quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef klavertje-4 het volgende:Wauw wat zijn sommige van jullie hard voor XM. Ik lees al langer mee dus weet heus dat zij wat 'loslaatissues' heeft maar ik denk toch dat iedere moeder een paniekgevoel zou ervaren als je huisarts serieuze verdenkingen op leukemie heeft en je nog een paar uur moet wachten op de bloeduitslag.
Nou ja, ik hoor hier ook niet maar dit moest me toch even van het hart.
Hard he ? Ja misschien wel ! Maar wat mij betreft in het belang van Noor. Weet je waarom ? Als mijn meisje "doodziek" zou zijn ( hoop het nooit mee te maken) dan post ik liever niet op fok, maar zit stilletjes op de HAP, te appen met een vriendin of te huilen bij mn vriend.
Als mn meiske koorts heeft, dan temperatuur ik haar niet elk uur, ga het niet per micro decimeter centimeter op fok zetten en dan melden dan het weer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag is.
Als mijn meisje geen brood lust, dan post ik geen lijstjes van 3 kantjes dag na dag en uur na uur op fok en .......................
Kortom: ik ben het paniek posten van XM een beetje zat.
En als er dan iets heel ergs kan zijn, neem ik het bijna niet serieus ! Dat is pas erg !
Leuk hoor FOK. maar echt ! Iedereen geeft al maanden tips en het gaat maar door.
De DOODZIEK term deed het hem bij mij. Sorry