SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dat is Amsterdamse humor.quote:
Zo een hele tijd alquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef heks29 het volgende:
[..]
loesje zei ook: liefde is mekaar een handje helpen, ook na 25 jaar.![]()
zelfs nog veeel langer. je mag er 17 jaar bijtellen.quote:
Nou nee. Zie mijn Pi.quote:
Leuk voor een filmpje of cap naar Rob de Geusquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee.
Ruud staat zijn neus leeg te halen boven de hamburgers.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Leuk voor een filmpje of cap naar Rob de Geus
jammer ik neem 3 opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee. Zie mijn Pi.
nee ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen ze daar nu ook Spanje - Chili gaan kijken?
DWDD is ook wel leukquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapen
Lekker!!! Mij loopt het water uit de mond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee. Zie mijn Pi.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik zou daar NOOIT willen eten in Utopia!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapen
Dat zou Jowi nooit doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lekker!!! Mij loopt het water uit de mond.
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zou daar NOOIT willen eten in Utopia!!!!
en ik ook niet. eet nog liever droog brood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wat je beter zelf kan meenemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
en ik ook niet. eet nog liever droog brood.
al gaf billy ruud een atm, ik zou gewoon balletje met sateh weg kanen, adds to the flavourquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mensen er nog hamburgers eten, als Ruud er bij staat
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.
als ik zeg: "schuimpje op rechts" ofzo begrijpt mijn man wat ik bedoel.![]()
![]()
Ik ook niet want ik zou niet in die vieze bedden kunnen slapen,bedluizen en als je pech hebt klodders sperma van het gevoos van Billy en Ruud.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.
Ies graties. Armoedzaaiers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa en Ruud gooit maar weer even een hamburger naar binnen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.
als ik zeg: "schuimpje op rechts" ofzo begrijpt mijn man wat ik bedoel.![]()
![]()
Meende begrepen te hebben dat ze zelf niet mochten eten, en niemand ziet het natuurlijk, niemand die er ook maar iets van zegt.quote:
Je glazen bol is kapotquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL moet blijven voetballen, geen tijdrekken, dat breekt ze altijd op.
Dat kunnen ze niet.
hun gehoor kwam niet verder dan het woord "hamburger".quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
hamburgers na de wedstrijd alleen als er over is
Klopt. Isa en Nico staan naast de ransapen. Wie weet komt het nog ter sprake.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Meende begrepen te hebben dat ze zelf niet mochten eten, en niemand ziet het natuurlijk, niemand die er ook maar iets van zegt.
nico en isa keken bij het eerste broodje al steeds hun kant opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Isa en Nico staan naast de ransapen. Wie weet komt het nog ter sprake.
Ik ben bang dat daar ook niets over gezegd gaat worden. Watjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
na de wedstrijd de stream dus maar aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bil en Ruud hebben er ieder al twee opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
hamburgers na de wedstrijd alleen als er over is
Is Ron hem gepeerd na zijn 24 uur? (nu de camera's druk bezig zijn met het bezoek_O-quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is Ron eigenlijk? De hele avond niet gezien.
Hij zou de muntverkoop doen, om fraude te voorkomen vermoed ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is Ron eigenlijk? De hele avond niet gezien.
Hij is er nog s3quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Danny&Sterretje have left the building? snel óp naar nog wat schnabbels..
Zal wel niet, slapzooitje daar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn. Rienk en Ivan zie ik ook nergens meer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is Ron hem gepeerd na zijn 24 uur? (nu de camera's druk bezig zijn met het bezoek_O-
True.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben bang dat daar ook niets over gezegd gaat worden. Watjes
Zit hij in zijn uppie in een hokje bij het hekquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij zou de muntverkoop doen, om fraude te voorkomen vermoed ik.
Iedereen is aandachtsgeil in Utopiaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Munk is wel aandachtsgeil, hij heeft het continu over ZIJN media-accounts.
Ivan is beveiligingquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn. Rienk en Ivan zie ik ook nergens meer.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Kale met zonnebril: "Jij bent een beetje verliefd op die Iranees hè.."
Lot: "Nee joh!"
daar zou ik ook gaan zitten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit hij in zijn uppie in een hokje bij het hek
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike en iemand ergens over aanspreken, daar is ze veel te laf voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
aike zou ze ook eens op zoiets aan kunnen spreken, die heeft ruud erover geïnformeerd
quote:
jij loopt niet mee met de "hoop voor loop"?quote:
Duitse minuten hé?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef Ransjih het volgende:
meest gevaarlijke minuten van een wedstrijd
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef heks29 het volgende:
[..]
jij loopt niet mee met de "hoop voor loop"?
vivaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:51 schreef beequeen het volgende:
We zijn er nog bij en dat is priiiiimaaa.![]()
![]()
![]()
![]()
viva hollandia.............quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:51 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iranees ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Viva Holandiaaaaa! Wolter Kroes kom met de Prooi!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:51 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
De Gents op de streamsquote:
quote:
Patty is goed en deskundigquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef hunter2011 het volgende:
Voetbaldeskundige Patty Brard had toch gelijk dat Holland nipt zou winnen.
Zij analyseert nu ook alle voetbalwedstrijden
Wees blijquote:
Wees blij.quote:
Moeilijk hé...zelf tekst verzinnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef heks29 het volgende:
ik ben zo blij dat ik je niet vergeten ben...........
oubollige meuk.
Alles beter dan Joeri Mulder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef hunter2011 het volgende:
Voetbaldeskundige Patty Brard had toch gelijk dat Holland nipt zou winnen.
Zij analyseert nu ook alle voetbalwedstrijden
Kut Marcel!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha lees wat Marcel op zijn FB zet die spoort ook niet![]()
![]()
![]()
Hoe zou hij het vinden als hij weet dat Lot Mastrubeertje genoemd wordt.
Marcel Elias-Baegen Walter Muis Chef-kok Hilversum super bedankt erg lief van jullie voor mijn moppie xxx
https://www.facebook.com/marcel.elias.37
44 zei die netquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef ledn81 het volgende:
Lotje heet weer dr zin en staat met een BN-er op de foto.
[ afbeelding ]
Hier heeft ze lang zo dikke kkop nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat Lot doet met Laura mag wel, maar wat Marije doet mag niet, dom volkquote:
Ik lees regelmatig op fb dat ze lang zo dik niet is als wij zien...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heeft ze lang zo dikke kkop niet
Zal wel matten worden. Nou ze doen maar lekker hun goddelijke best. Ik blijf uit de buurtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kaleddi het volgende:
Volgens mij zijn alle schuimpjes hier weer op weg naar het Hofplein of er is een Turkse bruiloft
Leuke fotoquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoefde hij niet achteraf te betalen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kadeng, kadeng, kadeng, kadeng. MARJET BAKKER !!!
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef heks29 het volgende:
en nou staan ze "hou me vast" te verneuken! zal sander leuk vinden.
Lots wil is wetquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat Lot doet met Laura mag wel, maar wat Marije doet mag niet, dom volk
Nou ja, "een prachtig armband", zelden zo'n goedkoop, lullig, armbandje gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
dan mogen we zuipen en roken..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Vanes : "We krijgen dan na afloop dan een feesie hier omdat we 24u hebben gelopen voor kanker.."
Televisie maakt wel dikker, klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig op fb dat ze lang zo dik niet is als wij zien...
Maar toch niet zo dikquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Televisie maakt wel dikker, klopt.
Tja, Lautje zo voelt het om bijna aangerand te wordenquote:
Ja maar ik kijk alleen streamsquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Joey ( Hij is me niet waart), Ivan ( Hij wil Laura) en Papa wacht thuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Kaleddi het volgende:
Hou me vast.... Aan wie zou Lotje denken?
[ afbeelding ]
Maar als je een beetje aanleg hebt toont het meer.quote:
30 jaar geleden toen de beeldbuis nog bol wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat je op TV zo'n 5 kilo zwaarder lijkt.
heul triest jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef RVer het volgende:
Hebben ze ook eigen nummers? dit is wel heel triest
En toen jij 45 was?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
30 jaar geleden toen de beeldbuis nog bol was
De Tobbers zingen toch ook covers?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef RVer het volgende:
Hebben ze ook eigen nummers? dit is wel heel triest
SBS6 volk + Nederlands elftal volk + Utopia volk= ??quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik schakel net in. Wat een vervelend ordinair volk op stream 3.
En ze noemen Utopia "ondernemend"
Hangt er ook vanaf, sommige mensen krijgen op televisie echt een plofkop, anderen niet. Hangt ook af van welke kant je gefilmd wordt etc. De echte tv-mensen weten dat en kennen al die trucjes. De Utopianen niet dus die zien we n.a.w. op hun onvoordeligstquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat je op TV zo'n 5 kilo zwaarder lijkt.
Bella, wel te verstaanquote:
Dan heb je het andere vingerwerk zeker gemistquote:
Dat is onzinquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Uh huh?quote:
Hoeveel televisie zal Lot dan wel niet gegeten hebben?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Emil en Gio zagen een keer wat verdachte bewegingen bij Lot. En toen hebben ze het bij haar nagevraagd en Lot helemaal ontsteld: "nee hoor, oh wat erg, nee, ik deed niks" etc. Volgens mij heeft ze sindsdien die bijnaam.quote:
Die komt nog uit maanden eerder toen de lakens van Lot op en neer gingen in haar uppie.quote:
Lot ziet er op die foto duidelijk een stuk slanker uit dan op de streams.quote:
Gebruik de tweet knop eensquote:
Is Danny varkenshoeder geworden?quote:
Dan snap ik hem nu welquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Emil en Gio zagen een keer wat verdachte bewegingen bij Lot. En toen hebben ze het bij haar nagevraagd en Lot helemaal ontsteld: "nee hoor, oh wat erg, nee, ik deed niks" etc. Volgens mij heeft ze sindsdien die bijnaam.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Kaleddi het volgende:
Ruud: Als ik nu wat flik. dan lig ik eruit![]()
![]()
Maar Lau heeft daar dan niets mee te maken gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt nog uit maanden eerder toen de lakens van Lot op en neer gingen in haar uppie.
ja er was een filmpje van ik denk van Rene maar you tube heeft veel van rene verwijderdquote:
Ik heb dat idd gemist .........gelukkig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dan heb je het andere vingerwerk zeker gemist
photoshopquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lot ziet er op die foto duidelijk een stuk slanker uit dan op de streams.
quote:
ze heeft in de eerste week zichzelf bevredigd en noemde zichzelf toen ook mastrubeertje... waar ze van baalde dat ze het zei..quote:
Die links oogt ook dik zeg, maar ja het ziet er anders uit op de streams heb ik begrepen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht net dat er familie van Joey stond, die aan de rechterkant
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Lau heeft daar dan niets mee te maken gehad.
twitter:dannydemunktwit twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:59:26Van Lotte voor Jenny een prachtig armband gekregen #utopia http://t.co/ARxiWh4vUA reageer retweet
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gebruik de tweet knop eens
Dan kan ik retweeten
twitter:dannydemunktwit twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:59:26Van Lotte voor Jenny een prachtig armband gekregen 😘#utopia http://t.co/ARxiWh4vUA reageer retweet
Oh, de intelligentsia.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Is links de lover van Lot??quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nietquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze heeft in de eerste week zichzelf bevredigd en noemde zichzelf toen ook mastrubeertje... waar ze van baalde dat ze het zei..
edit: ik zie dat ik "spuit elf" ben![]()
Rot eens op met die Isaquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef geamd het volgende:
Naar aanleiding van een oproep van de Supriseshow heb ik het volgende mailtje gestuurd om Isa hopelijk te verrassen. Misschien is het een idee dat meer Isa fans mailen zodat we haar met zijn allen sterk staan:
[i][i][i][i]Beste mensen van de Supriseshow,
Toen ik jullie oproep zag voor het verrassen van mensen met bijzondere verhalen moest ik gelijk aan een persoon denken die ik niet eens in het echt ken. Op dit moment ben ik een fanatiek fan van het programma Utopia. Deze interesse is ontstaan door mijn nieuwsgierigheid naar het groepsproces binnen de nieuwe samenleving zoals Utopia is bedoeld.
Mijn wens is om Isabelle (inwoner van Utopia) te verrassen. Isabelle is een bewoonster van het eerste uur. Isabelle neemt in het groepsproces een hele belangrijke rol in. Door haar gevoel van rechtvaardigheid en haar iet wat moralistische inslag brengt zij binnen de groep soms op een iets wat onhandige manier zaken aan de orde die haar mede bewoners vaak niet eerlijk aan de orde durven/willen brengen. Door deze eerlijk,- en oprechtheid heeft Isabella min of meer een underdog positie voor haarzelf gecreëerd en wordt ze helaas lang niet door al haar mede bewoners geaccepteerd om haar eerlijkheid. Naast dat Isabelle eerlijk en rechtvaardig is heeft ze ook de eigenschap om bescheiden te zijn en soms is ze behoorlijk onzeker over haarzelf. Isabella haar bescheidenheid heeft er voor gezorgd binnen de 6 maanden dat ze nu in Utopia woont zij nog maar 1 keer 175 euro voor haar zelf heeft geclaimd om haar dromen waar te maken. Dit in tegenstelling tot veel van haar mede bewoners die wel veel geld van de groep krijgen om hun dromen en wensen waar te maken.
Ik weet ondertussen dat Isabelle binnen Utopia 1 hele grote wens heeft. Dat is namelijk in 1 woord Muziek! Isabella beschikt over een dijk van een stem die zij op de streams en in de televisie-uitzendingen al een aantal maal heeft laten horen. Isabella haar wens binnen Utopia is een piano zodat zij daar muziek kan maken en kan zingen. Zoals ik heb begrepen dat dit helaas niet kan i.v.m. de streams. De andere wens van Isabella is om te mogen zingen en begeleid te worden door een zangcoach. Eenmaal heeft zij 175 euro gevraagd om een zangcoach te laten komen maar daarna heeft ze er niks meer mee kunnen doen omdat het budget binnen Utopia dat niet toelaat en Isabella te bescheiden is om voor haarzelf geld te vragen van de groep.
Wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt is het duet wat ze spontaan zond met Wolter Kroes tijdens de uitzwaai wedstrijd van het Nederlands elftal. Kippenvel kreeg ik ervan en vele streamers met mij! Ik had heel even gehoopt en gedacht dat dit voor Isabella misschien zou kunnen leiden als doorbraak ik haar zangcarrière maar helaas is er tijdens de reguliere televisie uitzendingen hiervan niks uitgezonden.
Daarom zou ik zo heel graag willen dat jullie Isabelle op wat voor manier dan ook eens in het wel verdiende zonnetje gaan zetten door bijvoorbeeld een piano, een zangcoach of een televisie zangoptreden voor haar te regelen. Ik gun Isabella de eer die haar toekomt!
Ik weet zeker dat vele streamers en fans van Isabella en Utopia deze wens voor Isabella met mij delen!
Met vriendelijke groet,
[/i][/i][/i][/i]
Bedankt....maar ik wou Isa met hem zingen retweeten.....maar reacties zie ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]twitter:dannydemunktwit twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:59:26Van Lotte voor Jenny een prachtig armband gekregen 😘#utopia http://t.co/ARxiWh4vUA reageer retweet
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef geamd het volgende:
Naar aanleiding van een oproep van de Supriseshow heb ik het volgende mailtje gestuurd om Isa hopelijk te verrassen. Misschien is het een idee dat meer Isa fans mailen zodat we haar met zijn allen sterk staan:
[i][i][i][i][i]Beste mensen van de Supriseshow
- knipjes -
Lot dacht dattie zong "krijg toch allemaal wat kleren" vandaar dat ze bij hem staatquote:
sorry ben een noob op twittergebied.......quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedankt....maar ik wou Isa met hem zingen retweeten.....
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef heks29 het volgende:
zingen ze daar in utopia 24/7 "bloemetje" .
wat is dat dan?
Dus dat....quote:
Wat moet dit voorstellen? Moderne kunst? Wat is de voor- en wat is de achterkant??? En waarom staat dat daar?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef geamd het volgende:
Toen ik jullie oproep zag voor het verrassen van mensen met bijzondere verhalen moest ik gelijk aan een persoon denken die ik niet eens in het echt ken. Op dit moment ben ik een fanatiek fan van het programma Utopia. Deze interesse is ontstaan door mijn nieuwsgierigheid naar het groepsproces binnen de nieuwe samenleving zoals Utopia is bedoeld.
Mijn wens is om Isabelle (inwoner van Utopia) te verrassen. Isabelle is een bewoonster van het eerste uur. Isabelle neemt in het groepsproces een hele belangrijke rol in. Door haar gevoel van rechtvaardigheid en haar iet wat moralistische inslag brengt zij binnen de groep soms op een iets wat onhandige manier zaken aan de orde die haar mede bewoners vaak niet eerlijk aan de orde durven/willen brengen. Door deze eerlijk,- en oprechtheid heeft Isabella min of meer een underdog positie voor haarzelf gecreëerd en wordt ze helaas lang niet door al haar mede bewoners geaccepteerd om haar eerlijkheid. Naast dat Isabelle eerlijk en rechtvaardig is heeft ze ook de eigenschap om bescheiden te zijn en soms is ze behoorlijk onzeker over haarzelf. Isabella haar bescheidenheid heeft er voor gezorgd binnen de 6 maanden dat ze nu in Utopia woont zij nog maar 1 keer 175 euro voor haar zelf heeft geclaimd om haar dromen waar te maken. Dit in tegenstelling tot veel van haar mede bewoners die wel veel geld van de groep krijgen om hun dromen en wensen waar te maken.
Ik weet ondertussen dat Isabelle binnen Utopia 1 hele grote wens heeft. Dat is namelijk in 1 woord Muziek! Isabella beschikt over een dijk van een stem die zij op de streams en in de televisie-uitzendingen al een aantal maal heeft laten horen. Isabella haar wens binnen Utopia is een piano zodat zij daar muziek kan maken en kan zingen. Zoals ik heb begrepen dat dit helaas niet kan i.v.m. de streams. De andere wens van Isabella is om te mogen zingen en begeleid te worden door een zangcoach. Eenmaal heeft zij 175 euro gevraagd om een zangcoach te laten komen maar daarna heeft ze er niks meer mee kunnen doen omdat het budget binnen Utopia dat niet toelaat en Isabella te bescheiden is om voor haarzelf geld te vragen van de groep.
Wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt is het duet wat ze spontaan zond met Wolter Kroes tijdens de uitzwaai wedstrijd van het Nederlands elftal. Kippenvel kreeg ik ervan en vele streamers met mij! Ik had heel even gehoopt en gedacht dat dit voor Isabella misschien zou kunnen leiden als doorbraak ik haar zangcarrière maar helaas is er tijdens de reguliere televisie uitzendingen hiervan niks uitgezonden.
Daarom zou ik zo heel graag willen dat jullie Isabelle op wat voor manier dan ook eens in het wel verdiende zonnetje gaan zetten door bijvoorbeeld een piano, een zangcoach of een televisie zangoptreden voor haar te regelen. Ik gun Isabella de eer die haar toekomt!
Ik weet zeker dat vele streamers en fans van Isabella en Utopia deze wens voor Isabella met mij delen!
Met vriendelijke groet,
[/i][/i][/i][/i]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Lot dacht dattie zong "krijg toch allemaal wat kleren" vandaar dat ze bij hem staat
Kweet het ook niet, stond zo klaar om te cappen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat moet dit voorstellen? Moderne kunst? Wat is de voor- en wat is de achterkant??? En waarom staat dat daar?
Daar doen we het voor, gewoon lekker melig wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kweet het ook niet, stond zo klaar om te cappen.
Heb inmiddels echt de slappe lach van de reacties hier.
Mijn buik doet gewoon zeer
Als je die onzin wil sturen doe het dan uit je eigen naam en niet vanuit mensen die er niets mee te maken willen hebben. Met je "streamers" schuimpjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef geamd het volgende:
[
Applaus voor deze actie!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef geamd het volgende:
Met vriendelijke groet,
[/i][/i][/i][/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |