quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh traplopen, dat ga ik doen net als KJ; altijd zelf onderaan om evt op te vangen.
Mijn oma is overleden tgv een val van de trap, dus ook ik ben er niet dol op
Verder was de dag hier echt een eitje!Na de lunch (met hun vader er nog bij), nog even gespeeld en toen de heren op bed gelegd. E en ik lekker beneden getut, en toen de eerste daarvan wakker werd was zn moeder er alweer en heb ik E in bed gelegd :s
En daarna nog mooi voetbal gekeken met nog een vriendin + dreumes
Hoewel het me nog steeds heel pittig lijkt, lijkt het me stiekem ook zooooo leuk (mn door alle foto's van Kyara's meiskes)quote:[b]Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Omentielvo het volgende:[/
LB super gedaan dus![]()
(Jij gaat nu ook voor een tweeling)
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:46 schreef L-E het volgende:
Wat 'snoept' ze dan LB? Ze zit nu op de middenlijn, dat lijkt me toch prima?
Zo te zien leer je haar niets verkeerds aan! Je kunt evt minder kaas geven als je je er zorgen om maakt, maar zo te zien prop je haar niet vol met chocola, fris en cake, toch? Lekker laten eten - als ze straks rondrent verbrandt ze 't vast wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.
Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |