Je mag er vanuit gaan dat brazilie wint van Kameroen, ze zullen wel moeten om zeker te zijn van plaatsing. Dan kan alleen Mexico ze van de 2de plaats afhouden, als Mexico wint gaat het om doelsaldo voor plaats 1/2.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Kowloon het volgende:
Jammer dat Nederland voor Brazilie moet spelen. Dat wordt dus gokken voor wat betreft de plaats van Brazilië in hun poule. Aan de andere kant, expres verliezen ga je natuurlijk ook niet doen, dus zo erg is dat ook weer niet.Winst of gelijkspel betekent dat Nederland de poule wint.
Ja, daar kom ik ook op uit nu ik het heb nagerekend. Brazilië dus grootste kans om nummer 1 te worden in poule A.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef Blik het volgende:
Je mag er vanuit gaan dat brazilie wint van Kameroen, ze zullen wel moeten om zeker te zijn van plaatsing. Dan kan alleen Mexico ze van de 2de plaats afhouden, als Mexico wint gaat het om doelsaldo voor plaats 1/2.
Waarom zou hij dat doen? Van Gaal kiest gewoon wat het beste is voor het team lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:29 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop op speelminuten voor Huntelaar, maar ik zie Van Gaal wel voor Kuijt kiezen.
We zijn de poule al door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Van Gaal kiest gewoon wat het beste is voor het team lijkt mij.
Welnee, gewoon b elftal opstellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker interessant. Wedstrijden op een eindtoernooi moet je altijd willen winnen.
Dat denk ik ook, Huntelaar is iets te statisch voor de 5-3-2 variant denk ik...quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ie voor Lens kiest eigenlijk.
Mexico haalde in 1986 de kwartfinale en daarna telkens de 2e ronde als eindstation. Dan heb ik niet iets van "die zijn altijd goed op toernooien". Sowieso gaat het om nu en niet om wie het in de historie goed hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toernooiploegen zijn een cliché.
Uh?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
4 - 1 voor Nederland. Chili laat het wat lopen, NL gaat voluit en denkt dat de titel al binnen is.
Nee, dan zou je 2-5-3 moeten spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chili zal met 3-5-2 aantreden, dan lijkt het me verstandig als wij met 3-5-2 gaan spelen zodat we op ieder positie een tegenstander hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |