Daarom; wat je ook te horen krijgt, het kan niet waar zijn omdat je hierin gelooft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tel daarbij op: het feit dat onafhankelijke bronnen bevestigen dat er spulletjes op de maan staan en het feit dat twee grootmachten die een koude oorlog en een wapenwedloop voerden achter de schermen kennelijk dikke vriendjes waren en het feit dat alle pro-hoax argumenten door de eerste de beste amateurfotograaf opgemerkt zouden moeten zijn.
zo moeilijk is het dus niet om verschillende foto's te vinden waarop de Aarde diezelfde kleine grootte heeft op die foto waar jij mee kwam.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Dezelfde camera met dezelfde lens is gebruikt voor ALLE foto's in de serie. AL die foto's moeten dus langs dezelfde berekening van een zogenaamd 4+ keer zo kleine Aarde passen.
Heel veel succes.
Precies, en dat is dus geen bewijs dat het klopt. De andere foto's met achtergronden, bijvoorbeeld de 'enorme' bergen op de Maan die de Apollofoto's zouden moeten laten zien, zouden dat effect ook moeten laten zien. Je kan het niet alleen op de Aarde toepassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef barthol het volgende:
[..]
zo moeilijk is het dus niet om verschillende foto's te vinden waarop de Aarde diezelfde kleine grootte heeft op die foto waar jij mee kwam.
Hieronder een foto van de Apollo 11 missie en daar heeft de aarde ook weer prcies hetzelfde kleine formaat op de foto.
[ afbeelding ]
Je vergelijkt foto's in je teaser zonder informatie over de gebruikte camera/lens bij het maken van de foto's. Zonder deze informatie kan je niet vaststellen wat de verhoudingen tussen de aarde/maan op de verschillende foto's horen te zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Dezelfde camera met dezelfde lens is gebruikt voor ALLE foto's in de serie. AL die foto's moeten dus langs dezelfde berekening van een zogenaamd 4+ keer zo kleine Aarde passen.
Heel veel succes.
Ik toon aan dat de Aarde veel te klein is. De Aarde KAN niet zo klein zijn als op die foto. Verklaar maar waarom die 4 keer zo klein is.
Geen berekening alleen toepast op deze foto als je de rest van de foto's met dezelfde lens en dezelfde camera langs dezelfde meetlat legt.
Als je dat accepteert, is de rest van elke discussie zinloos, omdat er altijd van dit soort non-argumenten zullen opborrelen, door mensen die een wetenschappelijke, consequente benadering niet begrijpen en vooral dat ook niet willen begrijpen.
Om dat te testen zou je met dezelfde lens en camera een uitgezoomde foto van de Maan moeten maken en de 3.68x-wet daarop loslaten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je vergelijkt foto's in je teaser zonder informatie over de gebruikte camera/lens bij het maken van de foto's. Zonder deze informatie kan je niet vaststellen wat de verhoudingen tussen de aarde/maan op de verschillende foto's horen te zijn.
Het is wel een bewijs dat jouw argument niet klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, en dat is dus geen bewijs dat het klopt.
Ga vooral voorbij aan de onontkentbare feiten die ik aanhaalde.. Maar hoe zit het met die teaser? Die kunnen we niet zien..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom; wat je ook te horen krijgt, het kan niet waar zijn omdat je hierin gelooft.
Zinloos, blinde muur, zo blijkt maar weer.
40 luttele centimeters springen als je mét (even zware als jijzelf) bepakking maar zo'n 29 kilo weegt en geen luchtweerstand hebt, is voor jou overtuigend voor 1/6 zwaartekracht? Serieus?
Wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ga vooral voorbij aan de onontkentbare feiten die ik aanhaalde.. Maar hoe zit het met die teaser? Die kunnen we niet zien..
Het feit dat het eea onafhankelijk bevestigd wordt, zegt me genoeg, evenals de overige redenen. Oh ik zag je filmpje. 11 slides, geen 200, maar ok. Je hebt woord gehouden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel.
En dat zijn geen "onontkenbare feiten".
Die spullen op de Maan, geef me een OVERDUIDELIJKE foto. Geen witte blobjes met 2009 cameratechnologie
En daarom heeft het geen enkele zin hier iets te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:06 schreef Molurus het volgende:
Zoals gevreesd... die 'teaser' kan zo naar de lijst van andere wilde ongefundeerde ideeën over de maanlanding.![]()
Wanneer kunnen wij onomstotelijk bewijs verwachten? Dat lijkt me veel interessanter.
En Obama, Bush en Reagan zijn het niet met jou eens. So what?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarom heeft het geen enkele zin hier iets te plaatsen.
Dat kan je dus ook vergeten. Mijn presentatie houd ik voor andere gezelschappen. Wetenschap is hier niet thuis, zo blijkt.
Troll lekker verder, met je geloof in dit prachtige verhaal. Bill Clinton is het niet met je eens, maar dat mag ook niet meer uitmaken natuurlijk.
Ronald, leeft ie nog, die ouwe acteur?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Obama, Bush en Reagan zijn het niet met jou eens. So what?
Sja.... het enige dat je hiermee bewijst (maar dat was al eerder gebleken in dit topic) is dat je echt geen kaas hebt gegeten van optica. Is dat nu onze schuld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarom heeft het geen enkele zin hier iets te plaatsen.
Wie een excuus zoekt om z'n extreme claims niet te hoeven onderbouwen zal die altijd wel vinden. Zo ook jij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
Dat kan je dus ook vergeten. Mijn presentatie houd ik voor andere gezelschappen. Wetenschap is hier niet thuis, zo blijkt.
Ik sta best open voor goed onderbouwde argumenten en goede bewijzen. Sofar.... this is not is. Sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
Troll lekker verder, met je geloof in dit prachtige verhaal.
Die stelt de maanlanding ter discussie? Bron?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
Bill Clinton is het niet met je eens, maar dat mag ook niet meer uitmaken natuurlijk.
quote:
Dat is het punt niet. Beetje vreemd autoriteitsargument.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ronald, leeft ie nog, die ouwe acteur?
Nee, een tegenclaim op 1 foto is geen bewijs. ALLE foto's uit dezelfde serie moeten dezelfde vervorming kennen, anders is die niet geldig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sja.... het enige dat je hiermee bewijst (maar dat was al eerder gebleken in dit topic) is dat je echt geen kaas hebt gegeten van optica. Is dat nu onze schuld?
Waarom?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ALLE foto's uit dezelfde serie moeten dezelfde vervorming kennen
Het is jouw claim, het bewijzen daarvan is jouw probleem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
En de enige mogelijkheid mijn punt helemaal te bewijzen zou dezelfde camera met lens kopen en foto's van de Maan maken.
Dat ga ik niet doen, jammer voor je.
Je hebt geen idee hoe vermakelijk je nu al bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Jammer dat je er niet van mee zal genieten.
Dat hebben ze!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
ALLE foto's uit dezelfde serie moeten dezelfde vervorming kennen, anders is die niet geldig.
*zucht* ik heb het al eerder uitgebreid uitgelegd; dezelfde serie = dezelfde camera + lens, alle foto's moeten dus een gelijke fysische vervorming kennen. Zoniet, kan je de Aarde nooit zo klein krijgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Molurus het volgende:
Sowieso ontgaat het mij waarom 'foto's uit dezelfde serie' met dezelfde camera gemaakt zouden moeten zijn, maar misschien mis ik iets.
Is dit werkelijk meer dan een administratieve kwestie? Is El_M hier aan het aantonen dat de maanlanding niet heeft plaatsgevonden door te beweren dat foto's die gemaakt zijn met verschillende camera's gemaakt moeten zijn met dezelfde camera?
Zeg jij. Waarom moet ik jou op je woord geloven?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zucht* ik heb het al eerder uitgebreid uitgelegd; dezelfde serie = dezelfde camera + lens
Yet another crazy youtube vid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Zeker niet als je die Maanfoto van NASA zelf uit mijn teaser bekijkt.
Nee, dat zegt de fysica. Als je een vervoming in het beeld als argument gebruikt voor die ene foto van de Aarde, moet diezelfde vervorming te zien zijn in alle foto's die met die camera, lens en fotorol gemaakt zijn, anders is het geen argument tegen de kleine Aarde.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zeg jij. Waarom moet ik jou op je woord geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |