kop van die vent ook moeten zien
Pasta in de vorm van elanden? Really?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
bizar...
Ik ben zomaar ineens naar IKEA gereden. Want ik moest pasta in de vorm van elanden en gehaktballetjes
Kuthormonen. T is Plundra, dus wie weet kom ik iets kado-igs tegen
Volgens mij is het daar gebruikelijker om te drinken tijdens de zwangerschap dan hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Iets andere opvattingen over alcohol en zwangerschapMag alleen wel hopen dat de Italiaanse vrouwen verstandiger zijn
Dan wil ik niet weten hoeveel fas-kinderen ze daar hebben…quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar gebruikelijker om te drinken tijdens de zwangerschap dan hier. Ik was dan net in Spanje (op Mallorca) en in het hotel werd ook mij meerdere malen gevraagd of ik geen wijntje bij het eten wilde. En dat terwijl ik er toch echt wel heel duidelijk zwanger uitzie geloof ik. Daarnaast probeerde ik te vragen of een bepaalde kaassoort van het buffet geschikt was voor mij als zwangeren maar daar begrepen ze al helemaaaal niks van. It's just cheese! Good for baby!
Je weet dat 40-50% van de Nederlandse vrouwen wel eens drinkt tijdens de zwangerschap?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoeveel fas-kinderen ze daar hebben…
Nee, precies, dat laatste heb ik maar helemaal gelaten. Alleen de harde kazen gepakt en de rest alleen verhit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar gebruikelijker om te drinken tijdens de zwangerschap dan hier. Ik was dan net in Spanje (op Mallorca) en in het hotel werd ook mij meerdere malen gevraagd of ik geen wijntje bij het eten wilde. En dat terwijl ik er toch echt wel heel duidelijk zwanger uitzie geloof ik. Daarnaast probeerde ik te vragen of een bepaalde kaassoort van het buffet geschikt was voor mij als zwangeren maar daar begrepen ze al helemaaaal niks van. It's just cheese! Good for baby!
Waarom zou je je dààr schuldig over voelen? Dat is gewoon frisdrank!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
40-50% Really? Ik voelde me gisteren al schuldig omdat ik twee 0.0% biertjes gedronken hadvond dat het er een beetje bij hoorde bij het voetbal
Ik haak zelf twee dekentjes van zachte merinowol en ik wil daar een katoenfleece dekentje bij kopen voor extra warmte als dat nodig isquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef Zoë23 het volgende:
@tante soesa en SQlekker dan
Vraagje, wat voor dekentje hebben jullie voor je baby (voor in ledikant of wiegje)?
Ik wil een zachtfijn dekentje en dan natuurlijk x2.
Ja weet je, bij 95% van de zwangeren zal dat ene glas wijn ook geen invloed hebben. Maar je zal maar net bij die paar procent horen waarbij het wèl gebeurt. Het schijnt een genetisch dingetje te zijn maar er is niet te zeggen wie er wel en niet gevoelig voor zijn. Dus is de enige veilige keuze om het gewoon helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:01 schreef Crumpette het volgende:
SQdie ober! bizar... maar aan de andere kant, ik was gisteren aan het browsen op de voorlichtingspagina van de engelse regering, en daar staat ook dat je mag drinken..
duidelijk is iedereen er nog niet over uit.
als ik dat zo hoor van de gerechten in italie ben ik bijna blij dat we hebben besloten die trip te bewaren voor een andere keer ipv de komende maand...
mn moeder heeft 2 dekentjes gemaakt voor t ledikant met wafeldoek en katoenfleece. zie t er heel schattig uit en is lekker zacht.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef Zoë23 het volgende:
@tante soesa en SQlekker dan
Vraagje, wat voor dekentje hebben jullie voor je baby (voor in ledikant of wiegje)?
Ik wil een zachtfijn dekentje en dan natuurlijk x2.
Zoveel nog ja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat 40-50% van de Nederlandse vrouwen wel eens drinkt tijdens de zwangerschap?![]()
Kortom; wij doen het ook, alleen hier doen we het stiekem. Ik weet niet zo goed wat erger is.
true. ik moet zeggen dat ik het tot nu toe ook niet echt mis hoor, maar ik ben ook weinig in partymood geweest met mijn moeie hoofdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet je, bij 95% van de zwangeren zal dat ene glas wijn ook geen invloed hebben. Maar je zal maar net bij die paar procent horen waarbij het wèl gebeurt. Het schijnt een genetisch dingetje te zijn maar er is niet te zeggen wie er wel en niet gevoelig voor zijn. Dus is de enige veilige keuze om het gewoon helemaal niet te doen.
Oh en je kan er best eten hoor, maar dan veel ovengerechten en pizza's enzo pakken![]()
wel knap dat je dat zelf kan!quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Chanty het volgende:
Oh en mijn trouwalbum gaat langer duren. Ik zit namelijk weer lekker perfectionistisch te zijn en dus wil ik toch net even de schaduwen op de foto wat lichter maken en de kleuren wat ophalenEn dan zie ik natuurlijk een sticker op de lantaarnpaal die ook op de foto staat die weg geshopt moet worden. Oh en die mensen helemaal op de achtergrond in de verte zijn ook irritant… en….
Niet eens! Paardenballen zonder vlag! /krasquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"gehaktballetjes"Zit er wel een zweeds vlaggetje in?
Ja met alcoholisme in de familie snap ik wel dat het gevoelig ligt. Maar je schuldig voelen over iets dat net zo schadelijk is als een glas Fanta is echt onnodige zelfkwelling, moet je niet doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Sq, ik ben qua alcohol nogal raar. Heb in mijn familie 6 alcoholisten en wil daarom alles wat met alcohol te maken heeft "goed" doen. Dus als je zwanger geen alcohol mag, betekent dat in mijn hoofd geen bier... zelfs als het naar bierlimonade smaakt. Ik ben geen geheelonthouder hoor. Kijk nu al uit naar weer een wijntje drinken met mijn man. Maar ik zal nooit meer te veel drinken. Mijn kind zal mij nooit dronken zien... of mmisschiendrie keer in zijn leven, en niet drie keer per week
Wordt geregeld! Stel je er niet teveel spectaculairs bij voor overigensquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pasta in de vorm van elanden? Really?Ik wil een foto zien!
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Basic photoshopskills dat kan ik je in een half uurtje lerenquote:
ja die pasta ziet er leuk uit maar smaakt minderquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wordt geregeld! Stel je er niet teveel spectaculairs bij voor overigens
Ik krijg er iig honger vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wordt geregeld! Stel je er niet teveel spectaculairs bij voor overigens
Hehehe, dat is best foutquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Basic photoshopskills dat kan ik je in een half uurtje leren
Was wel trots op mijn van 2 foto's 1 foto maken creatie. Ik stond mooi op de ene foto en mijn vent stond natuurlijk met zijn ogen dichter eropAndere foto stond hij wel goed op maar vond ik mezelf weer net wat minder leuk lachen. Dus ik heb het goede hoofd van vent over het foute hoofd van vent geshopt
En er is niks van te zien
Heb je ineens een mooie trouwfoto
toch vind ik het knap, vind dat programma altijd eng veel knopjes hebben. eentje daarvan laat zeeeeker mijn computer ontploffen. maar welke?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Basic photoshopskills dat kan ik je in een half uurtje leren
Was wel trots op mijn van 2 foto's 1 foto maken creatie. Ik stond mooi op de ene foto en mijn vent stond natuurlijk met zijn ogen dichter eropAndere foto stond hij wel goed op maar vond ik mezelf weer net wat minder leuk lachen. Dus ik heb het goede hoofd van vent over het foute hoofd van vent geshopt
En er is niks van te zien
Heb je ineens een mooie trouwfoto
Valt een trouwalbum maken nu ook al onder nestelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
Chantyjij bent echt n leuke zwangere. Lekker nestelen
Sq
Zelf hakenik kan dat helaas niet
Klinkt wel fijn voor de baby zo'n dekentje
Gm87
Wafeldoek vind ik ook mooi. Goed idee, misschien kan ik
zelf wel iets maken. Haken of breien gaat me echt niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |