+1. Jongens, het is léven dat we creeëren. Da's niet simpel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Franny_G het volgende:
KP, wat precies het risico is als je 1 glas wijn neemt, is niet bekend. Bij meerdere glazen per week wel. Het advies in NL is nu eenmaal echter om elk risico te vermijden. Dat doen ze omdat ze geen misverstanden willen veroorzaken.
Maar stress is ook een factor die van invloed kan zijn op je zwangerschap. Net als 100000 andere factoren. Het is nogal ingewikkeld, toch?
Dat is ook precies mijn aanpakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:12 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Thanks, dat is het inderdaad precies.![]()
En iedereen bedankt, ik ben er wel uit denk ikIk stop niet met drinken maar zal wel minderen en als ik mogelijk zwanger ben (net voor m'n nod*) dan sla ik een keer over en bedenk ik wel een smoesje.
*kijk nou, ik gebruik zo'n debiele afkortingstraks heb ik het nog over 'klussen'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Alcohol vergelijken met een stressvolle baan. Really?![]()
Ik ga even heel hard proberen om hier niet verder op in te gaan. Maar dat mislukt al.
Dit bedoelde ik vooral inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Franny_G het volgende:
KP, wat precies het risico is als je 1 glas wijn neemt, is niet bekend. Bij meerdere glazen per week wel. Het advies in NL is nu eenmaal echter om elk risico te vermijden. Dat doen ze omdat ze geen misverstanden willen veroorzaken.
Maar stress is ook een factor die van invloed kan zijn op je zwangerschap. Net als 100000 andere factoren. Het is nogal ingewikkeld, toch?
Op die fietsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn aanpak
'Klussen' krijg ik mijn strot toetsenbord niet uit
[..]
[..]
Dit bedoelde ik vooral inderdaadMijn punt is dat ik niet durf te stellen dat 1 glas alcohol erger/minder erg is dan stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |