Ik snap overigens niet wat Veltman beter zou doen dan De Vrij. Die wordt fysiek al helemaal afgetroefd door Cahill.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EENS. Iemand die het eindelijk uitspreekt zoals het is
Veltman =/= verbetering
Clasie voro Guzman is dat WEL
Guzman wisselen voor Wijnaldum danquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Punt naar achter.
Je hebt een voorhoede van wereldklasse maar je bereikt ze nooit op deze manier.
FERquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Clasie heeft te weinig lengte en is fysiek te zwak om ook maar 1 duel te winnen. Speel dan desnoods met Fer
Geen plan B.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
Ze spelen gewoon tegen Australië exact hetzelfde als tegen Spanje, met de lange bal..
En dat terwijl Australië veel sterke en relatief lange spelers heeft....![]()
Nederland heeft totaal geen opbouw niets.
Of desnoods Wijnaldemquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Clasie heeft te weinig lengte en is fysiek te zwak om ook maar 1 duel te winnen. Speel dan desnoods met Fer
Jij eruit, Frank_Debrin erin.quote:
Het is rustquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Amarantha het volgende:
http://www.npo.nl/live Doet het ineens niet meer?
Ja, maar praktisch geen een goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Henrys het volgende:
Heeft sneijder uberhaupt wel een bal aangeraakt deze wedstrijd
één foute pass op Robbengodquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Henrys het volgende:
Heeft sneijder uberhaupt wel een bal aangeraakt deze wedstrijd
Schim van zijn Feyenoord-periode inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:50 schreef HPLC het volgende:
Ben ik nou de enige die Janmaat juist slecht vind spelen? Vond hem vorige wedstrijd ook al matig
Die peert niet alles blind weg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet wat Veltman beter zou doen dan De Vrij. Die wordt fysiek al helemaal afgetroefd door Cahill.
Niets. Het gaat vanzelf lopen als het middenveld gewisseld wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet wat Veltman beter zou doen dan De Vrij. Die wordt fysiek al helemaal afgetroefd door Cahill.
Sowieso eerst een kwartier wachten of 4-3-3 werktquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen De Guzman wisselen.
Met De Vrij wisselen schiet je niets op.
Als Clasie al maar één bal naar voren geeft ipv die al die achterlijke kut balletjes terug van De Guzman is het een verbeteringquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EENS. Iemand die het eindelijk uitspreekt zoals het is
Veltman =/= verbetering
Clasie voro Guzman is dat WEL
je kijkt ook naar feyenoord verdedigingquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Probleem is ook de instelling.. die lijkt bij Australië veel beter.. Eerlijk gezegd leek het soms net of ik naar Feyenoord zat te kijken.. die spelen ook vaak zo slap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |