Dat is ook geen raketgeleerde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Van Persie denkt dat we al door zijn
Best wel vaag ja, kan amper misgaan, maar is nog niet zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dat ook hoor, nu we gewonnen hebben mag er wel ff geklaagd worden, allejezusquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De arbitrage was echt schandalig slecht.
De Guzman en de Vrij ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Jaeger85 het volgende:
Sneijder en Janmaat waren echt dramatisch.
Dat wist je niet? Groeide op in die omgeving....quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Lkw het volgende:
Persie praat een beetje als een Marokkaan. Hoor ik opeens.
Inderdaad, en sommigen speelden gelukkigen beter in de tweede helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Jaeger85 het volgende:
Sneijder en Janmaat waren echt dramatisch.
Klopt. Australië had de 1e helft ook een pingel moeten krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat ook hoor, nu we gewonnen hebben mag er wel ff geklaagd worden, allejezus
Toch alleen als Chili niet wint?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom laten ze een Algerijn fluiten dan? Hebben ze daar wel een beetje een redelijke competitie of moet iedereen weer tevreden gehouden worden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat ook hoor, nu we gewonnen hebben mag er wel ff geklaagd worden, allejezus
Dat zou wel een gevalletje bizar zijn hoor, dan moet EN spanje dik winnen EN Nederland dik verliezen EN Spanje van Chili winnen met minimaal verschil (en liefst toch veel goals)quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel vaag ja, kan amper misgaan, maar is nog niet zeker
gunstigste is een gelijkspel tussen spanje en chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch alleen als Chili niet wint?
Of snap ik het nou weer niet
Die reden hier vrijdagavond ook, nu niet gehoord. Alleen vuurwerkbommen en vuvuzela'squote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Grifte het volgende:
Toeterende auto's door de straat, de lokale Turken zijn ook weer aan het gloryhunten zo te zien
liever niet. Kan er geen kut van.quote:
Rotterdam West? Hier ook alquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Grifte het volgende:
Toeterende auto's door de straat, de lokale Turken zijn ook weer aan het gloryhunten zo te zien
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus? Des te meer gefrustreerd zullen jullie zijn als Portugal de volgende ronde haaltJe mag me quoten als dit niet het geval is.
[ afbeelding ]
Jouw zusje laat ze anders ook makkelijk binnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Koekie2 het volgende:
[..]
Cillisen ook Die laat er gewoon 2 door.
Dat mag wel vermeldt worden inderdaad, wat heb ik me lopen ergeren aan de arbitrage, beide kanten op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De arbitrage was echt schandalig slecht.
Ok, even quoten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus? Des te meer gefrustreerd zullen jullie zijn als Portugal de volgende ronde haaltJe mag me quoten als dit niet het geval is.
[ afbeelding ]
Tja, als 5-1 tegen Spanje kan, kan Spanje ook wel uithalen tegen Chili en/of Australië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat zou wel een gevalletje bizar zijn hoor, dan moet EN spanje dik winnen EN Nederland dik verliezen EN Spanje van Chili winnen met minimaal verschil
Ga toch spelen joh, dat je uberhaupt nog 't lef hebt om stoer te doen terwijl jullie gewoon pak slaag hebben gekregen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja, want Portugal moet nog tegen Australiequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gunstigste is een gelijkspel tussen spanje en chili
wut?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, want Portugal moet nog tegen Australie
5-1 is bijzonder om een redenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, als 5-1 tegen Spanje kan, kan Spanje ook wel uithalen tegen Chili en/of Australië.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spanje is dus totaal andere ploeg dan Australië qwa speelwijze.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, als 5-1 tegen Spanje kan, kan Spanje ook wel uithalen tegen Chili en/of Australië.
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoenquote:
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Spanje is dus totaal andere ploeg dan Australië qwa speelwijze.
quote:
quote:
Spanje, ik zit ondertussen iets te lezen over portugalquote:
Vrijdag werd het Hofpleinfontijn ook al bevolkt door meerendeel turkenquote:
euh...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleersquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ga toch spelen joh, dat je uberhaupt nog 't lef hebt om stoer te doen terwijl jullie gewoon pak slaag hebben gekregen.
Winst Chili lijkt mij gunstiger. Dan zijn Chili en Nederland verzekerd. Anders moet Chili tegen Nederland er nog vol in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gunstigste is een gelijkspel tussen spanje en chili
Gewoon onder je werkbroek, anders weten we je maandag wel te vinden mochten we verliezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |