Guzman en Sneijder, Blind beetje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef Groby het volgende:
blind en janmaat maar vooral sneijder verdienen een
NOS stream, wel vertraagd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef Lkw het volgende:
Lekker dan, ik ben afhankelijk van een stream op internet. NPO.nl ligt eruit en UPC Online geeft zoals gewoonlijk ook zwart
Oh een of ander kut jong wat een meisje in elkaar trapt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat filmpje wat 10x op facebook is gepost waarin een of ander meisje geschopt wordt?
kuch * nummer 2* kuchquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd jij nou gewoon je vervelende voetbalkennisloze smoel eens
SPORZA!quote:
En dan De Guzman en vooral De Vrij niet noemenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef Groby het volgende:
blind en janmaat maar vooral sneijder verdienen een
Lensquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:54 schreef Syntix het volgende:
Veltman erin voor De Vrij ajb.
En waarom depay als je Lens hebt?
Juist, wist ik niet. Jammer hoor, vind beetje jammerquote:
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658214_australie-nederland.html doet het hier nog gewwoon hoor?quote:
Mongoolquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:54 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh een of ander kut jong wat een meisje in elkaar trapt.
Nou staan zijn NAW gegevens toch al op facebook, dus ik gok dat hij best snel een afspraak mag maken met de kaakchirurg
Komt beter tot zijn recht in 4-3-3quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:54 schreef Ensiferum het volgende:
Sneijder viel tegen Spanje ook al tegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |