SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dat is Amsterdamse humor.quote:
Zo een hele tijd alquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef heks29 het volgende:
[..]
loesje zei ook: liefde is mekaar een handje helpen, ook na 25 jaar.![]()
zelfs nog veeel langer. je mag er 17 jaar bijtellen.quote:
Nou nee. Zie mijn Pi.quote:
Leuk voor een filmpje of cap naar Rob de Geusquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee.
Ruud staat zijn neus leeg te halen boven de hamburgers.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Leuk voor een filmpje of cap naar Rob de Geus
jammer ik neem 3 opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee. Zie mijn Pi.
nee ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen ze daar nu ook Spanje - Chili gaan kijken?
DWDD is ook wel leukquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapen
Lekker!!! Mij loopt het water uit de mond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee. Zie mijn Pi.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik zou daar NOOIT willen eten in Utopia!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee dat de keuringsdienst van waren daar nooit is geweest, die zullen toch ook wel blauw gemaild zijn over die ransapen
Dat zou Jowi nooit doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lekker!!! Mij loopt het water uit de mond.
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zou daar NOOIT willen eten in Utopia!!!!
en ik ook niet. eet nog liever droog brood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wat je beter zelf kan meenemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
en ik ook niet. eet nog liever droog brood.
al gaf billy ruud een atm, ik zou gewoon balletje met sateh weg kanen, adds to the flavourquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mensen er nog hamburgers eten, als Ruud er bij staat
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.
als ik zeg: "schuimpje op rechts" ofzo begrijpt mijn man wat ik bedoel.![]()
![]()
Ik ook niet want ik zou niet in die vieze bedden kunnen slapen,bedluizen en als je pech hebt klodders sperma van het gevoos van Billy en Ruud.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou der niet eens naar binnen willen.
Ies graties. Armoedzaaiers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa en Ruud gooit maar weer even een hamburger naar binnen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ga daar ook niet naar binnen. dan word ik ook een schuimpje. maar wij hebben er hier een leuk woord bij.
als ik zeg: "schuimpje op rechts" ofzo begrijpt mijn man wat ik bedoel.![]()
![]()
Meende begrepen te hebben dat ze zelf niet mochten eten, en niemand ziet het natuurlijk, niemand die er ook maar iets van zegt.quote:
Je glazen bol is kapotquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL moet blijven voetballen, geen tijdrekken, dat breekt ze altijd op.
Dat kunnen ze niet.
hun gehoor kwam niet verder dan het woord "hamburger".quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
hamburgers na de wedstrijd alleen als er over is
Klopt. Isa en Nico staan naast de ransapen. Wie weet komt het nog ter sprake.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Meende begrepen te hebben dat ze zelf niet mochten eten, en niemand ziet het natuurlijk, niemand die er ook maar iets van zegt.
nico en isa keken bij het eerste broodje al steeds hun kant opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Isa en Nico staan naast de ransapen. Wie weet komt het nog ter sprake.
Ik ben bang dat daar ook niets over gezegd gaat worden. Watjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
na de wedstrijd de stream dus maar aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bil en Ruud hebben er ieder al twee opquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:42 schreef Ransjih het volgende:
hamburgers na de wedstrijd alleen als er over is
Is Ron hem gepeerd na zijn 24 uur? (nu de camera's druk bezig zijn met het bezoek_O-quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is Ron eigenlijk? De hele avond niet gezien.
Hij zou de muntverkoop doen, om fraude te voorkomen vermoed ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is Ron eigenlijk? De hele avond niet gezien.
Hij is er nog s3quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Danny&Sterretje have left the building? snel óp naar nog wat schnabbels..
Zal wel niet, slapzooitje daar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn. Rienk en Ivan zie ik ook nergens meer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is Ron hem gepeerd na zijn 24 uur? (nu de camera's druk bezig zijn met het bezoek_O-
True.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben bang dat daar ook niets over gezegd gaat worden. Watjes
Zit hij in zijn uppie in een hokje bij het hekquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij zou de muntverkoop doen, om fraude te voorkomen vermoed ik.
Iedereen is aandachtsgeil in Utopiaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Munk is wel aandachtsgeil, hij heeft het continu over ZIJN media-accounts.
Ivan is beveiligingquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou hilarisch zijn. Rienk en Ivan zie ik ook nergens meer.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Kale met zonnebril: "Jij bent een beetje verliefd op die Iranees hè.."
Lot: "Nee joh!"
daar zou ik ook gaan zitten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit hij in zijn uppie in een hokje bij het hek
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Kale met zonnebril: "Jij bent een beetje verliefd op die Iranees hè.."
Lot: "Nee joh!"
Aike en iemand ergens over aanspreken, daar is ze veel te laf voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
aike zou ze ook eens op zoiets aan kunnen spreken, die heeft ruud erover geïnformeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |