SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.El_Matador quotes!!
Ik kom in dit topic terug als ik meer tijd heb. Nu andere dingen te doen dan die historische documentaire door Stanley Kubrick.
Ben benieuwd of je hautaine praat ophoudt, en gewoon normaal inhoudelijk kan reageren. Jullie gaan mijn ongelijk niet aantonen, dat doen experts alleen.
De fysische onmogelijkheden zijn uiteindelijk simpel, ik heb gezegd dat ik er een uitgebreidere analyse van zou maken. Nou, daar ben ik mee bezig. Je ziet vanzelf wel hoe het wordt.
Ik vrees dat een onjuist gebruik van de term "bewijs" een groter probleem is.
Ik ben niet een of andere vakkenvuller met VMBOnatuurkunde, pak het iets serieuzer aan.
De logica van 1969 alles kunnen en 12 astronauten zonder enige problemen (stralingsziekten? Nooit van gehoord) op de Maan te zetten en in 2014 nog geen aapje naar Mars (én geen mens op de Maan) is ver, heel ver te zoeken.
Als afsluiter het filmpje waar ik geen genoeg van kan krijgen
Deze mag hier ook niet ontbreken:
Nu zal toch eindelijk de knoop door gehakt worden en hier bij FOK! zullen we de wereld premiere krijgen.
Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
Hier verder waar we gebeleven zijn, Het wachten is op de zeer uitgebreide en goed onderbouwde uitleg van El_Matador.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 19-06-2014 23:13:26 ]The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Exact. Als de foto van de Aarde met een bepaalde lens is gemaakt, dan de vorige en de volgende ook...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef barthol het volgende:
O ja. Als er foto's moeten worden besproken, lijkt het me handig om de gehele filmrol waarvan de foto een onderdeel is te bespreken. In plaats van een enkele foto eruit te lichten.
Berekeningen laten zien dat er niets mis is met die foto waarvan je dacht dat er iets super simpels mis was. Wat zeg je daar eigenlijk van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Als de foto van de Aarde met een bepaalde lens is gemaakt, dan de vorige en de volgende ook...
haha, dat gaan we zien. Voorlopig zijn er belangrijker dingen. WK. Doei.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Berekeningen laten zien dat er niets mis is met die foto waarvan je dacht dat er iets super simpels mis was. Wat zeg je daar eigenlijk van?
Ok om te beginnen, wat vind je b.v. van filmrol 36 (frames 5291 t/m 5432) van Apollo 11.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Als de foto van de Aarde met een bepaalde lens is gemaakt, dan de vorige en de volgende ook...
Ik verbeeld mij niets trollquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, dat gaan we zien. Voorlopig zijn er belangrijker dingen. WK. Doei.
Met je "flutargument". Wat verbeeld je je wel niet, clown?
Zoals de laatste video in de OP ook zegt... de boel faken was indertijd waarschijnlijk moeilijker dan werkelijk op de maan landen. Tegenwoordig zijn we nogal gewend aan photoshop en volstrekt overtuigende videomanipulatie. In die tijd waren ze al blij als tv in kleur was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef theguyver het volgende:
Beetje expert kan toch vaak snel opmaken of er met een foto geknoeid is?
Zeker als het een foto van 50 jaar geleden is.
daarom zie plaatjes topic in BNW voor paar mooie oude foto's die bewerkt zijn, als mooi voorbeeld, met blote oog zie je af en toe wel dat het bewerkt is maar een expert kan dat nog beter, zeker met de huidige technieken, en als wat ik meen zo'n 20% van de VS niet in de maanlanding geloofd waarom heeft nog niemand die foto's even goed bestudeerd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals de laatste video in de OP ook zegt... de boel faken was indertijd waarschijnlijk moeilijker dan werkelijk op de maan landen. Tegenwoordig zijn we nogal gewend aan photoshop en volstrekt overtuigende videomanipulatie. In die tijd waren ze al blij als tv in kleur was.
Dat gaan we zien? Als je zelf al de berekeningen hebt uitgevoerd dan kan je toch wel even snel uitleggen waar de berekeningen die ik heb gepost fout zittenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef barthol het volgende:
Overigens, dat skelet in die foto in de OP is wèl fake
Dat hoog van de toren blazen zal nu wel pijn doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat gaan we zien? Als je zelf al de berekeningen hebt uitgevoerd dan kan je toch wel even snel uitleggen waar de berekeningen die ik heb gepost fout zitten
Sowieso lijkt het me handig om wat minder hoog van de toren te blazen. Eerder vandaag zat je mensen al uit te schelden omdat ze de 'fout', die helemaal niet in de foto lijkt te zitten, niet zouden vinden. Tot nu toe lijkt al de data nog tegen je te spreken, dus kom met je bewijs of wees een man en geef je ongelijk toe.
i knew it!quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef barthol het volgende:
Overigens, dat skelet in die foto in de OP is wèl fake
Dit. Ik geloof wat die man in die video zegt. Hij legt het glashelder uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals de laatste video in de OP ook zegt... de boel faken was indertijd waarschijnlijk moeilijker dan werkelijk op de maan landen. Tegenwoordig zijn we nogal gewend aan photoshop en volstrekt overtuigende videomanipulatie. In die tijd waren ze al blij als tv in kleur was.
Man o man, wat zet jij jezelf voor lul. De teringquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zet voor het gemak die hele filmrol hieronder maar even neer. Het betreft nog niet de landing op de maan zelf, maar vertelt toch al een verhaal.quote:Ok om te beginnen, wat vind je b.v. van filmrol 36 (frames 5291 t/m 5432) van Apollo 11.
Wat vertelt die filmrol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 19-06-2014 11:14:03 ]Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
Yep, (ik vind het met het tonen van de hele reeks leuk dat de minder perfecte foto's er ook tussen zitten)quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:41 schreef theguyver het volgende:
Das alleen van het tripje er heen he
wel mooie reeks
is mijn post een beetje lang geworden?quote:langste openings pagina in een topic ooit?
quote:
In orde gemaakt. Staat nu in een spoiler (had er even niet aan gedacht, maar je hebt gelijk)quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Spoilertags zouden imo niet misstaan. Mooie reeks, though.
Mooi maar idd nogal lang dus in spoiler gezet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:59 schreef barthol het volgende:
[..]
Yep, (ik vind het met het tonen van de hele reeks leuk dat de minder perfecte foto's er ook tussen zitten)
[..]
is mijn post een beetje lang geworden?![]()
Morgen idd. Tenminste als het nog doorgaat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wanneer komt de inleiding tot de geweldige disclosure van El_M ook weer? Morgen, toch?
Ja we hebben - ondanks vele waarschuwingen - deze man niet met veel meer respect benaderd dan hij ons. Dus mss. is hij nog beledigd. Dan doet hij het lekker niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen idd. Tenminste als het nog doorgaat.
Vertelquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja we hebben - ondanks vele waarschuwingen - deze man niet met veel meer respect benaderd dan hij ons. Dus mss. is hij nog beledigd. Dan doet hij het lekker niet.
Doe ik ook altijd als ik een wereldschokkende ontdekking heb gedaan.
Nou ok... Ik had een theorie dat je niet kan weten wat er aan de andere kant van een gesloten deur is. Het feit dat het tot nu steeds hetzelfde was, is geen bewijs.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ok... Ik had een theorie dat je niet kan weten wat er aan de andere kant van een gesloten deur is. Het feit dat het tot nu steeds hetzelfde was, is geen bewijs.
Toen ik een actie begon tegen draaideuren, omdat die nooit echt open en ook nooit echt dicht zijn, en je daarom ook nooit echt binnen of buiten bent, werd ik niet met voldoende initiëel respect benaderd.
Maar kom, het is niet de bedoeling dat topic van El_M te kapen, dus laten we ons beperken tot het onderwerp: de wereldwijde maanhoax!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ok... Ik had een theorie dat je niet kan weten wat er aan de andere kant van een gesloten deur is. Het feit dat het tot nu steeds hetzelfde was, is geen bewijs.
Toen ik een actie begon tegen draaideuren, omdat die nooit echt open en ook nooit echt dicht zijn, en je daarom ook nooit echt binnen of buiten bent, werd ik niet met voldoende initiëel respect benaderd.
Maar kom, het is niet de bedoeling dat topic van El_M te kapen, dus laten we ons beperken tot het onderwerp: de wereldwijde maanhoax!
Same here...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef theguyver het volgende:
Dit Topic laden op mijn mobiel is niet leuk :/
Misschien wel een goed idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zal ik er een paar spoilertjes ingooien?
Done. Kleertje, wat een lange tekstquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee.![]()
jij kan dat... ik niet
Nee, daar staat Mata boven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:26 schreef Chewie het volgende:
Vandaag is dus de dag of is El_Mata nu weggepest?
Men heeft serieus naar die foto's gekeken, dus als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus vandaag krijgen we de langverwachte teaser van El_Matador. Ik wacht in spanning af!
Denk dat hij daarom juist verstek laat gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Men heeft serieus naar die foto's gekeken, dus als het goed is wel ja
Ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
Probleem was toch dat "we" niet serieus waren?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
Probleem was toch dat "we" niet serieus waren?
Het is jouw schuld als het niet doorgaat. Jij wilde niet mee doen aan het raden. Je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef Chewie het volgende:
Ter verduidelijking: Serieus is in dit geval het eens zijn en meedoen aan "raad het plaatje" met el_matador blijkbaar.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is jouw schuld als het niet doorgaat. Jij wilde niet mee doen aan het raden. Je wordt bedankt.
Daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dus we hoeven niet lang meer te wachten
Dat kwam wel als geroepenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
Die moet nu eerst het Panamese verdwijningsmysterie oplossen.
Het zou toch niet zo zijn dat ...quote:
Zullen we hem handje helpen is ie wat sneller klaar daar en kan die hier verderquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
Die moet nu eerst het Panamese verdwijningsmysterie oplossen.
Waar blijft onze teaser??quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mata is immer zeer betrouwbaar, dus lang zal dat niet meer kunnen duren...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar blijft onze teaser??
Sarcastquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Alles om er onderuit te komen?
Neee dat zou Mata nooit doen
'otherwise engaged at the moment'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mata is immer zeer betrouwbaar, dus lang zal dat niet meer kunnen duren...
Mijn voorspelling: gaat vandaag niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, eigenlijk zijn we allemaal hartstikke benieuwd .
Dus Mata, spreidt uw licht hier over ons . Mag ook maanlicht zijn.
Nope. Hoewel Mata wel een teasertje op de FB zette.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: gaat vandaag niet meer gebeuren.
Dat denk ik ook. Afleidingsmanoeuvres, herhaling van zetjes en gepikeerdheid houden de onthullingen tegen. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn voorspelling: gaat vandaag niet meer gebeuren.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
Fijn voor je. Je denkt toch niet dat ik met dit soort publiek ook maar 1 zweetdruppeltje moeite doe?
De Aarde is vele malen te klein. Hoe kan dat?
Die foto's?quote:
Heb je een link?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Hoewel Mata wel een teasertje op de FB zette.
Dat heeft-ie allang opgelost, maar hij houdt dat graag onder de pet. Anders krijgt-ie maar publiciteit enzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, E_M is inmiddels de verdwijning van die twee meisjes in Panama even aan 't oplossen. Geduld mensen, geduld!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Een berekening op 1 foto?
Denk es na man:
- 1 foto uit een hele serie die met dezelfde camera EN lens zijn gemaakt
- op die ene foto een zogenaamde debunk-hoaxpost doen en de rest in dezelfde serie niet langs dezelfde meetlat leggen is GEEN debunking
Het houdt trollen als jijzelf, met je dedain over mij, wel mooi rustig.
Er is een hele Moonfaker serie van Jarrah White. Die heb ik helemaal gezien en vele punten zijn NIET debunked.
Begin daar eerst maar es mee, praten we verder. Als je normaal kan doen.
Niet gek dat velen hier weggelopen zijn. Een blinde muur zonder enige kennis.
Dat kwam toch door de 70 mm lens? Is allang besproken . Ik neem tenminste aan dat je de foto bedoelde en niet dat de aarde vele malen te klein is voor je briljante verstand. Dat zou je nl. denken adv je opmerking over het publiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fijn voor je. Je denkt toch niet dat ik met dit soort publiek ook maar 1 zweetdruppeltje moeite doe?
De Aarde is vele malen te klein. Hoe kan dat?
Het is heel simpel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat gaan we zien? Als je zelf al de berekeningen hebt uitgevoerd dan kan je toch wel even snel uitleggen waar de berekeningen die ik heb gepost fout zitten
Laat eerst maar eens zien waarom de aarde op die foto te klein is. Wie claimt etc... Berekeningen laten zien dat het formaat binnen een paar procent valt van wat je zou verwachten door afstand en de eigenschappen van de lens/film.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Dezelfde camera met dezelfde lens is gebruikt voor ALLE foto's in de serie. AL die foto's moeten dus langs dezelfde berekening van een zogenaamd 4+ keer zo kleine Aarde passen.
Heel veel succes.
Ik toon aan dat de Aarde veel te klein is. De Aarde KAN niet zo klein zijn als op die foto. Verklaar maar waarom die 4 keer zo klein is.
Geen berekening alleen toepast op deze foto als je de rest van de foto's met dezelfde lens en dezelfde camera langs dezelfde meetlat legt.
Als je dat accepteert, is de rest van elke discussie zinloos, omdat er altijd van dit soort non-argumenten zullen opborrelen, door mensen die een wetenschappelijke, consequente benadering niet begrijpen en vooral dat ook niet willen begrijpen.
Hieronder een andere foto uit die serie, en daar is ook die kleine Aarde, eigenlijk exact even klein als op die foto waar jij mee kwamquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Dezelfde camera met dezelfde lens is gebruikt voor ALLE foto's in de serie. AL die foto's moeten dus langs dezelfde berekening van een zogenaamd 4+ keer zo kleine Aarde passen.
Heel veel succes.
Ik toon aan dat de Aarde veel te klein is. De Aarde KAN niet zo klein zijn als op die foto. Verklaar maar waarom die 4 keer zo klein is.
Geen berekening alleen toepast op deze foto als je de rest van de foto's met dezelfde lens en dezelfde camera langs dezelfde meetlat legt.
Als je dat accepteert, is de rest van elke discussie zinloos, omdat er altijd van dit soort non-argumenten zullen opborrelen, door mensen die een wetenschappelijke, consequente benadering niet begrijpen en vooral dat ook niet willen begrijpen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat eerst maar eens zien waarom de aarde op die foto te klein is. Wie claimt etc... Berekeningen laten zien dat het formaat binnen een paar procent valt van wat je zou verwachten door afstand en de eigenschappen van de lens/film.
Als je nou gewoon je presentatie post, dan blijven wij voor altijd stil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Heel veel succes.
Teaser staat er. Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je presentatie post, dan blijven wij voor altijd stil.
Nee hoor. Tenminste bij mij niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar dan? Youtubefilmpje is privé....
Tel daarbij op: het feit dat onafhankelijke bronnen bevestigen dat er spulletjes op de maan staan en het feit dat twee grootmachten die een koude oorlog en een wapenwedloop voerden achter de schermen kennelijk dikke vriendjes waren en het feit dat alle pro-hoax argumenten door de eerste de beste amateurfotograaf opgemerkt zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
Dus de overheid spendeert miljarden dollars aan het in scène zetten van de maanlandingen, maar ze verprutsen het door de fout in te gaan met de schaal van de aarde op een handvol foto's.
Logica, waar is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |