abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141346338
XM, wat heerlijk dat Noor niets ernstigs mankeert! Wat een opluchting moet dat zijn... Nu wachten tot dit vervelende virus voorbij is :*

Kyara, stapjes *O*

Sticker staat! *O*

Omen, zo zou ik 't ook doen hoor :)
Home is where the O+ is...
pi_141346498
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
eerste losse stapjes! *O* *O* *O*

J deed 2 stapjes en daarna moest D er overheen door 3 stapjes los te doen.

*O*
*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141346815
Even meejuichen voor alle mooie berichten *O* *O* *O*
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:23:35 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141347013
Wat goed Kyara! *O*

Omen, dat klinkt echt juist als een heel fijne manier voor Riley om zich toch te kunnen uiten!
pi_141347073
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloed goed. Wel twee kleine afwijkingen in het bloed, maar die duiden op een virale infectie. Had overlegd met de kinderarts. Geen enkele aanwijzing op leukemie.

Godsamme, 10 jaar ouder. Huisarts was ook opgelucht.
Pffff wat een opluchting!! Dikke knuffel voor jullie :*

Ik heb het in onze (wat verdere) familie meegemaakt, meisje was toen van Noors leeftijd. Zo heftig :'(. Ze is nu 4,5 en maakt het gelukkig goed, maar het was een paar keer heel erg op het randje. Je zou het maar meemaken als ouders :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:42:07 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141348205
Oh en wat fijn dat Noor 'gewoon' een virusje heeft en niks engs!!
Sterkte met je vogeltje XM! :*
pi_141348554
Kyara *O* wat goed

:* dank voor jullie reacties. Ze lag vandaag zeer vroeg op bed. Ze was echt zo moe. Nu ligt ze heerlijk te snurken O+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:59:27 #233
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141349112
Xm fijn dat je zekerheid hebt! En nu uitzieken. Ik hoop dat ze er Snel weer bovenop is.

Sticker staat!

D en J stapjes!
pi_141349412
Staan en stapjes *O*

XM ! Gelukkig niets ergs. Sluit me bij spirit aan. Net als over eten.............. ajb probeer jezelf zo stabiel mogelijk te houden. Paniek is ziekmakend en zeker voor je kind. Je bent nu MOEDER !
Wees een voorbeeld ! Noor gaat alles opslaan en kopiëren. Wees volwassen en verwerk je eigen trauma's of onzekerheden elders. Je hebt nu een heel klein wezentje wat afhankelijk is van jou.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:14:40 #235
381212 Gulara
From the future
pi_141349917
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:

[..]

:N

weet je wat dat kost joh, die verzendkosten zijn huge!
Ik zie dat ze zelf al komen aanlopen. *O* Knap hoor! Heb je opeens allemaal walkers. :s)

En sticker ook al zo knap. *O* Misschien zat er iets voeg op z'n tong dat ie even weg wilde poetsen. :P

XM, fijn dat het niks is, dat is schrikken inderdaad. Nu even uitzieken, beterschap. :*

Omen, klinkt prima hoor. Lastig hè.

En ik ben wakker. We hadden weer een schreeuwer. Het ging trouwens sinds vorige week wel weer ietsje beter. En dit keer was het 5:45 (maar een kwartier voor de acceptabele opsta-tijd. Maar wat het nou is. :?
Maar goed, heb bedacht dat we gewoon megavroeg in de ochtendschemering naar de markt gaan. :s)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:19:03 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141350139
Oei Gulara, eerst een bak koffie hoop ik? :X Ik heb ook regelmatig een vroeg vogeltje, maar tot mijn grote opluchting ligt die nog steeds bijna een uur rustig tussen ons in _O_ Ik kijk niet zo uit naar het moment dat we om 6:00 beneden zitten :X
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:26:34 #237
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_141350556
Wauw wat zijn sommige van jullie hard voor XM. Ik lees al langer mee dus weet heus dat zij wat 'loslaatissues' heeft maar ik denk toch dat iedere moeder een paniekgevoel zou ervaren als je huisarts serieuze verdenkingen op leukemie heeft en je nog een paar uur moet wachten op de bloeduitslag.

Nou ja, ik hoor hier ook niet maar dit moest me toch even van het hart.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:30:13 #238
381212 Gulara
From the future
pi_141350783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Gulara, eerst een bak koffie hoop ik? :X Ik heb ook regelmatig een vroeg vogeltje, maar tot mijn grote opluchting ligt die nog steeds bijna een uur rustig tussen ons in _O_ Ik kijk niet zo uit naar het moment dat we om 6:00 beneden zitten :X
Haha, we zijn meestal wel vroeg op. In de zomer was het soms 4:30. :X
Maar goed, het werd 5 minuten geleden ineens licht, dus dat scheelt.
pi_141351515
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef klavertje-4 het volgende:
Wauw wat zijn sommige van jullie hard voor XM. Ik lees al langer mee dus weet heus dat zij wat 'loslaatissues' heeft maar ik denk toch dat iedere moeder een paniekgevoel zou ervaren als je huisarts serieuze verdenkingen op leukemie heeft en je nog een paar uur moet wachten op de bloeduitslag.

Nou ja, ik hoor hier ook niet maar dit moest me toch even van het hart.
Hard he ? Ja misschien wel ! Maar wat mij betreft in het belang van Noor. Weet je waarom ? Als mijn meisje "doodziek" zou zijn ( hoop het nooit mee te maken) dan post ik liever niet op fok, maar zit stilletjes op de HAP, te appen met een vriendin of te huilen bij mn vriend.

Als mn meiske koorts heeft, dan temperatuur ik haar niet elk uur, ga het niet per micro decimeter centimeter op fok zetten en dan melden dan het weer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag is.

Als mijn meisje geen brood lust, dan post ik geen lijstjes van 3 kantjes dag na dag en uur na uur op fok en .......................

Kortom: ik ben het paniek posten van XM een beetje zat.

En als er dan iets heel ergs kan zijn, neem ik het bijna niet serieus ! Dat is pas erg !

Leuk hoor FOK. maar echt ! Iedereen geeft al maanden tips en het gaat maar door.

De DOODZIEK term deed het hem bij mij. Sorry
pi_141351947
En nogmaals ! Je bent nu MOEDER !
Dat is de mooiste en zwaarste taak ter wereld. Hoeveel van ons hebben een moeder waar ze geen goede relatie mee hebben ? Nou ?
Ik vind het zijn van een "goede moeder" heel belangrijk !
Dat je heerlijke koekjes kan bakken zonder suiker ! Top !
Maar dat je je eigen trauma's hebt verwerkt, je kind los kunt zien als individu en haar/hem het beste geeft zonder te vermengen met je eigen onverwerkte shit ! Graag !

Dat is moederschap !
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:47:46 #241
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_141352020
Amen. Ik zit al de hele halve dag te denken hoe ik het netjes kan omschrijven omdat ik wat bot uit de bocht kan komen hou ik maar mijn handen van het toetsenbord af. Jij omschrijft het netter.

Oh en je kop uit het zand halen wat betreft de EDS want menig oudposter weet wat een gedoe wij hebben gehad met onze dochters/babyEDSsertjes maar als ik daar wat over zeg dan krijg ik te horen dat bij XM zelf alles op sommige fronten prima is maar Noor is niet XM net zoals ik hele andere problemen heb als mijn dochters. Je kind is geen kopie van jezelf en zeker niet in een genetische afwijking als ze die al lijkt te hebben dan.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:59:15 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141352886
Ik heb na vandaag geen puf me te verdedigen. Als je me zo volgt, weet je ook dat ik wel degelijk serieus werk om mijn eigen verleden aan te pakken. Juist om Noor.

En Books, ik kan echt geen touw vastknopen aan je stukje over de EDS? Kop in zand? Huh? Ik houd er serieus rekening mee dat ze het heeft. Lijkt er qua huid ook op, maar motorische ontwikkeling gaat best goed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141353201
Je verleden aanpakken kan ook los staan van Noor in de dagelijkse dingen !
Weet dat je zelf nog wat dingen hebt aan te pakken ! Maar probeer jezelf tijdens deze "stress" momenten een schop onder je kont te geven en paniek te vermijden. Bel desnoods eerst je psych.

"doodziek" is geen term die je gebruikt als je nog niks weet
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:14:11 #244
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141353817
sorry hoor hoewel ik ook van mening ben dat er heel wat loslaten moet gebeuren vind ik dit echt een hele superduper gemene post. Mijn midi (toen baby) was doodziek en dat gebruikte ik ook toen ik nog geen arts had gezien.. ( Hij bleek later ook doodziek te zijn dus die inschatting was helemaal spot on )
Ook mijn mini is nu ziek en nee hij gaat niet dood maar ik omschreef hem net als doodziek.
Want uitdroging ligt om de hoek zeg maar. En nee ik post dat niet op fok of meld het tegen de mensen waar ik het meest mee praat want zo ben ik. Ik deal die shit zelf wel net als de hersenvlies ontsteking en de hele quarantaine shit. ik ben moppert en ik doe teveel alleen. sue me! }:|

Juist als je weet dat XM best wel een beetje fragiel kan zijn en eigenlijk best onzeker is moet je het dan op deze manier neerkwakken? Dat kan toch ook heel anders. -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:16:57 #245
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_141353994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:14 schreef Moppert het volgende:

Juist als je weet dat XM best wel een beetje fragiel kan zijn en eigenlijk best onzeker is moet je het dan op deze manier neerkwakken? Dat kan toch ook heel anders. -O-
Hoi. Dit. Sorry.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_141354005
:@ dacht dat het aan mij lag en aangezien ik weinig post wilde ik ook niks zeggen maar ben het helemaal met kz eens!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_141354434
Lieve mensen, ik snap de ergernis wel een beetje maar XM doet volgens mij hartstikke haar best in therapie om hierin wat steviger te raken. We zijn niet allemaal hetzelfde. Leven met angst kan heel overheersend zijn, onderschat dat niet..
pi_141354698
ik vind het lastig. Ik was bij Djen in het begin ook super onzeker (en nog wel eens). Heb dat hier op Fok! ook gedeeld.. juist omdat hier zoveel ervaringsdeskundigen bij elkaar zitten met allemaal hun eigen visie.

En ik denk dat we zo'n onzekere periode allemaal wel gehad hebben of soms nog steeds ervaren.

Dan is het juist fijn om wat steun te vinden hier vind ik :Y :@ . Zeker als je zelf, om welke reden dan ook, minder lekker/goed in je vel zit. Je kunt niet altijd de heppie-de-peppie-uberzelfverzekerde-supermama zijn helaas.

Dadelijk gaan we nog krijgen dat we onze onzekerheden niet meer durven te posten, uit angst om finaal afgebrand te worden. Dat zou ik heel jammer vinden.

En ik wilde nog even jompelen voor de dames van Kyara *O*
Ze gaan zo hard :o
pi_141354881
Stapjes O+ wat super Kyara *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:31:01 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141354889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:16 schreef Kimpossible het volgende:

[..]