SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
En dan kust ze een kindquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
'Dus ik ga jou zien? Ik vind jou echt heel lekker'![]()
Wat een loopse teef.
Ach welnee. Dat wordt dan gebracht als een 'technisch probleem..'. Wedden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Moet ze doen. Kan ze straks naar de zenderkamer en naar huis
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een loopse teef.
Jij valt dan ook niet op vrouwenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.
shit, ik moet echt aan me werk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een loopse teef.
Het zal wel iets zijn wat wij niet zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.
Forget it. Vriendin van Lot, dus onschendbaar.quote:
Ja ik lees hier wel eens dat ze er een radartje voor hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel Laura schijnt te voelen wie er wel rijp voor is.
quote:
Dit lijkt wel op een zo'n vakantie-scene van "oma gaat op vakantie en koopt daar een jongen om mee te gaan seksen"quote:
Nee, ze zei: Vanavond ben ik pot. Met dat halfbakken accentje van d'r.quote:
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het knap. En goor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.
Ja speciale cola. Net zo iets als de sinas van Vanfless.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Ransjih het volgende:
dus ook lau drinkt gewoon terwijl ze niet vrij is?
Allemaal van zijn uitkerinkje. Die kan straks ook de schuldsanering in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Daantjuh: niks zeggen...de 28e kom ik slapen he
Laura is een cartoon lichamelijk en figuurlijk.quote:
Dacht dat de gay-radar alleen werd gebruikt onder homo'squote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.
Goh die hebben we nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa loopt zo raar met d'r kont naar achteren... net een eend...
Denk dat de kans groot is dat ze vanavond ivan verkracht puur uit frustratiequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Vanessa :"[dronken]Iedereen... iedereen.. vraagt.. hoe zit het me jou en ivan.. [/dronken]"
Godver dat is waar !quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forget it. Vriendin van Lot, dus onschendbaar.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef Persefoneia het volgende:
Wat zei die gast nou tegen Vanas?
'wat een kutwijf, die beveiliger'' ?
was een bezoekster geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef formule het volgende:
Wat een kutwijf van de beveiliging zegt Lot tegen Vannes
Ja, een dikke blonde, die er wel vaker komt.quote:
Je vond me toch geil dus kom opquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat de kans groot is dat ze vanavond ivan verkracht puur uit frustratie
Waarom goor? Als ze een jongen mee had getrokken ook ? Jongen/meisje hebben toch ook signalen? Ik begrijp die ophef niet zo. Dat ze de zender er uittrok is het enige wat niet kon.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, een dikke blonde, die er wel vaker komt.
De beelden in haar hoofd worden groter en groter, al vind ik Ivan niet zo ok in deze. De sukkelquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles: "Ik snap het allemaal niet hè.. Ik snap het ECHT niet meer... Ie-der-een komt naar mij toe... Ie-der-een.... Hoe zit het met jou en Ivan... Fuck... Ik word er schijtziek van!"
Volgens mij heeft ze ook andere coke gehad. Daar speculeerde ze vanmiddag al op. Is ook filmpje van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja speciale cola. Net zo iets als de sinas van Vanfless.
Ging over een brief die Charlotte vandaag ontvangen heeft van d'r vader. Is een filmpje van. Ergens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
VRAAG HET NOG MAAR EEN KEERTJE
Sorry ik had het gemist zat in de SV maar las TT vader Charlotte is boos >>??? Waarom ??
brief van Pa Varken waarin hij boos is op Joey en Marije en Lot een legbatterij aan veren in haar dikke reet krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Sorry ik had het gemist zat in de SV maar las TT vader Charlotte is boos >>??? Waarom ??
voor je antwoordquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ging over een brief die Charlotte vandaag ontvangen heeft van d'r vader. Is een filmpje van. Ergens.
Onzin TT sloeg op vanmiddag met post ofzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Joey heeft met Marije gezoend, Lotje krijgt geen kleren, Lotje krijgt geen zangcoach.. weet ik het allemaal..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Die gaat nog sneller dan Emil het hek overquote:
De parenclub voor minderbegaafden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een ongelooflijk ordinaire bende daar.
Ik kan je uit de eerste hand vertellen dat je dan niet goed geïnformeerd bent....quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dacht dat de gay-radar alleen werd gebruikt onder homo's
Wie is boos?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef Persefoneia het volgende:
Wat zou Vanas gezegd hebben dat ze nu zo boos is?
Dit dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De parenclub voor minderbegaafden.
Marrije krijgt uiteindelijk de schuldquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die gaat nog sneller dan Emil het hek over
Nu laten ze gewoon zien wat ze echt zijn: TOKKIES!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een ongelooflijk ordinaire bende daar.
In een beetje club flikkeren ze dit soort gasten eruit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daten met Schuimpjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dit was een paar maanden geleden ook al, toen dook Laura met 3 enge wijven hoekjes in.. En wilde De Fles neuken in het kakhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nu laten ze gewoon zien wat ze echt zijn: TOKKIES!
Die B_R is niet de daten.quote:
DR hele kont stond vol met teksten.. !! Iemand!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laura, de desperate lesbo van utopia.
Ik wil iedere volwassene zien met wat alcohol achter de kiezen en dan na 6 maanden zonder of met heeeel weinig sex. Jee.. Daar in de loods zijn ze niet de enigen die hypocriet zijn. Is niet tegen de poster van dit bericht bedoelt, maar in het algemeen.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Hij is gewoon een pussy-teaser (i.p.v. cock-teaser)quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
De beelden in haar hoofd worden groter en groter, al vind ik Ivan niet zo ok in deze. De sukkel
Dat gaat flink trappen worden ^^quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Persefoneia het volgende:
Het topje van Vanas zakt steeds verder af.
Ik zou er trots op zijnquote:
Het gaat me niet om de seksuele voorkeur. Het gaat me om het primitieve gedrag van Laura. Verder vind ik haar dom, een stookster, en een roddelaarster. Geen fris relatiemateriaal dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarom goor? Als ze een jongen mee had getrokken ook ? Jongen/meisje hebben toch ook signalen? Ik begrijp die ophef niet zo. Dat ze de zender er uittrok is het enige wat niet kon.
Heel de achterban van Lot plus Marcel lopen te steukuhquote:
Ik vind het maar een eng mokkel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura's verovering van vandaag. Dat lelijke volgeplakte gedrocht weet ze wel te scoren, dat moet ik haar nageven...
[ afbeelding ]
Ze heet dus Giselore
[ afbeelding ]
Scoren??? Tis net alsof ze alles wat daar binnen komt, maar afwerkt in die bosjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura's verovering van vandaag. Dat lelijke volgeplakte gedrocht weet ze wel te scoren, dat moet ik haar nageven...
[ afbeelding ]
Ze heet dus Giselore
[ afbeelding ]
En vanavond loopt-ie weer zijn rozenkrans te bidden.. Spekmoslimquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
Moslim Ivan verplicht aan het bier ivm Vaness
Ze is 24/7 lam?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Die is altijd lam dus wat is nieuw
lamaar joh. zegt veul over hullie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel de achterban van Lot plus Marcel lopen te steukuh.
Misschien wordt Ivan nog wel lam. Islam dan.. wel beetje flauw. ik weet het. Doet het bier.quote:
Alcohol is echt een lausy excuus voor iemands gedrag. Zuip dan niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:19 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik wil iedere volwassene zien met wat alcohol achter de kiezen en dan na 6 maanden zonder of met heeeel weinig sex. Jee.. Daar in de loods zijn ze niet de enigen die hypocriet zijn. Is niet tegen de poster van dit bericht bedoelt, maar in het algemeen.
Ivan rent vanavond nog het hek uit.quote:
Ik lig er liever mee in bed dan met 40 graden koorts.quote:
of "oma lust ook nog wel een groen blaadje 'quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel op een zo'n vakantie-scene van "oma gaat op vakantie en koopt daar een jongen om mee te gaan seksen"
Zwetsert, zwetsert!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef Punkman het volgende:
Vanessa, zeg nog even tegen Isa dat ze te veel zuipt.
Die lacht haar ballen uit haar blouse. Die zien we nooit meer terug ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heet dus Giselore
[ afbeelding ]
dit is een comment op de betreffende post van marcelquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel de achterban van Lot plus Marcel lopen te steukuh.
Opa voldoet nog dus hou op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik lig er liever mee in bed dan met 40 graden koorts.
Ze hebben ook weinig keus he. Ze loopt de bosjes in, kust wat, en loopt weer terug.. Goh... Grove schande.. Iedereen die daar over valt zijn allemaal heilig... En zouden zoiets natuurlijk noooooit doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Alcohol is echt een lausy excuus voor iemands gedrag. Zuip dan niet.
Wat sex betreft. Apen doen het in het wild nog charmanter dan die lui in utopia.
Dan is het toch duidelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
Billy vraagt of er extra sigaretten zijn, Ja tuurlijk zegt Vanessa.
Vandaar heet ze fanflesquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Die is altijd lam dus wat is nieuw
Ja kan ze het nog uit der mond krijgen.....quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef Punkman het volgende:
Vanessa, zeg nog even tegen Isa dat ze te veel zuipt.
"een keer"quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Baconbus het volgende:
Vanflassa: Mag ik eens een keer naar de klote zijn?
WUAHHAHAHAHHA je bent bij elke feestje het meest naar de klote, deze vrouw heeft een serieus probleem
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef Kaleddi het volgende:
Aaaaarrgghhhhh, ga weg !!!
[ afbeelding ]
Viva Hollandiaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
We waren er weer bij en dat was prihima.
Goh? Het is net de COSquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef danilel het volgende:
[..]
dit is een comment op de betreffende post van marcel
[ afbeelding ]
2 vrouwen vind ik op de een of andere manier niet goor...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarom goor? Als ze een jongen mee had getrokken ook ? Jongen/meisje hebben toch ook signalen? Ik begrijp die ophef niet zo. Dat ze de zender er uittrok is het enige wat niet kon.
Ik zeg isa en ron kom er maar in wat jammer dat dennis er nu niet is....quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Baconbus het volgende:
Vanflassa: Mag ik eens een keer naar de klote zijn?
WUAHHAHAHAHHA je bent bij elke feestje het meest naar de klote, deze vrouw heeft een serieus probleem
Bianca ook een COS'ser? Top wijfquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef danilel het volgende:
[..]
dit is een comment op de betreffende post van marcel
[ afbeelding ]
Tja hier wel.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Gio tegen Vanas : "Je moet ff aan het water he.. je kijkt helemaal scheel.."
Echt lam .....leuk voor dr kidsquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
Zo, die is lam, ze kan niet eens meer goed praten.
die gaan meeleupen om weer een beetje heup te krijgequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef Persefoneia het volgende:
Vanas haar kinderen hebben denk ik inmiddels ook de heup wel opgegeven.
Nee! Gewoon doorzuipen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Gio tegen Vanas : "Je moet ff aan het water he.. je kijkt helemaal scheel.."
Ze heeft een probleem .........DRANK !!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Mag ik eindelijk een keer naar de klote zijn?
Je bent het 4 x in de week.
ZEG HET HAAR!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze heeft een probleem .........DRANK !!!!!
Waar is Ron? Is die al de poort uit?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik zeg isa en ron kom er maar in wat jammer dat dennis er nu niet is....
Ze doet even een peukenpauzequote:
klopt we mensen zeiden het echt tegen haar,jij bent de knapstequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Marije: "Wat een vet lekkere wijven vanavond hier vanavond!"
Eerst Ruud daarna Giorgio.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Injetta het volgende:
Tegen wie bitste Vanes nou een paar keer 'Ophouden nou!'
Dat is best een probleem, maar ik geniet nu van die troela.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gio volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Injetta het volgende:
Tegen wie bitste Vanes nou een paar keer 'Ophouden nou!'
Als je elke situatie afzondelijk neemt valt het altijd wel mee. Dan is Vanessa eens een avondje dronken bijvoorbeeld. Zijn de meesten wel eens, prima verder. Maar zet je al die situaties achter elkaar dan ontstaat er een patroon. Daar gaat het om denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig keus he. Ze loopt de bosjes in, kust wat, en loopt weer terug.. Goh... Grove schande.. Iedereen die daar over valt zijn allemaal heilig... En zouden zoiets natuurlijk noooooit doen.
Ik verdedig Laura an sich niet, vind het een draak. Maar alles wordt hier wel heel erg uitvergroot, net of ze de halve loods heeft verkracht ofzo.
Huh..??quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Marije: "Wat een vet lekkere wijven vanavond hier vanavond!"
Nee ze heeft een probleem als de drank op is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als ik haar zie, lach ik omdat ze zich zo belachelijk maakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa moet maar eens overwegen om naar huis te gaan. Dit is voor haar kinderen echt niet meer te doen. Ze staat compleet voor gek daar. Stelen, drinken, liegen, commanderen, troep koken, het kan niet veel langer meer goed blijven gaan.
Neeheee dat zien we allemaal verkeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa moet maar eens overwegen om naar huis te gaan. Dit is voor haar kinderen echt niet meer te doen. Ze staat compleet voor gek daar. Stelen, drinken, liegen, commanderen, troep koken, het kan niet veel langer meer goed blijven gaan.
Zolang ze haar de handen boven het hoofd blijven houden gaat het prrrrrrima!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
dat de manager zei dat marije eruit moet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De zaadcontainer weer over Marije.. (kon het niet verstaan)
Ivan zei dat, ze schrok er zelf vanquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Geloof dat nog steeds niet hoor, hoe vaak ze het ook zegt.
De manager van de gents (die vrouw denk) had gezegd dat die 'maaike' eruit moest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
De zaadcontainer weer over Marije.. (kon het niet verstaan)
Erg uitvergroot? Dat willen de inwoners toch. Daarom zitten ze daar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig keus he. Ze loopt de bosjes in, kust wat, en loopt weer terug.. Goh... Grove schande.. Iedereen die daar over valt zijn allemaal heilig... En zouden zoiets natuurlijk noooooit doen.
Ik verdedig Laura an sich niet, vind het een draak. Maar alles wordt hier wel heel erg uitvergroot, net of ze de halve loods heeft verkracht ofzo.
Ze vonden haar de knapste van alle vrouwen in Utopia, vertelde ze tegen Vanessaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Er waren vrouwen die vanavond met Marije hebben geflirt. Ze vond het bepaald geen onprettige ervaring.
Goeie oren, tnx!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De manager van de gents (die vrouw denk) had gezegd dat die 'maaike' eruit moest.
Billy had gezegd.. nou ze heet marije maar ik vind het ook.. HAHAHAHAAA
Waar gaat het over dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa vertelt over haar gesprek met Danny Nicolay
echt he.. kampjoekelsquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Kaleddi het volgende:
Flikker eens op bij die koeienBN-er of niet
Af en toe denk ik wel eens dat de vrouwen daar op bi-zijn geselecteerd worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Er waren vrouwen die vanavond met Marije hebben geflirt. Ze vond het bepaald geen onprettige ervaring.
Billy weet dat ze nooit eruit gehaald wordt, en dat laat ze weten ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De manager van de gents (die vrouw denk) had gezegd dat die 'maaike' eruit moest.
Is dat een bn-er?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Kaleddi het volgende:
Uit de kast?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie is er BN-er?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Kaleddi het volgende:
ja begreep ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Isa is Dannie van de Gents failliet gegaan?
Billy, Ruud, Gio, Rienk, Charlotte en Aike zitten we tot 31 dec mee opgescheept vermoed ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Billy weet dat ze nooit eruit gehaald wordt, en dat laat ze weten ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Isabella heeft een tshirt gehad, aan de ene kant haar naam en aan de andere kant, Ik ben je prooi!
Van allebei een waarschuwing, maar niet hard genoeg.quote:
ZVBNerquote:
Nou daar begrijp ik dan niets van. Want dat lijkt me toch echt Laura. Marije heeft helaas te weinig persoonlijkheid om mooi te zijn, vind ik althans. Beetje grijze muis, en zo bangig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze vonden haar de knapste van alle vrouwen in Utopia, vertelde ze tegen Vanessa
Die is dus geen manager maar iemand van de regie/achterquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mijn filmpje heeft haar bekend gemaakt,uitgerekend ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Isabella heeft een tshirt gehad, aan de ene kant haar naam en aan de andere kant, Ik ben je prooi!
Kijk dat is positiefquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa heeft vanavond heel wat positieve info van buiten gehad
en ivan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Billy, Ruud, Gio, Rienk, Charlotte en Aike zitten we tot 31 dec mee opgescheept vermoed ik
Vanwege het liedje samen met Wolter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mijn filmpje heeft haar bekend gemaakt,uitgerekend ik
dan hadden lidnsey en peter en alle andere die hem voor waren er ook in teruggemoetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef DKUp het volgende:
In de regels staat toch dat oud-bewoners nooit meer mogen terugkeren ? Als Marcel terugkomt weten we al wie wint.
quote:
Wat zal het gezellig zijn met 6 kalkoenen onder de kerstboom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Billy, Ruud, Gio, Rienk, Charlotte en Aike zitten we tot 31 dec mee opgescheept vermoed ik
Zoon Van Bekende Nederlanderquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Oh dat is ZVBN-erquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zoon van Froger en enigzins bekende zanger.
Zie je wel dat je een goed hart hebt. Ergensquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
topperquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Modern gezeikquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Marije weet niet meer of ze op jongens of op meisjes valt, ppfffffff
Dat kind is gek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef Injetta het volgende:
Marije vond voor ze er in kwam Laura en Lot heel erg leuk, maar nou.....
Ze dacht nl. dat de 'echt' waren en vervolgens blijft ze maar roepen dat ze bi is..
Nee, die is in de verbogen voorraad kamer sigaretten en drank pakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De Fles, ligt die op bed? Ze is zoek.
Danny is een vriend van Isa en hij heeft haar verteld hoe populair ze isquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan?
Ik val er nu middenin.
Goede zaak!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Af en toe denk ik wel eens dat de vrouwen daar op bi-zijn geselecteerd worden.
Ja, dat snapte ik, heel langzaam aan druppelt het bij haar binnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanwege het liedje samen met Wolter.
Ik wilde net zeggen, de stream gaat weg van haar die ligt straks in haar nest. Door een van jongens naar toe gedragen. Zal me niks verbazen, is al vaker gebeurd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wees er trots op renequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Maag wordt achter even leeggepomptquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa fluistert tegen Ivan...quote:
Op wie dan????? Zo ineens????quote:
Nee hoor, ze heeft een tijdje geleden al gezegd dat ze bi is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |