Mij verbaasde het optimisme in deze thread eerder op de avond zo. Iedereen liep maar te roepen dat het een stel campingvoetballers was. Maar wie Australië tegen Chili had zien voetballen had daar echt wel wat genuanceerder over kunnen denken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen, alhoewel het beter had gekund. Maar Australië heeft een prima ploeg hoor.
Er zijn ook al een hoop spelers die bewust gaan vallen. Bewust tegen de armen schieten loopt wel los. Zie je nauwelijks dat iemand daar echt voor gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Vatta het volgende:
Leuk. Krijg je straks weer spelers die bewust ballen tegen handen en armen gaan schieten. Als je maar hard genoeg schiet. Valt te proberen toch
Dat zal inderdaad wel los lopen, da's een stuk moeilijker dan op het doel schietenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn ook al een hoop spelers die bewust gaan vallen. Bewust tegen de armen schieten loopt wel los. Zie je nauwelijks dat iemand daar echt voor gaat.
Zeker. Ik gun ze eigenlijk meer dan ze nu krijgen na twee wedstrijden. Hadden ze ook wel verdiend denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Mij verbaasde het optimisme in deze thread eerder op de avond zo. Iedereen liep maar te roepen dat het een stel campingvoetballers was. Maar wie Australië tegen Chili had zien voetballen had daar echt wel wat genuanceerder over kunnen denken.
Was een prima ploeg van die Aussies inderdaad.
Daarom. Je bent ook afhankelijk van de arm van de verdediger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel los lopen, da's een stuk moeilijker dan op het doel schieten
Eens. Niks tegen die jongens in te brengen, en 8 jaar geleden zijn ze al eens genaaid tegen Italië in de achtste finales. Krachtige, atletische voetballers, die een prima pot op het veld kunnen leggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeker. Ik gun ze eigenlijk meer dan ze nu krijgen na twee wedstrijden. Hadden ze ook wel verdiend denk ik.
Fokkers hebben geen vrienden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Travel. het volgende:
19 topicsmoeten jullie niet met vrienden kijken?
Fokvrienden zijn voor het leven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Travel. het volgende:
Heb je bij de Chinees gekeken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Een beetje een raar nasmaakje gekregen door de wedstrijd ned-aus.
Hoezo dat? Je dacht na de 1-5 dat ze iedereen 'eventjes' zouden oprollen? Dat ze een nipte zege hebben geboekt is juist ideaal, beter dat ze nu weer met beide voetjes op de grond staan dan in de volgende ronde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Een beetje een raar nasmaakje gekregen door de wedstrijd ned-aus.
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Travel. het volgende:
100% mee eens, even terug op aardequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je dacht na de 1-5 dat ze iedereen 'eventjes' zouden oprollen? Dat ze een nipte zege hebben geboekt is juist ideaal, beter dat ze nu weer met beide voetjes op de grond staan dan in de volgende ronde.
* Drxx mompelt iets over EK 2008.
Je hebt gelijk alleen maak ik me na vandaag meer zorgen om de verdediging. Dat is vandaag wel duidelijk geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je dacht na de 1-5 dat ze iedereen 'eventjes' zouden oprollen? Dat ze een nipte zege hebben geboekt is juist ideaal, beter dat ze nu weer met beide voetjes op de grond staan dan in de volgende ronde.
Volgens mij waren er genoeg users die realistisch waren hoor.. had ongeveer wel zo'n wedstrijd verwacht, alleen niet dat Australië 2x zou scoren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Mij verbaasde het optimisme in deze thread eerder op de avond zo. Iedereen liep maar te roepen dat het een stel campingvoetballers was. Maar wie Australië tegen Chili had zien voetballen had daar echt wel wat genuanceerder over kunnen denken.
Riekt bijna naar doorgestoken kaart. BRA wil gewoon weten wat ze moeten doen om de goeie achtste finale te krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Zinedinho het volgende:
Waarom spelen die Brazilianen maandag nou na ons? Dat is wel kut met het oog op een eventuele wedstrijd tegen Brazilie. Als Brazilie (op een of andere manier) zou verliezen (en tweede worden) dan konden we gewoon de bal in eigen doel peren.
Huh wtf serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Zinedinho het volgende:
Waarom spelen die Brazilianen maandag nou na ons? Dat is wel kut met het oog op een eventuele wedstrijd tegen Brazilie. Als Brazilie (op een of andere manier) zou verliezen (en tweede worden) dan konden we gewoon de bal in eigen doel peren.
Zeker een spannende wedstrijd geweest, voor iedereen. Beetje NL- Tsjechië in 2004. Kon alle kanten op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er genoeg users die realistisch waren hoor.. had ongeveer wel zo'n wedstrijd verwacht, alleen niet dat Australië 2x zou scoren.
Oranje was niet best maar na wat buitenlandse wedstrijdverslagen te hebben gelezen is dit voor de neutrale kijker wel een mooie wedstrijd geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |