SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
En dan kust ze een kindquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
'Dus ik ga jou zien? Ik vind jou echt heel lekker'![]()
Wat een loopse teef.
Ach welnee. Dat wordt dan gebracht als een 'technisch probleem..'. Wedden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Moet ze doen. Kan ze straks naar de zenderkamer en naar huis
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een loopse teef.
Jij valt dan ook niet op vrouwenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.
shit, ik moet echt aan me werk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een loopse teef.
Het zal wel iets zijn wat wij niet zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe pikt ze ze er toch haarfijn uit. Ik zou haar hoeken als ze zo tegen mij deed.
Forget it. Vriendin van Lot, dus onschendbaar.quote:
Ja ik lees hier wel eens dat ze er een radartje voor hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel Laura schijnt te voelen wie er wel rijp voor is.
quote:
Dit lijkt wel op een zo'n vakantie-scene van "oma gaat op vakantie en koopt daar een jongen om mee te gaan seksen"quote:
Nee, ze zei: Vanavond ben ik pot. Met dat halfbakken accentje van d'r.quote:
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het knap. En goor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.
Ja speciale cola. Net zo iets als de sinas van Vanfless.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Ransjih het volgende:
dus ook lau drinkt gewoon terwijl ze niet vrij is?
Allemaal van zijn uitkerinkje. Die kan straks ook de schuldsanering in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Daantjuh: niks zeggen...de 28e kom ik slapen he
Laura is een cartoon lichamelijk en figuurlijk.quote:
Dacht dat de gay-radar alleen werd gebruikt onder homo'squote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze is tenminste bi. Dus ze heeft een redelijk goede gay-radar hoor.
Goh die hebben we nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa loopt zo raar met d'r kont naar achteren... net een eend...
Denk dat de kans groot is dat ze vanavond ivan verkracht puur uit frustratiequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Vanessa :"[dronken]Iedereen... iedereen.. vraagt.. hoe zit het me jou en ivan.. [/dronken]"
Godver dat is waar !quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forget it. Vriendin van Lot, dus onschendbaar.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef Persefoneia het volgende:
Wat zei die gast nou tegen Vanas?
'wat een kutwijf, die beveiliger'' ?
was een bezoekster geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef formule het volgende:
Wat een kutwijf van de beveiliging zegt Lot tegen Vannes
Ja, een dikke blonde, die er wel vaker komt.quote:
Je vond me toch geil dus kom opquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat de kans groot is dat ze vanavond ivan verkracht puur uit frustratie
Waarom goor? Als ze een jongen mee had getrokken ook ? Jongen/meisje hebben toch ook signalen? Ik begrijp die ophef niet zo. Dat ze de zender er uittrok is het enige wat niet kon.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, een dikke blonde, die er wel vaker komt.
De beelden in haar hoofd worden groter en groter, al vind ik Ivan niet zo ok in deze. De sukkelquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Fles: "Ik snap het allemaal niet hè.. Ik snap het ECHT niet meer... Ie-der-een komt naar mij toe... Ie-der-een.... Hoe zit het met jou en Ivan... Fuck... Ik word er schijtziek van!"
Volgens mij heeft ze ook andere coke gehad. Daar speculeerde ze vanmiddag al op. Is ook filmpje van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja speciale cola. Net zo iets als de sinas van Vanfless.
Ging over een brief die Charlotte vandaag ontvangen heeft van d'r vader. Is een filmpje van. Ergens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
VRAAG HET NOG MAAR EEN KEERTJE
Sorry ik had het gemist zat in de SV maar las TT vader Charlotte is boos >>??? Waarom ??
brief van Pa Varken waarin hij boos is op Joey en Marije en Lot een legbatterij aan veren in haar dikke reet krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Sorry ik had het gemist zat in de SV maar las TT vader Charlotte is boos >>??? Waarom ??
voor je antwoordquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ging over een brief die Charlotte vandaag ontvangen heeft van d'r vader. Is een filmpje van. Ergens.
Onzin TT sloeg op vanmiddag met post ofzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Joey heeft met Marije gezoend, Lotje krijgt geen kleren, Lotje krijgt geen zangcoach.. weet ik het allemaal..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Die gaat nog sneller dan Emil het hek overquote:
De parenclub voor minderbegaafden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een ongelooflijk ordinaire bende daar.
Ik kan je uit de eerste hand vertellen dat je dan niet goed geïnformeerd bent....quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dacht dat de gay-radar alleen werd gebruikt onder homo's
Wie is boos?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef Persefoneia het volgende:
Wat zou Vanas gezegd hebben dat ze nu zo boos is?
Dit dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De parenclub voor minderbegaafden.
Marrije krijgt uiteindelijk de schuldquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die gaat nog sneller dan Emil het hek over
Nu laten ze gewoon zien wat ze echt zijn: TOKKIES!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een ongelooflijk ordinaire bende daar.
In een beetje club flikkeren ze dit soort gasten eruit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daten met Schuimpjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dit was een paar maanden geleden ook al, toen dook Laura met 3 enge wijven hoekjes in.. En wilde De Fles neuken in het kakhuis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nu laten ze gewoon zien wat ze echt zijn: TOKKIES!
Die B_R is niet de daten.quote:
DR hele kont stond vol met teksten.. !! Iemand!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laura, de desperate lesbo van utopia.
Ik wil iedere volwassene zien met wat alcohol achter de kiezen en dan na 6 maanden zonder of met heeeel weinig sex. Jee.. Daar in de loods zijn ze niet de enigen die hypocriet zijn. Is niet tegen de poster van dit bericht bedoelt, maar in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |