O vertel. Zag dat ze post kreeg, maar moest toen naar mijn werk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaat over de brief die Lot van d'r vader heeft gehad vandaag.
Je blijft maar zieken he?. Misselijk wijf. Prima hoor.quote:
Waar was Papa dan boos over? Lot kreeg bijkans een heel kippenhok in haar reet gestoken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb 't nog niet gezien, kijk hier even:quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
O vertel. Zag dat ze post kreeg, maar moest toen naar mijn werk.
Ja precies!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach die schuimpjes zijn zo ver heen.quote:
Dank jequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb 't nog niet gezien, kijk hier even:
wolfwoman?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb getweet voor isa, denk niet dat hij het ziet als hij staat te zingen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh jee De Fles weer bij Ivan gesignaleerd.
het blijven rare 'jongens' die nichtenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die gast heeft er twee drie dagen gezeten en al meteen big buddies.
quote:
Dan was Wolter Kroes nog veel beter!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat er voor Isa vandaag weinig eer te behalen valt. Wat een matig zanger is die Danny de Munk.
Ik vond dat afgeraffelde Brel-covertje al niks, maar dit is helemaal bedroevend.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef Kaleddi het volgende:
Waar ben ik in godsnaam beland![]()
[ afbeelding ]
. wat erg.... En dan moet de afterparty nog beginnen.quote:
Hahaha wat een figuur, gaat nog leuk worden. Ivan noemde haar een geil wijf. Dat gaat ze niet snel vergetenquote:
Wie weet zeker dat het van Lots vader komt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zei toch al dat Laura met De Munk ging zingen....
Wat een aanfluiting dat dat vieze vette varken haar zin krijgt met haar falliete FADUURRRRRRR. Dat Isa niet mag zingen.....
Triest wijf. Hoop dat het KWF mee leestquote:
Dat gaat ze NOOIT vergeten! En dat zal ze hem laten merken ook!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur, gaat nog leuk worden. Ivan noemde haar een geil wijf. Dat gaat ze niet snel vergeten
Keer op keer. Wij willen ISAquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zei toch al dat Laura met De Munk ging zingen....
Wat een aanfluiting dat dat vieze vette varken haar zin krijgt met haar falliete FADUURRRRRRR. Dat Isa niet mag zingen.....
Stelletje hypocrieten daar...![]()
![]()
We willen dit!!!!!!!
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Triest wijf. Hoop dat het KWF mee leest
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Triest wijf. Hoop dat het KWF mee leest
Die ze bijna wurgt,vrouw wordt er bang van...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa hangt nu van ellende bij een vrouw om haar nek.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Lieve vrienden,zouden jullie mij en mijn vriend Marcel Elias-Baegen willen helpen om te zorgen dat hij een EERLIJKE herkansing krijgt om terug te keren naar het tv programma UTOPIA Wij willen Marcel terug in Utopia Mijn zussie Lot mist hem erg
Jullie kunnen bellen,mailen
Alvast erg bedankt.xxx
https://www.facebook.com/brenda.hankel1?fref=nf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Lieve vrienden,zouden jullie mij en mijn vriend Marcel Elias-Baegen willen helpen om te zorgen dat hij een EERLIJKE herkansing krijgt om terug te keren naar het tv programma UTOPIA Wij willen Marcel terug in Utopia Mijn zussie Lot mist hem erg
Alvast erg bedankt.xxx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE !!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Alvast erg bedankt.xxx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te langquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Wat een fucking rotmuziek. Hoe lang gaat dit nog door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |