SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drxx op 21-06-2014 14:04:54 ]
Dit WK is niet normaal. Gokje > 0-3 voor Ghana, terwijl Duitsland kans op kans mist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gesproken veegt Duitsland Ghana van de mat
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:17 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe is dit een Derby? Ligt Ghana naast Duitsland ofzo?
le epic meme xDquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:17 schreef NaturalScience het volgende:
Duitsland heeft het traditioneel erg moeilijk tegen Afrikaanse teams.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gesproken veegt Duitsland Ghana van de mat
Je verwacht het niet bij Duitsland-Ghana, maar deze wedstrijd wordt zowaar ook uitgezonden op de Duitse TV. (ARD)quote:
Blij nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij Duitsland-Ghana, maar deze wedstrijd wordt zowaar ook uitgezonden op de Duitse TV. (ARD)
Zou fantastisch zijn. Ik heb veel meer met de voetballer Prince dan die Jerome.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Prince gaat scoren door een blunder van Jerome.
welke?quote:
Voor ajax en de moffen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland gaat dit met gemak winnen.
Duitsland
De oorlog is al een tijdje afgelopen hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Alleen op dit forum zijn zo veel nederlanders voor duitsland. Zal wel door het wereldvreemde nerd/alto/zolderkamer gehalte komen.
Jij bent vast voor Ghana.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef superniger het volgende:
[..]
De oorlog is al een tijdje afgelopen hoor.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Alleen op dit forum zijn zo veel nederlanders voor duitsland. Zal wel door het wereldvreemde nerd/alto/zolderkamer gehalte komen.
Blijft toch de eeuwig rivaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef superniger het volgende:
[..]
De oorlog is al een tijdje afgelopen hoor.
Kan wel, maar Duitsland is niet bepaald 't type land die zo'n stunt toelaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:10 schreef inZanity het volgende:
Gaat een lastige wedstrijd worden voor Duitsland. Ik zie Ghana zomaar stunten vanavond.
Goed voetbal verdient erkenning.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Precies, ik kan niet anders dan zeer veel respect hebben voor Duitsland, altijd goed verzorgd voetbal en op wk's en ek's staan ze er altijd. Hoe kun je daarop haten..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Goed voetbal verdient erkenning.
Politiek heeft niks te zoeken bij voetbal.
Of al die mensen die tegen Iran zijn omdat het moslims zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Goed voetbal verdient erkenning.
Politiek heeft niks te zoeken bij voetbal.
Eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef Trebo het volgende:
Duitsland gaat op zeker winnen.. Afrikaanse landen zijn tactisch zo ontzettend zwak.
rolandgodquote:
Ook zo iets.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Of al die mensen die tegen Iran zijn omdat het moslims zijn.
essien weer op de bankquote:
Het oude duitse voetbal was ik geen fan van maar de laatste jaren spelen ze lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet kunnen genieten van het Duits voetbalelftal
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens eerder dat USA gaat stunten tegen Portugal, dan dat Ghana ook maar enige kans maakt tegen Duitsland.
Deutschlandquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Vlugge Japie kom er maar in.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Lol, ik weet niet uit welke generatie jij komt? Tegenwoordig spelen de Duitsers gewoon goed en fris voetbal dus ik snap niet dat je er een afkeer tegen kan hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is je favoriete attractie op de kermis![]()
Daar kunnen de spelers tenminste niet op zeggen "Dat moet je aan de bondscoach vragen"
Welke attracties tijdens zo'n intensief WK goedgekeurd zijn moet je aan de bondscoach vragen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is je favoriete attractie op de kermis![]()
Daar kunnen de spelers tenminste niet op zeggen "Dat moet je aan de bondscoach vragen"
Anders gaat Henri Goebbels huilenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De WK TOP 5
Alleen maar SPA-NED fragmenten.
Gaat Ronaldo niet spelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens
portugal heeft geen rolando controuw almeida en pepe
Nek aan nek hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die mij gister corrigeerde...Mart is inderdaad irritanter dan Ivo.
Maar Ivo kan je in 11 talen irriterenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
geblesseerdquote:
Irritant is het verkeerde woord.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
Ja, daarom twijfelde ik gisteren ook...maar na 5 min Mart ben ik weer bij.quote:
Ik ben vandaag erg genuanceerd.quote:
Ik dacht meer aan dominant, charismatisch en aantrekkelijk.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
1-0 voor de Duitsers, ze gaan het vast moeilijk krijgen.
Dominant wel...de rest niet echt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dominant, charismatisch en aantrekkelijk.
Omdat het zo'n dag is....weet ik het, ik heb al 10 dagen niets zinnigs gezegd hier.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het zo'n dag is....weet ik het, ik heb al 10 dagen niets zinnigs gezegd hier.
Nou ik denk wel dat het moeilijk word voor ze, zeker als je Portugal zo oprolt.. ik denk 2-0quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het zo'n dag is....weet ik het, ik heb al 10 dagen niets zinnigs gezegd hier.
10 nog maar, ik al heel mijn leven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op voetbalgebied hè, in CUL doe ik het best goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
10 nog maar, ik al heel mijn leven.![]()
Ik in bratwurst.quote:
Hansquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Duitsland is een flopshow zonder Meyer.
De meeste sterren zijn bruinquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
Black stars, gelukkig zijn echte sterren niet zwartzou saai zijn
JIj vindt Kevin Prince een lekker ding?quote:
Juist mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
Black stars, gelukkig zijn echte sterren niet zwartzou saai zijn
eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
De shirtjes zien er dit WK wel bazig uit trouwens.
Om mijn hipsterheid te onderstrepen ben ik naar de BBC gezapt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
Het is heet zegt de Belg. Maar hoe heet? Drinkpauze-heet?
Hoeveel panda punten heb je? Het kriebelt volgens mij enorm bij je..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik krijg zin in Conchita Wurst
Nee. Bosnie broeders vs Nigeriaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef TLC het volgende:
Krijgen we om 12 uur vannacht de topper tussen Zuid-Korea en Algerije ?
Wat zijn panda punten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel panda punten heb je? Het kriebelt volgens mij enorm bij je..
1 maand geen seks = 1 punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat zijn panda punten?
Nee. Niet boven de 32 graden, dus geen drinkpauzes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
Met z'n vissenoogjesquote:
Is dat die met die kikkerogen?quote:
30 graden volgens de NOS.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:53 schreef Zorro het volgende:
17 ja die generatie snapt het zeker niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Lol, ik weet niet uit welke generatie jij komt? Tegenwoordig spelen de Duitsers gewoon goed en fris voetbal dus ik snap niet dat je er een afkeer tegen kan hebben.
Dan is het ook niet heetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Niet boven de 32 graden, dus geen drinkpauzes.
Bier en tieten jalalalaaaaaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jullie allemaal
Jerome is echt blankquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een contrast eigenlijk. Alleen maar blanken tegen negers.
.quote:
Waar je op let .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een contrast eigenlijk.heel team blanken tegen negers.
hij heeft een knappe vriendinquote:
Ozil is een twijfelgevalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Nee hoor. 't is maar welk referentiekader je hanteertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn alle Ghanezen ook importquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef RubenSosa het volgende:
Je kan goed zien wie er volbloed duits is en wie niet. De niet volbloed duitsers zingen gewoon het volkslied niet mee
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een contrast eigenlijk.heel team blanken tegen negers.
Hij verdient dan ook bakken met geldquote:
Details.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook een boateng he, gaat het al de hele dag over kleurenblinde kut mongool
Dat zeg hij er dan niet bij he. Uit protest ben ik naar de BBC gezapt. Dat zal hem leren.quote:
Ik krijg er nostalgische gevoelens van.quote:
allemaal leuk en aardig maar we hebben het over Duitsland.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen het volkslied van Rusland is mooier.
Wat zijn die anderen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
alleen muller lahm neuer en hummels zijn echte duitsers
Ik oordeel alleen over de duitsters...quote:
Ierland ook. Alleen kunnen ze niet goed voetballen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Duitsland is juist fakking multiculti met die halve scandinaviers, neger en moslims. nu nog een chinees en het plaatje is compleet
Vergeet de Polen Klose en Podolski nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Duitsland is juist fakking multiculti met die halve scandinaviers, neger en moslims. nu nog een chinees en het plaatje is compleet
Shhtt..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef TLC het volgende:
Will you stop talking about the war ?!!![]()
![]()
Me ?! You started it !!
We did NOT start it !!![]()
![]()
Yes you did - you invated Poland
Mertesacker en Götze zijn idd in Slagharen geboren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
alleen muller lahm neuer en hummels zijn echte duitsers
Podolski is een Pool.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet de Polen Klose en Podolski niet
Ok.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef BB-King het volgende:
Sterk team.
-------Kutse-----------------------Lüller-------------------------Kneuzil-----
--------------------------------------------------------------------------------------
-------------Kloot------------------Lamme------Kutdira---------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
Hoeredes----------Lummels-----Mertesackewasser------Boatang
---------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------Neuker-----------------------------------------
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef skippy22 het volgende:
Sommige hier hebben bepaalde genen van hun opa overgenomen
Lekker joh , die ovensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef skippy22 het volgende:
XDquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef BB-King het volgende:
Sterk team.
---------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------Neuker-----------------------------------------
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef BB-King het volgende:
Sterk team.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef skippy22 het volgende:
turk neger pool syrierquote:
Ik niet!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
hoe kan ik gotze en mertesacker vergeten dom domquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mertesacker en Götze zijn idd in Slagharen geboren.
Kongolo is een Zwitser net als Luuk en Siem de Jong.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geboorteplaats zegt niet alles
Eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Low moet een club gaan trainen hierna.
twitter:stefdebont_vi twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 21:00:11'We moeten wereldkampioen worden. Dat kunnen we. Heel Afrika rekent op ons', aldus Atsu. Alleen winst telt vanavond. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |