SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
ooh ja daar gaat het om op fokquote:
drugsgebruik blijkbaar welquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:41 schreef PeZu het volgende:
Succes kun je niet meten ad hand van fok post met fouten, daap!
ha vet origineelquote:
want je dacht dat je zelf wel origineel bezig was?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drugsgebruik blijkbaar wel
[..]
ha vet origineel
had toch iets pikanter verwacht trouwens
verkeerd gedachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hij praat alleen zo over je moeder, hij mag je niet denk ik.
Origineler dan "je moeder" grapjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
want je dacht dat je zelf wel origineel bezig was?
uhm nou nee, verre van zelfsquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Origineler dan "je moeder" grapjes
uhm wat, je typt nu ook niet foutloos dus...quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ehm jawel
denk dat iedereen (behalve jij) mij gelijk geeft
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm wat, je typt nu ook niet foutloos dus...
Tjappie, voor anderen.spreken, tof doen over fouten en ze zelf ook maken
en dan deze daap, tof doen met mijnquote:
Ik ben konjo moe. Geen idee waaormquote:
bloeddrukband??quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben konjo moe. Geen idee waaorm
En die bloeddrukband pompt niet tussen 8 en 12. En dan tussen 12 en 8 uur 's ochtends maar 1x per uur ipv 3 keer
Niks van jou bij hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan deze daap, tof doen met mijn_!
Nerdekind
Jou?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan deze daap, tof doen met mijn_!
Nerdekind
kut newbie, je weet niksquote:
whyquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een 24 uurs bloeddruktest nu.
Loop met zo'n apparaatje
tis jouwquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jou?
doe je ogen maar eens dicht en bedenk wat je ziet
niks. inderdaad, dat is van jou
sterjkte manquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bloeddruk aan de hoge kant. Moet weer zien of ik aan de medicijnen moet.
haha newbiequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Ah het is me duidelijk
PeZu heeft een account uit 2006 en hij komt nu weer terug om even tof te doen van kijk mij eens oud zijn
niemand geeft een neuk om je registratiedatum mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch bizar, twee opzichzelf staande toffe zaken, (wiet is dope, parkieten baas) die in een user slecht combinerenquote:
waarom keek je dan toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Ah het is me duidelijk
PeZu heeft een account uit 2006 en hij komt nu weer terug om even tof te doen van kijk mij eens oud zijn
niemand geeft een neuk om je registratiedatum mongool
Ik geloof dat jij een van de weinige bent met die meningquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch bizar, twee opzichzelf staande toffe zaken, (wiet is dope, parkieten baas) die in een user slecht combineren
waarom ga je er nu steeds prat op dat anderen je wel tof vinden? Zoek je die erkenning, ben je zo onzeker?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een van de weinige bent met die mening
maar he als jij dat vind dan sta je daar vrij in toch
gaan we niet moeilijk over doen
slecht gedaan danquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat ik mijn vermoedens wou verifiëren
Ja even in mijn arme snijden nuquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ga je er nu steeds prat op dat anderen je wel tof vinden? Zoek je die erkenning, ben je zo onzeker?
wietparkiet IS tof.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je er nu steeds prat op dat anderen je wel tof vinden? Zoek je die erkenning, ben je zo onzeker?
ohw je arme arme tochquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja even in mijn arme snijden nu
en eventueel zelfmoord plegen
ok manquote:
Je arme wat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja even in mijn arme snijden nu
en eventueel zelfmoord plegen
lees eens wat je zelf poatte moppiequote:
Je arme kutquote:
quote:
LEZEN vrindquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben ook maar een mens ik maak ook fouten
Wacht ik heb geen kutquote:
en vreet jij jezelf maar een dubbele bypassquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Snuif jij nog even lekker een paar lijntjes en doe dat lekker ergens anders
dat zei ik toch alquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
LEZEN vrind
[..]
Wacht ik heb geen kut
Hmmmm is dat nou een doodverwensing of niet. Hmmmm.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
en vreet jij jezelf maar een dubbele bypass
Nee je zei dat ik mijn eigen poat moest gaan lezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik toch al
Ook jij maakt fouten
Okeequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
en vreet jij jezelf maar een dubbele bypass
ik denk dat als je hem hiervoor laat bannen dat je weer mooi materiaal hebt voor in dit topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmmmm is dat nou een doodverwensing of niet. Hmmmm.
Daar heb ik nooit materiaal voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat als je hem hiervoor laat bannen dat je weer mooi materiaal hebt voor in dit topic
Aaah okay. Ik dacht aan een aardappel of zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een post maar dan voor mensen die onder invloed van coke zijn
we proberen ons taalgebruik aan te passen aan de lezer, vandaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah okay. Ik dacht aan een aardappel of zo.
oohquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee je zei dat ik mijn eigen poat moest gaan lezen
Ik ben niet zo populair. Gek hè.quote:
nee anders was het hartverzakking, het doel van bypass is dat je het overleeftquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmmmm is dat nou een doodverwensing of niet. Hmmmm.
Als iemand lacht om een spellingsfout van een ander vind ik het best stom als je in DIE poat/post een tikfout maaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh
Je kon niet verzinnendat dat post moest zijn?
uhm dat klopt, maar dat is juist wat hij als eerste deedquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als iemand lacht om een spellingsfout van een ander vind ik het best stom als je in DIE poat/post een tikfout maakt
Wiskunde ging matig, Optica was easy. En c wordt waarschijnlijk ook makkelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo LB
Hoe zijn je tentamens gegaan?
Snowquote:
Wiskundequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde ging matig, Optica was easy. En c wordt waarschijnlijk ook makkelijk
670quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snowhoeveel likes heeft je tekening wel niet
Moet 2 toetsen herkansen, er is wel een grote kans jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wiskunde
Maar verder goed bezigwordt het een P in éen?
Lekker bezigquote:
Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet 2 toetsen herkansen, er is wel een grote kans ja
Wiskunde en mechanicaquote:
Ik was in creative ff wat testenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hey kutkatchunky wanneer kom je online dan
Nee ik had helaas 1 vak niet gehaald, een vak dat nu verplaatst is naar het tweede jaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde en mechanica
Heb jij je P in een jaar gehaald?
Maringoquote:
Oh, netjes ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee ik had helaas 1 vak niet gehaald, een vak dat nu verplaatst is naar het tweede jaar.
Ga je hierna je master halen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En nu ben ik bijna netjes in 4 jaar klaar
Oeh, wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jep, ik wil volgend jaar naar de TU
AMAquote:
Coolquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Elektro techniek - Micro electronics
Nu druk met tentamens en school eigenlijk. Heb een dipje gehad maar gaat nu wat beterquote:
Rotterdamquote:
Aah een dipje..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu druk met tentamens en school eigenlijk. Heb een dipje gehad maar gaat nu wat beter
Hoe is het daar?
Tja hoort bij het levenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah een dipje..Gelukkig gaat het wat beter nu
![]()
Hier gaat het helemaal prima!
Op FOK! iets gemist? Hmm niet echt volgens mij. De meet was tof, beetje verregend maar dat mocht de pret niet drukken!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja hoort bij het leven
Mooi!
Heb ik nog wat gemist op FOK! eigenlijk? Hoe was de meet bijvoorbeeld
Waren er nog veel mensen gekomen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op FOK! iets gemist? Hmm niet echt volgens mij. De meet was tof, beetje verregend maar dat mocht de pret niet drukken!
Ja toch nog 16 mensen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waren er nog veel mensen gekomen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch nog 16 mensen ofzoMisschien wel meer. Klawie kwam speciaal langs om een bak spareribs te brengen
Wat een baas is hij!
Meet was leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja hoort bij het leven
Mooi!
Heb ik nog wat gemist op FOK! eigenlijk? Hoe was de meet bijvoorbeeld
Watquote:
Nog dichtbij ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
ONZ / [MEET] Zomermeet juli #4 - In het 'centrale' Utrecht.
Zondagquote:
Ga je naar de kerk dan?quote:
viespeukquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds 2 jaar mijn ramen net schoon gemaakt in mijn kamer. Ik kan alleen de buitenkant van één niet doen maar die ander wel volledig gedaan en het lijkt net of er geen glas in zit, zo schoon is die
Alsof er ook maar iemand is op kamers die zijn raam schoonmaaktquote:
In Ede is mijn dakraam zo erg dat je er gewoon nauwelijks meer doorheen kan kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is op kamers die zijn raam schoonmaakt
Ik dacht laat ik eens gek doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Ede is mijn dakraam zo erg dat je er gewoon nauwelijks meer doorheen kan kijken
Ik doe het met glassexquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb van m'n leven nog geen raam gewassen.
wierrook is koningquote:
verwend nestquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
classic jaquote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
classic ja
Maar
Spiritual guide
Moonlight dream
Zijn ook baas
Slechte smoes dusquote:
klawie!!!!!!quote:
oohw,18 al hehquote:
Leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh. Maar moet denk ik werken dus helaasss
Misschienquote:
Yesquote:
ohquote:LittleBrownie is een gemiddelde user a.k.a. onopvallende user die vaak leuk meepost.
Ik ga 'm ook maar eens doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Wel grappig dat mensen eens in de zoveel tijd die test weer eens doen. Hij staat eigenlijk alleen nog maar in mijn sig zodat er ooit op geklikt wordt en mijn gratis site met allerlei shit (die niet te zien is) niet verwijderd wordt.
boksquote:
Weet nog niet of ik dan moet werken etc etcquote:
ah en plus, verschilt wel per winkelquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Waar koop ik dit? (behalve Jamin)
Niet bij onze AH (XL) in ieder gevalquote:
*jelly*quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Zojuist een heerlijke smoothie gemaakt
Maak er ook een!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ja ik haal dit weekend een blender
Niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wie wil 3GB muziek voor mij voorzien van de juiste tags?
hahahah bullshitquote:wietparkiet is een gemiddelde user a.k.a. onopvallende user die vaak leuk meepost.
Gelukkig bestaat er MPBquote:
ugh van die tags met artiest_-_titel_-mp3_-2013_VBR_-23432quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er MPB. Maar niet autistisch perfect meh.
Namen moet ik wel allemaal handmatig aanpassen. #crywankquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ugh van die tags met artiest_-_titel_-mp3_-2013_VBR_-23432
Als die goed staan vind ik het al snel best.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Namen moet ik wel allemaal handmatig aanpassen. #crywank
ditquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als die goed staan vind ik het al snel best.
FL_Freakquote:
Wowe dan kan jij konko hard fappen op mijn muziekmap van 300GB. (*afvragende waar de rest ineens isquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als die goed staan vind ik het al snel best.
Allang gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wowe dan kan jij konko hard fappen op mijn muziekmap van 300GB. (*afvragende waar de rest ineens is...)
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dm je wel even linkje
staat wel meer leuke shit tussen
Kut ik moet al ruim twee jaar een savefunctie implementeren.quote:
Zal ik je vrijdag dan verlossen van het 3e wiel?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik ga vrijdag met een stelletje ergens heen.
Misschien gaan er anderen mee hoor ik net.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ik je vrijdag dan verlossen van het 3e wiel?
Niet te laat laten weten gr.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien gaan er anderen mee hoor ik net.
Oke als ik het derde wiel ben mag je mee.
Je kent dit niet?quote:
Hoeft niet meer x.quote:
Mijn god. Hoe oud ben jequote:
Bijna iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn god. Hoe oud ben je?
Wacht wat, 20?
Dan is het je vergeven.quote:
Tis gelukkig ook niet het type muziek wat ik luisterquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven.
Ook al ben ik zelf net 18 en is dit gewoon een klassieker.
Ik normaal ook niet (oké, die misschien wel). Maar oude muziek terughoren is zo chillquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Tis gelukkig ook niet het type muziek wat ik luister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhh dat is echt te minimal nu even.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet (oké, die misschien wel). Maar oude muziek terughoren is zo chill. Krijg je wel foute lijsten als dit.
Al denk ik aan oude foute muziek denk ik aan dit soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ohhh dat is echt te minimal nu even.
Http://m.youtube.com/watch?v=StlMdNcvCJo
Prachtigquote:
Wauw.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Al denk ik aan oude foute muziek denk ik aan dit soort dingen
Http://m.youtube.com/watch?v=StlMdNcvCJo
immer wieder sontagsquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister nu mijn Duitse lijst.
ROSAMUNDEEEEEEE!
18quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven.
Ook al ben ik zelf net 18 en is dit gewoon een klassieker.
Deutsch ist die größte Fotze Sprache auf der Erde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister nu mijn Duitse lijst.
ROSAMUNDEEEEEEE!
Foute uurquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Download de top 500 van het foute uur van qmusic geniale muziek!!!!
Je weet nog niet eens wat er staat joh.quote:
Ik ben zo koud als ijs, maar je maakt me zo heet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wat er staat joh.
Fahrzeug schwert aus.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zo koud als ijs, maar je maakt me zo heet.
Voertuig zwenkt uit.quote:
Google vertalenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent zo koud als ijs, toch maak je me zo warm.
Zekers hahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ama![]()
Nog niet, wel beetje aangeschotenbijna thuis, dan ff eentje rollen
jij dan?
Idd!! Heldenlijst!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgende week weer een nieuwe top 500
Achja het blijft een compliment om met de heetste man vergeleken te worden (according to nijn).quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
omgik zie 0 gelijkenis maar toch bedankt
![]()
Nee er staan er drie op 1.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Achja het blijft een compliment om met de heetste man vergeleken te worden (according to nijn).
Welke dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet wie de tweede is van de drie maar wie was de derde ook alweer?
quote:
FLIKKER OPquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, Matthew Lewis oude stijl lijkt op jou een paar jaar geleden Freek.
Zou niet raken #nohomoquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hij staat sinds kort ook hoog.
[ afbeelding ]
Adam leFinequote:Op woensdag 18 juni 2014 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hij staat sinds kort ook hoog.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |