Lieve hemel ja, dat zeg ik er toch ook bij?quote:
je zegt dat als je laat positief test dat het geen probleem is. Weldegelijk kan het voor de 6 weken wel een probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cwen het volgende:
[..]
Lieve hemel ja, dat zeg ik er toch ook bij?
En het zal 6 wk zijn ipv 8. En nee, ik heb nergens gezegd dat je maar lekker moet zuipen. Om precies te zijn, ik drink zelf geen alcohol. Maar het gaat hier om VOOR de zwangerschap.
Maar ik zal me afzijdig houden, ontaard als ik blijkbaar ben.
De bron was trouwens m'n vk.
2 avonden.in de week vind ik al weer van een andere categorie dan af en toe een drankje... En ik mag hopen dat je wb de melk wel een grap maakt....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Lot_1 het volgende:
Maar Kimpossible en anderen die daar wat strikter mee omgaan: dronken jullie daarvoor dan wel regelmatig? En viel het niet op dat je nu ineens niet drinkt?
Ik ben zeker twee avonden in de week bij vrienden. En áltijd drink ik dan alcohol. Niet veel, twee glazen wijn ofzo, maar ik kan garanderen dat ik er vragen over krijg als ik ineens stop met drinken.
Bij borstvoeding kan ik er geen probleem in zien om af en toe goed getimed één glas te drinken. Je kind krijgt na dan toch toch melk met minder dan 0,5 promille binnen, aangezien het van bloed wordt gemaakt? En in één uur is die vijf promille toch weer afgebroken?
ik wilde al in een hoekje kruipenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Limone het volgende:
Kom op zeg. Twee avonden 2 glazen wijn maakt je niet meteen een gevaarlijke alcoholist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |