SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaSOONY
Marije en Joey. Ik vond het wel gepast met al die reacties over de bijzondere band met haar fadurquote:
Joey zingt dat wel regelmatigquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef heks29 het volgende:
nou dat stomme "bloemetje" heb ik nog nooit gehoord daar in die loods. en joey maar beweren dat ze dat 24/7 zingen.![]()
Ja prima, dat jij te dik bent is best lastigquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Soury, is die polonaise niks voor jou? Gewoon achter aansluiten.
haha ja ok, ik dacht op iemand van hier of zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Marije en Joey. Ik vond het wel gepast met al die reacties over de bijzondere band met haar fadur.
Het is mij ook ontgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef heks29 het volgende:
nou dat stomme "bloemetje" heb ik nog nooit gehoord daar in die loods. en joey maar beweren dat ze dat 24/7 zingen.![]()
als je maar blijft mee lezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Lieve mede Cossers,
Sinds vorige week heb ik geen zin meer in Utopia, ik ga dus veel minder cossen. Het spijt me
Groeten,
Ik.
is me echt nog nooit opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Lieve mede Cossers,
Sinds vorige week heb ik geen zin meer in Utopia, ik ga dus veel minder cossen. Het spijt me
Groeten,
Ik.
Wij hebben thuis ook een broodrooster.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima, dat jij te dik bent is best lastig
Wij houden je tege jonguh b!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Lieve mede Cossers,
Groeten,
Ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |